TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Mooie dag, geluk met het weer! Mijn vriendin mocht gelukkig naar binnen zonder testbewijs op vertoon van de afspraak i.c.m. ID. Was echt wel goed geregeld behalve waar je nou precies moest gaan zitten... Er was 1 medewerker die het zelf niet helemaal wist en dus maar wat riep... Een groot deel zat dus verkeerd, gelukkig kwamen er later andere van ticket control die het ons wel konden vertellen.
 
Mooie dag, geluk met het weer! Mijn vriendin mocht gelukkig naar binnen zonder testbewijs op vertoon van de afspraak i.c.m. ID. Was echt wel goed geregeld behalve waar je nou precies moest gaan zitten... Er was 1 medewerker die het zelf niet helemaal wist en dus maar wat riep... Een groot deel zat dus verkeerd, gelukkig kwamen er later andere van ticket control die het ons wel konden vertellen.
Handig.. een afspraak zonder controle.
Scheelt een hoop tijd. :+
 
Handig.. een afspraak zonder controle.
Scheelt een hoop tijd. :+

Helemaal eens, moeten ze (de organisatie die de testen verzorgd) natuurlijk wel de zaken op orde hebben.. Konden ook een sms’je laten zien dat de uitslag in de mail stond, die krijg je enkel als het goed zit. Als je Corona hebt bellen ze op (stond in de mail van de afspraak tenminste).
Bel je op, een bandje.. ja we zijn de test aan het verwerken _O-

ben benieuwd of ze ooit nog de uitslag gaat krijgen.
 
Helemaal eens, moeten ze (de organisatie die de testen verzorgd) natuurlijk wel de zaken op orde hebben.. Konden ook een sms’je laten zien dat de uitslag in de mail stond, die krijg je enkel als het goed zit. Als je Corona hebt bellen ze op (stond in de mail van de afspraak tenminste).
Bel je op, een bandje.. ja we zijn de test aan het verwerken _O-

ben benieuwd of ze ooit nog de uitslag gaat krijgen.
Mijn vriendin was dicht betrokken bij de teststraat voor de Hazes concerten.
Minister de Jonge kwam testen en op de foto, het team op de foto met Dré zelf..
Alle bezoekers van het concert zouden na afloop ook getest worden. Dat was de afspraak voor dit evenement.
Maar een heel groot deel kwam nooit opdagen.
Het was wel lekker rustig werken die avond, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Zo werkt het systeem helemaal niet. _O-

Anyway, nu allemaal geschiedenis hopelijk. ;)
 
Mijn vriendin was dicht betrokken bij de teststraat voor de Hazes concerten.
Minister de Jonge kwam testen en op de foto, het team op de foto met Dré zelf..
Alle bezoekers van het concert zouden na afloop ook getest worden. Dat was de afspraak voor dit evenement.
Maar een heel groot deel kwam nooit opdagen.
Het was wel lekker rustig werken die avond, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Zo werkt het systeem helemaal niet. _O-

Anyway, nu allemaal geschiedenis hopelijk. ;)

Laten wij het hopen. Heb niets tegen testen vooraf als er op die manier weer het e.e.a. kan. Test mij sowieso al een aantal keer per week ivm werk dus geen problemen mee. Moet de boel natuurlijk wel werken anders heb je er weinig aan. :)
 
Mijn vriendin was dicht betrokken bij de teststraat voor de Hazes concerten.
Minister de Jonge kwam testen en op de foto, het team op de foto met Dré zelf..
Alle bezoekers van het concert zouden na afloop ook getest worden. Dat was de afspraak voor dit evenement.
Maar een heel groot deel kwam nooit opdagen.
Het was wel lekker rustig werken die avond, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Zo werkt het systeem helemaal niet. _O-

Anyway, nu allemaal geschiedenis hopelijk. ;)
Gaan mensen vrijwillig naar een concert van Hazes?
 
Merchandising....miste ik ook wel. Altijd die drukte..cq gezelligheid. Wel heb ik ervaren nogal wat files te hebben gehad.. dat was hetzelfde als voorheen haha
Clinton Enterprises, het bedrijf met de grote tent achter de hoofdtribune die een groot deel de Merchandise oligopolie in handen heeft, is failliet gegaan. Zij zijn er ook altijd met WSBK en BSB. Dat helpt dus ook niet mee.
 
Clinton Enterprises, het bedrijf met de grote tent achter de hoofdtribune die een groot deel de Merchandise oligopolie in handen heeft, is failliet gegaan. Zij zijn er ook altijd met WSBK en BSB. Dat helpt dus ook niet mee.
Dat dus en daarbij niet rendabel om er te gaan staan voor 11.5k mensen als er gewoon betaald moet worden voor een standplaats.
 
Bij de ingang voor de Haarbocht werd iedereen doorgelaten die ook maar een mailtje had van het testen voor toegang.
Bij mij werkte de qr code wel maar als ik terug ging rekenen met 40 uur zou ik om 17:00 getest zijn vrijdag maar ik ben pas rond 18:00 getest. Gelukkig nog 45 min over toen ik door de ingang kwam.
 
Zijn er uberhaupt mensen weggestuurd?
Uiteraard niet. “We kunnen u niet toe laten omdat de overheid haar zaken niet voor elkaar heeft en storten E 120,- wel terug” Zie je het voor je?
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard niet. “We kunnen u niet toe laten omdat de overheid haar zaken niet voor elkaar heet en storten E 120,- wel terug” Zie je het voor je?
Als ze echt willen kunnen ze dat zeker wel, maar dan ga je het geld niet terug zien. Zal wel ergens iets in de voorwaarden staan die wij accepteren bij aanschaf van de tickets.. maar wie leest die nu..
 
Als ze echt willen kunnen ze dat zeker wel, maar dan ga je het geld niet terug zien. Zal wel ergens iets in de voorwaarden staan die wij accepteren bij aanschaf van de tickets.. maar wie leest die nu..
Als je de voorwaarden niet kent, dan is dit ook een aanname ;)
 
Uiteraard niet. “We kunnen u niet toe laten omdat de overheid haar zaken niet voor elkaar heeft en storten E 120,- wel terug” Zie je het voor je?
Is wat ik ook al op vrijdag zei. Ze denken echt wel mee alleen kunnen ze dat natuurlijk niet aan de grote klok gaan hangen.
 
Vlak voor ons scheelde het niet veel, 4 man beveiliging met dikke nek bij een groepje die hun gele Rossi fakkeltjes niet af wouden staan.

Die dikke nek was ons aan het commanderen dat we moesten gaan zitten, hij rende van links naar rechts en zijn collega’s waren de races aan het kijken.
 
Als je de voorwaarden niet kent, dan is dit ook een aanname ;)
Toevallig net even gekeken, ze kunnen het wel degelijk als ze willen. Gelukkig zijn het daar net mensen en denken ze in oplossingen :) .
Maar goed, op naar de volgende “normale” TT wat mij betreft. De kaartjes voor de stekkenwal liggen er al even.
 
Toevallig net even gekeken, ze kunnen het wel degelijk als ze willen. Gelukkig zijn het daar net mensen en denken ze in oplossingen :) .
Maar goed, op naar de volgende “normale” TT wat mij betreft. De kaartjes voor de stekkenwal liggen er al even.
Dat ze op grond van de voorwaarden iemand de toegang kunnen weigeren is logisch. Maar nogmaals, dat gaan ze niet doen om de hierboven genoemde redenen. Betalende klanten naar huis sturen omdat de overheid er een puinhoop van maakt, gaat gewoonweg niet gebeuren en is ook niet gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Die dikke nek was ons aan het commanderen dat we moesten gaan zitten, hij rende van links naar rechts en zijn collega’s waren de races aan het kijken.
Ze waren op een gegeven moment ook naar mensen op de bovenste rijen aan het roepen dat ze moesten gaan zitten omdat die even gingen staan..:z

Lekker blijven roepen als er 22x 140db(a) voorbij komt knallen..

Weet niet wat de instructies van die beveiligers waren maar was heel bijzonder allemaal..
 
Ze waren op een gegeven moment ook naar mensen op de bovenste rijen aan het roepen dat ze moesten gaan zitten omdat die even gingen staan..:z

Lekker blijven roepen als er 22x 140db(a) voorbij komt knallen..

Weet niet wat de instructies van die beveiligers waren maar was heel bijzonder allemaal..
Ja, dat zag ik ook waar ik zat.
Vond ik raar. Maar tegen lui die de hele Moto Gp wedstrijd vooraan gingen staan en dus het uitzicht van anderen belemmerden werd niets gedaan.
 
Ja, dat zag ik ook waar ik zat.
Vond ik raar. Maar tegen lui die de hele Moto Gp wedstrijd vooraan gingen staan en dus het uitzicht van anderen belemmerden werd niets gedaan.
Dat gebeurt idd. al jaren. Heb het zelfs bij de BSB op de hoofdtribune mee gemaakt. Men heeft gewoon schijt aan anderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan