TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Kom maar op met de motogp!
 

Bijlagen

  • IMG_20210627_132307.jpg
    IMG_20210627_132307.jpg
    122,4 KB · Weergaven: 45
Nee, ik vond Assen altijd prachtig, maar ik heb 4 jaar als persfotograaf op Assen mogen staan. Op sommige plaatsen 5 meter van het asfalt, overal toegang, pitstraat, rennerskwartier enz. Als je zo dicht op de baan hebt gestaan, dan ga je niet meer in het veld of op een tribune zitten...
dat heb ik 2 jaar gedaan, maar de zin om er live aanwezig te zijn is toch nog groot.
denk volgend jaar weer .... de restricties nu maakten dat ik er geen zin in had.
 
Dit vind ik als Drent een flinke belediging. Ik zit normaal op de Hoofdtribune en zit tussen de misdragende Westerlingen.
Altijd dezelfde groep sigaren roken, kippenpoten gooien, en zodra de paraplumeisjes op de grid komen steevast "daar moet een piemel in" zingen. Maar generaliseren is een Westerling vaak niet vreemd.
Helemaal met je eens...maar ik westerling voel me nou ook beledigd 🤣💦






Lekker boeiend.
 
Mooie dag gehad gisteren.
Perfect weer en mooie races.
Ik zat op Winterdijk, een prima plek.
Wat ik wel erg gemist heb waren de videowall en de snoepkraam...
 
Ja, die video wall heb ik meer gemist dan ik had verwacht. Ik had mijn telefoon met powerbank klaar liggen om via de kpn app of eurosport player live mee te kijken maar de vertraging was te groot. Tegen de tijd dat de Moto3 op de veenslang reed gingen ze op TV eindelijk eens over de Start/finish.

Aan de andere kant was het wel heerlijk, motor recht achter de tribune parkeren, geen rij bij de toegangscontroles en lekker de ruimte op de tribune.
 
Ja, die video wall heb ik meer gemist dan ik had verwacht. Ik had mijn telefoon met powerbank klaar liggen om via de kpn app of eurosport player live mee te kijken maar de vertraging was te groot. Tegen de tijd dat de Moto3 op de veenslang reed gingen ze op TV eindelijk eens over de Start/finish.

Aan de andere kant was het wel heerlijk, motor recht achter de tribune parkeren, geen rij bij de toegangscontroles en lekker de ruimte op de tribune.
Ja zo heb ik / hebben wij het ook ervaren. De Discovery “Plos” sjizzel bewust niet gebruikt. Maar direct parkeren achter de Winterdijk tribune, veel mindere lui die alleen komen om zich vol te gooien en zich te misdragen, en de ruimteop de tribune waren een verademing!
 
Ja, stiekem miste ik ook de merchandising.

Ik heb geen merch, geen shirts ofzo. M'n schoonvader en zusje vonden dat ik toch wel eens een shirt moest kopen van m'n favoriete coureur. Maar dat ging dus niet. Ik herinnerde ze er wel aan dat ik gisteren dus jarig was en dat ik toch wel een zwak heb voor Mir. ben benieuwd, zondag komen ze BBQ'en.
 
Terug
Bovenaan Onderaan