TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Paddock inderdaad dicht voor mensen die daar niks te zoeken hebben....ook motogp teams mogen ook geen extra kaarten uitgeven....helaas, ik heb normaal kaart voor Paddock maar al tweede seizoen niet ....maar voor de Red Bull ring gaat hij komen , weet niet of dat tijdens andere gp's ook zo is.
Bij de superbike kan je er wel bij.
 
1645455073212.png
 
Ik woon op nog geen 50 minuten van de paddock, maar ik kijk het lekker thuis vanaf de bank/werkplaats. :+ :t
Ha, wat ver, 10 minuutjes voor mij. :P
Het grappige vind ik dat je bijna het hele jaar rond zo de paddock op kunt lopen/rijden maar tijdens de motoGP staan natuurlijk al security mannetjes nog voor het tunneltje.
 
Ha, wat ver, 10 minuutjes voor mij. :P
Het grappige vind ik dat je bijna het hele jaar rond zo de paddock op kunt lopen/rijden maar tijdens de motoGP staan natuurlijk al security mannetjes nog voor het tunneltje.

Want je eigen biertje meenemen is er niet meer bij, je tanktas wordt omgekeerd en je wordt gefouilleerd!
 
Voor wie TV Drenthe kan ontvangen het TT journaal is ook weer begonnen, straks om 19.17 uur en daarna nog een paar keer in de herhaling.
Op Ziggo op kanaal 703.
 
Laatst bewerkt:
Voor wie TV Drenthe kan ontvangen het TT journaal is ook weer begonnen, straks om 19.17 uur en daarna nog een paar keer in de herhaling.
Op Ziggo op kanaal 703.
Sprak nog even met Karin Mulder van Rtv Drenthe bij de vrachtwagen intocht bij het TT circuit. Heb haar gevraagd waar het traditionele intromuziekje van het TT Journaal gebleven is. Had zij ook al op de redactie gevraagd, daar gaat ze helaas niet over.
Dat van Langs de lijn en radio Tour de France verander je niet en van het TT Journaal ook niet.
 
Ik zat toen in de Strubben,wat een teringzooitje was het toen,allemaal glijbanen van de taluds af.
Ik haarbocht.
Je moest je echt aan elkaar vasthouden om weg te komen anders bammmmmm haha en er gingen er best wel wat door de alcohol door de knietjes no control.
Wat een tijd was het en dan met de RD500LC naar huis 😆 ,broertje achterop...een hel haha.
 
Ik haarbocht.
Je moest je echt aan elkaar vasthouden om weg te komen anders bammmmmm haha en er gingen er best wel wat door de alcohol door de knietjes no control.
Wat een tijd was het en dan met de RD500LC naar huis 😆 ,broertje achterop...een hel haha.
Stond toen 3 dagen in weiland.Wat een blubberzooi,Duitsers volop crossen door de blub met splinternieuwe fietsen tussen de tenten door.
In '87 was het trouwens niet anders,had toen een nieuwe FZR1000 en kon met dat ding lopend met gas erop met moeite uit dat weiland komen.Ding zag er werkelijk niet meer uit.Mijn tent was trouwens ook afgefikt dus die hoefde niet meer mee.
Was trouwens laatse keer dat ik met tent geweest ben,dat echt nooit meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan