TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Laat ik even niets over de OP zeggen. :+
Hopen dat de races beter zijn dan de OP :P

Jongens jongens wat heb ik er weer zin aan, weer lijkt goed , meeste wedstrijden al spektakel gezien en er zijn natuurlijk een paar man gebrand om iets recht te zetten na vorige race
 
Voor het eerst noodgedwongen met de auto vanuit Amsterdam naar Assen dit jaar. Weet iemand hier of het beter is om terug te rijden via afsluitdijk of maakt dat niet veel uit qua file? Vragen kost niks dacht ik
 
Voor het eerst noodgedwongen met de auto vanuit Amsterdam naar Assen dit jaar. Weet iemand hier of het beter is om terug te rijden via afsluitdijk of maakt dat niet veel uit qua file? Vragen kost niks dacht ik

De terugrit is ieder jaar weer een verassing hoe dat is geregeld en in welke richting. Dit jaar is er wederom vooruitgang beloofd.
 
Dit jaar voor het eerst naar de TT, dit jaar wel al het (in de sneeuw gevallen8)7) WK superbike bezocht. We hebben taludtickets; heeft iemand aanbevelingen waar te gaan zitten?

Ik zat zelf aan het talud net voor de ruskenhoek te denken, of bij Meeuwenmeer lijkt me ook wel tof.
 
Nou, dat zijn mooie plaatsen waar het lekker snel gaat, 2 jaar geleden bij meeuwenmeer gezeten en vorig jaar op het talud tegen de rossi tribune aan bij de ruskenhoek. Maar heb eigenlijk overal al gezeten :) Dit jaar voor het eerst tribune kaarten; bij de Haarbocht. Ben het een beetje beu op het talud van die gasten die met een halve tuinstoel voor je snufferd gaan zitten. Meestal klappen ze de stoel wel in na wat aandringen en een paar krachttermen , behalve die club Fransozen vorig jaar; denk dat ze mij niet verstonden :+
 
Nou, dat zijn mooie plaatsen waar het lekker snel gaat, 2 jaar geleden bij meeuwenmeer gezeten en vorig jaar op het talud tegen de rossi tribune aan bij de ruskenhoek. Maar heb eigenlijk overal al gezeten :) Dit jaar voor het eerst tribune kaarten; bij de Haarbocht. Ben het een beetje beu op het talud van die gasten die met een halve tuinstoel voor je snufferd gaan zitten. Meestal klappen ze de stoel wel in na wat aandringen en een paar krachttermen , behalve die club Fransozen vorig jaar; denk dat ze mij niet verstonden :+
Wij zitten ook haar.
Je zult ons wel herkennen.
Lopen met 46 petjes op.
 
Het wordt zo langzamerhand wel tijd voor onze eigen MF tribune met bijbehorende VIP route en parkeerplaats achter de tribune voor onze brommers
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan