TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Ik zie hem héél graag winnen !!!!
Qua(10).jpg
 
Gisteren de bevestiging alsnog ontvangen. Weer de Haarbocht tribune ipv de GT tribune. Volgend jaar me nog maar eens beraden of ik daar nog een keer E 105,- aan uit wil geven.
 
Ik ga hoe dan ook al moet ik 200 euro voor het talud betalen. En ja een race als 2018 zoals eerder genoemd is mag het van mij ook wel weer worden. kolere wat was dat een mooie race. Heb wel een voorkeur ben wel een Marc fan. Maar als het zo een mooie als 2018 word mag van mij iedereen wel winnen.
 
Ik ga hoe dan ook al moet ik 200 euro voor het talud betalen. En ja een race als 2018 zoals eerder genoemd is mag het van mij ook wel weer worden. kolere wat was dat een mooie race. Heb wel een voorkeur ben wel een Marc fan. Maar als het zo een mooie als 2018 word mag van mij iedereen wel winnen.

Ja eensch, dat was een prachtige race tussen MM, Dovi, Rossi en Rins. Ben ik nog iemand vergeten?
 
Wie heeft er ervaring met de 'indoor camping' in de hal tegenover het circuit?

Is dit wat, of is het niets?
Nooit gedaan en heb nu de mogelijkheid namelijk.
Waar ik achter ben gekomen, is dat er ontbijt bij zit, tenten er al staan.
Dus dat zou beteken alleen kleding meuk mee.

Gaan iig met het blik.
Dus daar zo ook wel wat extra voor betaald moeten worden.
 
Wie weet. E 119,- voor de GT prima! E 105,- voor de Haarbochttribune waar je veel acties en vieringen mist, vind ik veel. Maar dat is persoonlijk.

Zit zelf op de Strubbe, (boven/naast de snack kar, soms erg vervelend. De geur van frikandellen en patat door je neus. Terwijl je er net niet bij kan).

Maar daar is genoeg actie te zien hoor.
113,- dacht ik, geen idee meer.
Heb voor het hele weekend erbij)
 
Zit zelf op de Strubbe, (boven/naast de snack kar, soms erg vervelend. De geur van frikandellen en patat door je neus. Terwijl je er net niet bij kan).

Maar daar is genoeg actie te zien hoor.
113,- dacht ik, geen idee meer.
Heb voor het hele weekend erbij)

Vind die bedragen wel meevallen .....pop concert van 2 uur betaal je ook zomaar 90 euro voor ;)
 
Vind die bedragen wel meevallen .....pop concert van 2 uur betaal je ook zomaar 90 euro voor ;)

Enig nadeel van onze plek:
Bakken en braden, afgelopen 2 jaar.
Verzopen de jaren ervoor.

Voordeel van onze plek:
Wij zijn niet de enige met dit nadeel.

Hebben tijdens de trainingen alle plekken uit geprobeerd, en er achter gekomen dat ons plekje op de Strubbe, toch wel bijna de beste was.
De beste is 2rijen lager.
Heb je niemand meer voor je😉
 
Enig nadeel van onze plek:
Bakken en braden, afgelopen 2 jaar.
Verzopen de jaren ervoor.

Voordeel van onze plek:
Wij zijn niet de enige met dit nadeel.

Hebben tijdens de trainingen alle plekken uit geprobeerd, en er achter gekomen dat ons plekje op de Strubbe, toch wel bijna de beste was.
De beste is 2rijen lager.
Heb je niemand meer voor je😉

Ik persoonlijk vind Manderveen / Duikersloot een mooie plek.
 
Vind die bedragen wel meevallen .....pop concert van 2 uur betaal je ook zomaar 90 euro voor ;)

Assen is over het algemeen niet het duurste circuit. Heb wel het idee dat de prijzen de laatste paar jaar harder omhoog gaan dan daarvoor. Of vergis ik me?
 
Assen is over het algemeen niet het duurste circuit. Heb wel het idee dat de prijzen de laatste paar jaar harder omhoog gaan dan daarvoor. Of vergis ik me?

Assen is fucking duur met de consumptie....Spanje betaal je voor een halve stokbrood dik belegd met zalige ham en kaas 3 euro en biertje halve liter 3.50 in Assen betaal je 5 euro voor een lauw bier.
Toilet is super schoon en gratis ...Assen 50 cent en tot je enkels in de troep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan