TT Assen - beste zitplaatsen 2021/2022

xingev

Rookie
24 jul 2021
1
2
Hoi allemaal!

Ik zou graag volgend jaar (2022) voor de eerste keer naar TT Assen willen voor de MotoGP race. Ik ben nog nooit op TT Assen geweest en weet daardoor ook niet zo goed wat de beste plaatsten zijn dus vandaar dat ik hier even advies vraag. Zag veel oudere forums hierover, maar omdat er sindsdien nog wel wat veranderd is daar vraag ik het even opnieuw.

Op dit moment kan ik kaarten kopen voor deze tribunes: haarbocht, stekkenwal, ossebroeken, winterdijk en de Global Tickets stand.

Het liefst zit ik wel op een tribune met een tv-scherm ervoor en heb ik ook toch wel graag een wc dichtbij. Welke raden jullie aan?
 
Haarbocht is wel aardig. Dan zie je de motoren vanaf het start / finish gedeelte en de Haarbocht en Strubben... Of daar een scherm staat weet ik niet zeker...Maar er staan er tijdens de TT genoeg. Behalve afgelopen 2 jaren ivm Corona. WC 's zijn er meer dan genoeg . Bij elke tribune . En best wel schoon. Zijn allemaal pas enkele jaren oud. Tijdens het bouwen van de nieuwere tribune's zijn deze ook gebouwd. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Eetgelegenheden meer dan voldoende evenals drank. Als je eens gratis wil gaan kijken op het circuit dan is er binnenkort Jack's Racing Day. Er zijn dan ook motorwedstrijden,autowedstrijden. supersnelle karts, veel demo's zoals enkele keren een demo van een formule 1 auto die enkele rondjes rijdt. Tip!!!! Oordopjes mee en als het kan een kussentje voor op je stoel. Check maar eens op Google Jacks Racing Day. ( Voorheen Gamma Racing Day ) Een mooie kans om wat informatie op te doen. Is tijdens het weekend van 5-7 augustus en dus gratis entree. Veel plezier alvast gewenst.
 
Laatst bewerkt:
Ligt er een beetje aan welke bochten je mooi vindt.

Haarbocht lijkt me heel mooi!
Wij zitten elk jaar op de TT world tribune. Mooi zicht op alles vanaf de haarbocht tot ze de veenslang op gaan, en dan voornamelijk madijk-ossebroeken-strubben. Alleen beide rechte stukken dus net niet. Op de haarbochttribune zie je ongeveer het zelfde, met als bonus dus ook start/finish.

De tips voor de Gamma (jack's) racing day zeker doen! Ben ik ook een paar keer geweest, echt wel spektakel. En je kunt het hele circuit over, elke tribune even bekijken enzo. Erg geslaagd altijd!
 
Hallo allemaal,
Ik en een aantal vrienden willen dit jaar voor het eerst naar de TT toe, nu lijkt ons de stekkenwal wel een leuke plek om te gaan zitten. Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan