TT Assen, enkel de trainingen gaan kijken

pattjer1

Die hard MF'er
23 apr 2007
281
0
Ik ben van plan om dit jaar naar de trainingen voor de TT te gaan kijken. Kan je hiervoor kaarten kopen voor enkel 1 dag of de 2 dagen? Nog mensen hier die dit doen? Hoe is de beveiliging van de motorparkings?
 
Ik ben van plan om dit jaar naar de trainingen voor de TT te gaan kijken. Kan je hiervoor kaarten kopen voor enkel 1 dag of de 2 dagen? Nog mensen hier die dit doen? Hoe is de beveiliging van de motorparkings?
Ik ga dit jaar voor de 46e keer naar Assen en ga altijd 2 dagen maar je kan ook alleen naar de kwalificatie , ik ga meestal op de vrijdag met de motor en dan parkeer ik altijd bij de ingang Paddock , daar sta je gewoon goed hoor niks aan het handje en je bent toch all-risk verzekerd.
Veel plezier !!
 
Ik ben van plan om dit jaar naar de trainingen voor de TT te gaan kijken. Kan je hiervoor kaarten kopen voor enkel 1 dag of de 2 dagen? Nog mensen hier die dit doen? Hoe is de beveiliging van de motorparkings?
Ja, dat kan. Doe ik ook al járen, en daarachteraan op zaterdag de races 8-)
Beveiliging van de motorparkings is goed, beter daar dan ergens achteraf..
Veel plezier! :W ..en doe geen domme dingen rondom Assen :N
 
Laatst bewerkt:
Ik rij met een GSXR1000-K7 met Akrapovic dempers met dB-killers(E-keur) erin maar mijn katalysator is eronderuit. Zou ik hiermee problemen kunnen krijgen?
 
Ik rij met een GSXR1000-K7 met Akrapovic dempers met dB-killers(E-keur) erin maar mijn katalysator is eronderuit. Zou ik hiermee problemen kunnen krijgen?

Zolang als je gewoon normaal rijdt, niet flink in de toeren gaat liggen jagen, dan is er helemaal niets aan de hand.
De figuren die om aandacht vragen, krijgen het ook van de politie...
 
Inderdaad, als je de aandacht trekt, dan krijg je het vaak. Op de dagen van de trainingen zijn ze vaak wel wat oplettender. De dag zelf vaak controle op snelheid en alcohol.
Ik rij zelf een SP1 met open dempers en heb geen problemen gehad. En die klinkt wel wat luider dan een 4 cil.
 
Ik ga de laatste 2 jaar alleen nog maar naar de training, omdat dat ( voor mij persoonlijk ) de wedstrijden volgen geen pretje meer zijn i.v.m. de z.g.n. die-hard motorfans :Z .

Maar ... is heel goed te doen en je kunt er gewoon ter plekke een kaartje aan de kassa kopen. De opkomst is maximaal 50% van de wedstrijddag namelijk. Om een beetje leuke foto's te maken is dit dus ook een fijnere dag :Y

Met de motor is goed te doen. Ik deed het ook altijd als ik op zaterdag ging, alleen moet je dan wel even iets meer tijd uittrekken om weg te komen. Vrijdag dus ook veel makkelijker te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan