TT Assen 2022

Ik ken ze niet.
Al heeft mijn zoon (nu 24) toen hij elf was wel een werkstuk en spreekbeurt over Jorge Lorenzo gedaan. :}
En het was 100% copy paste van de Wikipedia die ik geschreven had.
Ik wist niet dat hij dit ging doen en zag het pas achteraf.
Mijn teksten.
Dat wist hij dan ook weer niet. _O-
De meester zag het wel 'van internet', vandaar een zesje.
Misschien Rossi fan. :+ :+

Verder is het voetbal wat de klok slaat, ook bij de jongste (nu 14 en Liverpool only :? :') )
Mijn 2 jongens (14 en 16) voetballen ook, maar vragen toch om elk jaar naar Assen te gaan. De jongste een Vinales fan en de oudste een Marquez fan.
 
Ik zit altijd op de tribune, nooit last van vervelende of vervelende dronken mensen.
Wat ik wel dan jammer vindt, is dat ik de hele dag trek heb in alles wat ongezond is..
Er staat altijd een patat wagen naast de Strubbe🙃
 
Dat zeggen wij allemaal wel...maar er staat een nieuwere generatie op die hier mee opgroeit. Meer voor openstellen?
Nee...

Kan mij nog iets vaags herinneren dat er al een keer zo'n MotoE klasse is geweest tussen de GP's door.
Nog voordat ik doorhad wat er gebeurde was het alweer voorbij..


En nee, ik ben nog niet zo oud.
Maar wel wil gewoon de geur en het geluid erbij.
 
Jurgen GoKoBra


Toch Jurgen. Ik kan me herinneren dat er een demo was, stuk 4 motoren en dat de accu's veel te snel leeg waren. Was een aanfluiting.
Kon zweren dat het Iwema was.
 
Toch Jurgen. Ik kan me herinneren dat er een demo was, stuk 4 motoren en dat de accu's veel te snel leeg waren. Was een aanfluiting.
Kon zweren dat het Iwema was.
Iwema heeft ook wel een keer gereden dacht ik.
Naast dat hij natuurlijk ook in het kampioenschap reed later.
 
Toch Jurgen. Ik kan me herinneren dat er een demo was, stuk 4 motoren en dat de accu's veel te snel leeg waren. Was een aanfluiting.
Kon zweren dat het Iwema was.
Dat was tijdens de Gamma Racing days. Toen heeft Iwema hem nog over de finish geduwd.

Jürgen reed tijdens de TT een paar demo rondes met de huidige MotoE motor.
 
Vrijdagtraining
 

Bijlagen

  • 0m4vx-vm6da74pkc2sgvnuupuydxt4.jpg
    0m4vx-vm6da74pkc2sgvnuupuydxt4.jpg
    215,6 KB · Weergaven: 26
Vrijdagtraining
 

Bijlagen

  • 0m4vx-vm6da74pkc2sgvnuupuydxt4.jpg
    0m4vx-vm6da74pkc2sgvnuupuydxt4.jpg
    212,5 KB · Weergaven: 30
  • fTmsY-hdlicossmqlfchwe3javcdow.jpg
    fTmsY-hdlicossmqlfchwe3javcdow.jpg
    188,5 KB · Weergaven: 31
  • t1ikO-elzq5py73juh46h5blrxxl5f.jpg
    t1ikO-elzq5py73juh46h5blrxxl5f.jpg
    198,9 KB · Weergaven: 31
Als de drank is in de man, is de wijsheid in de kan. Dronken volk kun je niet zo maar onder de algemene categorie mannen scharen. Dronkenschap levert zwijnen af zonder drempelvrees
 
Laatst bewerkt:
Schijnbaar zijn alle dronken vrouwonvriendelijke mannen van het TT circuit richting de Red Bull ring getrokken. 🙈
Blijft treurig om te horen, laat deze supporters a.u.b. uit Assen wegblijven.
In het verleden ook veel last gehad van dit soort "toeschouwers", mijn vrouw ook...., helaas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan