TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Ik heb heerlijk op de Haarbochttribune gezeten, lekker relaxed mooi zicht.
Ja jammer dat Bo er af ging, ik las niet door eigen toedoen (Corsi) en jammer Rossi de finish niet heeft gehaald.
Morbidelli was geweldig met aanremmen voor de Haarbocht, bijna iedere keer z'n achterwiel los van het asfalt.
Het programma is wel eens beter geweest idd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Ik zal hier wel negatief(so what) comment op krijgen maar mijn mening over 2 dagen TT bezoek.

Veels te heet
Overigens moet ik wel aangeven dat de afvoer voor mij perfect verliep. Was voor het eerst met de auto dus was al bang voor vertraging, en na de RBRC maar op het gemakje naar de auto toe geslenterd.

Was daar echt binnen de minuut van de parking, Haarweg op, en toen bleek bij die rotonde de weg naar de A28 afgesloten te zijn, dus werd iedereen automatisch de N33 opgeleid naar Veendam. Daar bij Grollo eraf gegaan en vervolgens binnendoor tot aan Hoogeveen, waar ik de A28 op reed.

Nauwelijks echt file gehad, en Assen - Bergen op Zoom binnen 3,5 uur gedaan. Was om 21:00 thuis, en da's wel uitzonderlijk eigenlijk. Pluim voor het circuit in die zin! :)
Voor mij ongeveer hetzelfde (bijna dan;)) verhaal,16.30 uur weggereden van de parking zonder tegenslag alleen wat op de Haarweg wat niet veel voorstelde.Baalde iets dat de A28 was afgesloten maar achteraf omrijden via de N44 viel het reuze mee.
Ook 21.00 uur thuis(Delft) met een tussenstop, etentje(3 kwartier) bij Nunspeet.

2 dagen TT
Zaterdag hier en daar gezeten met veel dronken nietsnutten om ons heen die op en af lopen of kruipen richting de tap. ...best wel hinderlijk.
Zondag Winterdijk met in de ochtend een kort paddockbezoek, dank aan Michelin:)

Toch wat te zeuren, de hitte brak ons compleet zittend op de tribunes ,niet te doen.
Bo en 46 ,uitleg overbodig.

Ik heb de wktop al vaak zien rijden maar het blijft indrukwekkend hoe zij richting een bocht knallen/uitkomen etc etc etc en nog eens 100 keer etc:,bizar......................gaaf.

En ik voel mij altijd een hele vent bij het uitkomen van de Ramshoek knallend(uhh tuffend) richting GT en vol op het gas naar die Haarbocht ;0,verschil moet er zijn:).

Eenmaal thuis compleet total loss.
 
Ik zal hier wel negatief(so what) comment op krijgen maar mijn mening over 2 dagen TT bezoek.

Veels te heet

Voor mij ongeveer hetzelfde (bijna dan;)) verhaal,16.30 uur weggereden van de parking zonder tegenslag alleen wat op de Haarweg wat niet veel voorstelde.Baalde iets dat de A28 was afgesloten maar achteraf omrijden via de N44 viel het reuze mee.
Ook 21.00 uur thuis(Delft) met een tussenstop, etentje(3 kwartier) bij Nunspeet.

2 dagen TT
Zaterdag hier en daar gezeten met veel dronken nietsnutten om ons heen die op en af lopen of kruipen richting de tap. ...best wel hinderlijk.
Zondag Winterdijk met in de ochtend een kort paddockbezoek, dank aan Michelin:)

Toch wat te zeuren, de hitte brak ons compleet zittend op de tribunes ,niet te doen.
Bo en 46 ,uitleg overbodig.

Ik heb de wktop al vaak zien rijden maar het blijft indrukwekkend hoe zij richting een bocht knallen/uitkomen etc etc etc en nog eens 100 keer etc:,bizar......................gaaf.

En ik voel mij altijd een hele vent bij het uitkomen van de Ramshoek knallend(uhh tuffend) richting GT en vol op het gas naar die Haarbocht ;0,verschil moet er zijn:).

Eenmaal thuis compleet total loss.

Je ziet dat verkeerd 🤔
Dat zijn de echte liefhebbers😍
 
Vond de aanrijroute helemaal ruk dit jaar.
Komend vanuit de richting Veendam, kon je elk jaar doorrijden tot Afrit Assen, waar je pas bij de rotonde onder aan de afrit, de drukte in reed.

Dit jaar liep het net voorbij afrit Rolde compleet vast B|
1.5 uur over een ritje gedaan, waar we alle andere jaren zo'n 40 minuten deden...

Terugweg, zoals hier al aangegeven, verplicht terug over de N33 richting Veendam, alleen woont mijn huis in Brabant....

Nou ja, vanaf Rolde lekker toeristische route genomen naar Hoogeveen en vanaf redelijk goed door kunnen tuffen naar het zuiden...
 
Dit jaar geen vervelende zatlappen gezien, misschien doordat we nu op de haarbocht tribune zaten. Maar de laatste jaren regelmatig vervelende gasten gezien, voornamelijk achter de GT en richting Ramshoek. Beveiligers en vrijwilligers die belaagd werden, auto met EHBOers erin die werd tegengehouden.
Van mij mogen ze de boel droogleggen, jammer voor degenen die wel normaal een biertje kunnen drinken maar zal een hoop ergenis voorkomen voor degenen die de TT bezoeken waar die voor bedoeld is; een mooie dag motorsport beleven.
 
Wat ik ook zo sneu vind zijn die ere rondjes waarbij ze met tempo 0 al zwaaiend over het circuit rollen '(
Als je dan een merk/machine eer aan wilt doen na 60 jaar racen moet je hem over het circuit laten janken en dan ook meer als driekwart rondje, rijd er eindelijk een fatsoenlijke motor op het circuit (de NSR500/Doohan ? ) zie ik hem in de verte van start/finish vertrekken en rijd hij voor hij de GT passeert waar ik zit alweer pruttelend de pitstraat in... wat een aanfluiting, doe het dan helemaal niet :N

Als ze bij het TT-bestuur ballen hebben passen ze de ICGP in het TT-programma in als bijprogramma, gewoon lekker 2-takten over het circuit laten raggen met een aantal bekende namen en machines uit de jaren 70/80 :9~:9~:9~
Dan heb je een stukje historie waar zeker mensen voor gaan blijven zitten, kijk maar eens hoe goed de Centennial TT toendertijd bezocht werd !!


dat vond ik dus ook: Die NSR heeft de 80 niet aangeraakt volgens mij. ik snap wel dat ze samen op moeten rijden maar die kerel van achter in de 70 was natuurlijk helemaal niet meer vooruit te branden. (met alle respect voor zijn prestaties op dat ding overigens)

Je hoopt inderdaad een vlot sturende Doohan te zien en een oude 2 takt te horen janken. Was helaas niet gelukt.
 
Dit jaar geen vervelende zatlappen gezien, misschien doordat we nu op de haarbocht tribune zaten. Maar de laatste jaren regelmatig vervelende gasten gezien, voornamelijk achter de GT en richting Ramshoek. Beveiligers en vrijwilligers die belaagd werden, auto met EHBOers erin die werd tegengehouden.
Van mij mogen ze de boel droogleggen, jammer voor degenen die wel normaal een biertje kunnen drinken maar zal een hoop ergenis voorkomen voor degenen die de TT bezoeken waar die voor bedoeld is; een mooie dag motorsport beleven.
Neerknuppelen en afvoeren en na paar dagen cel eens kijken wat ze te melden hebben.
 
Dit jaar geen vervelende zatlappen gezien, misschien doordat we nu op de haarbocht tribune zaten. Maar de laatste jaren regelmatig vervelende gasten gezien, voornamelijk achter de GT en richting Ramshoek. Beveiligers en vrijwilligers die belaagd werden, auto met EHBOers erin die werd tegengehouden.
Van mij mogen ze de boel droogleggen, jammer voor degenen die wel normaal een biertje kunnen drinken maar zal een hoop ergenis voorkomen voor degenen die de TT bezoeken waar die voor bedoeld is; een mooie dag motorsport beleven.
Ja onverantwoord die figuren...zag ze ook gewoon achter het stuur kruipen....paar jaar geleden.
 
Recentelijk op Catalunya geweest waar alcohol verboden is. Prima sfeer, geen gezeik :t Maar dat gaan ze op Assen nooit doen wegens gevreesde inkomstenderving.
 
Ik kom altijd op de racedag, met de motor en drink dus geen bier, maar ben redelijk jaloers op die gasten met zo'n goudgele rakker in hun hand. 🍺
 
Dit jaar geen vervelende zatlappen gezien, misschien doordat we nu op de haarbocht tribune zaten. Maar de laatste jaren regelmatig vervelende gasten gezien, voornamelijk achter de GT en richting Ramshoek. Beveiligers en vrijwilligers die belaagd werden, auto met EHBOers erin die werd tegengehouden.
Van mij mogen ze de boel droogleggen, jammer voor degenen die wel normaal een biertje kunnen drinken maar zal een hoop ergenis voorkomen voor degenen die de TT bezoeken waar die voor bedoeld is; een mooie dag motorsport beleven.
Ik ben er dit jaar op zaterdag geweest en ook helemaal geen vervelende dronken mensen gezien. Enkel pannekoeken die de tribune oplopen en vervolgens in het looppad blijven staan en zo gaan kijken terwijl ze dan zo voor jou staan als jij daar zit. |(|(
Ook weer geleerd niet dicht bij een looppad te gaan zitten als die in de kijklijn zit.

Verder enkel gezellige mensen gezien en gesproken. Met en zonder bier op. Ik vind dat prima.

Verbieden vind ik zo een onzin. Mensen moeten zich gewoon gedragen en die paar die dat niet doen mogen het niet voor alle andere verpesten.
 
Wil de races btw nog wel terug kijken thuis en heb geen autosport player .
Iemand een goede tip ?
NPO app op je smart TV of android telefoon/tablet?
Als je geen smart TV hebt dan is een Chromecast niet duur om er wel eentje van te maken via je HDMI poort. ;)

Ik heb televisie via KPN en zowel de uitzending op Eurosport en NPO helemaal terug gekeken. :}
De Moto2 en MotoGP vond ik de moeite waard om twee keer te zien.
Ook met good old Hans van Loozenoord niet verveeld (neem de uitspraak en een enkele technische fout voor lief :Y ).
 
Laatst bewerkt:
Ik kom altijd op de racedag, met de motor en drink dus geen bier, maar ben redelijk jaloers op die gasten met zo'n goudgele rakker in hun hand. 🍺


Ook als jij lekker in 1 rechte lijn weer terug loopt naar je motor ? Of je niet over je eigen voeten pist ?
Ik heb er verder geen last of hinder van ondervonden maar wat mogen sommige volwassen ( uitziende ) mensen zich schamen hey !
 
  • Haha
Waarderingen: Qken
Ook als jij lekker in 1 rechte lijn weer terug loopt naar je motor ? Of je niet over je eigen voeten pist ?
Ik heb er verder geen last of hinder van ondervonden maar wat mogen sommige volwassen ( uitziende ) mensen zich schamen hey !

Ik heb het meegemaakt dat ik toen van de zaak een hele dikke BMW M5 demo meekreeg om ff de nodige eerste kilometers erop te zetten (was normaal met nieuwe demo's) en bij aankomst stonden er een paar te kijken naar dat ding en een volwassen vent van rond de 50 stond over de kofferbak heen te pissen , ik trok hem achterover in zijn kraag en lag zichzelf onder te pissen .....mij maakte het niet uit want was mijn wagen niet ,...maar ik edoel maar wat heb je toch verschrikkelijke loosers ,...vooral met een sloot teveel bier op ,.....ik heb nog nooit iemand gezien die door veel mensen werd uitgelachen "sta je voor lul dan".
 
Helemaal lam naar de race kijken slaat ook nergens op. Ik had het meer over 1 of 2 biertjes in het zonnetje8-)

Zo en die hakken erin voor 5.......ben het nu in de Franse zon aan het uitproberen , wordt vervolgd :] :+


Als ik in een restaurant aan het eten ben en met de auto ben neem ik er wel 3 ,.....maar met de motor 0,0 alcohol .
 
Zolang ze zich klemzuipen en ergens onderaan de dijk laveloos liggen doen ze hun best maar, daar heb ik geen last van. Waar ik me wel aan stoor zijn die lui die irritant worden of gaan lopen schreeuwen, dingen in de fik steken of vernielen en mensen lastig vallen. Die mogen ze van mij over het hek flikkeren en op de zwarte lijst zetten. En niet alleen in Assen, bij veel evenementen stoor ik me daar aan. Voor sommige lijkt het pas leuk te zijn als je stomdronken bent. Als je niet zonder alcohol kan om een leuke dag te hebben ben je in mijn ogen gewoon een trieste loser. Ze verstoren mensen die wel voor het evenement komen, en zelf krijgen ze er amper wat van mee. Ga dan gewoon lekker in je eigen achtertuin zitten. En dan heb ik het uiteraard niet over mensen die gewoon een paar biertjes pakken en weten wanneer ze moeten stoppen.
 
Dit jaar geen vervelende zatlappen gezien, misschien doordat we nu op de haarbocht tribune zaten. Maar de laatste jaren regelmatig vervelende gasten gezien, voornamelijk achter de GT en richting Ramshoek. Beveiligers en vrijwilligers die belaagd werden, auto met EHBOers erin die werd tegengehouden.
Van mij mogen ze de boel droogleggen, jammer voor degenen die wel normaal een biertje kunnen drinken maar zal een hoop ergenis voorkomen voor degenen die de TT bezoeken waar die voor bedoeld is; een mooie dag motorsport beleven.

Zo zijn mijn vrouw en ik een paar jaar geleden tot het einde van de dag gebleven op zondag. Als je dan een groep zatte lui vol tegen een ME bus ziet trappen en de ME er niks aan doet, voel je jezelf alles behalve veilig op zo'n moment.

Ik zou er ook totaal geen problemen mee hebben als alcohol volledig wordt afgeschaft bij de TT.
 
Zolang ze zich klemzuipen en ergens onderaan de dijk laveloos liggen doen ze hun best maar, daar heb ik geen last van. Waar ik me wel aan stoor zijn die lui die irritant worden of gaan lopen schreeuwen, dingen in de fik steken of vernielen en mensen lastig vallen. Die mogen ze van mij over het hek flikkeren en op de zwarte lijst zetten. En niet alleen in Assen, bij veel evenementen stoor ik me daar aan. Voor sommige lijkt het pas leuk te zijn als je stomdronken bent. Als je niet zonder alcohol kan om een leuke dag te hebben ben je in mijn ogen gewoon een trieste loser. Ze verstoren mensen die wel voor het evenement komen, en zelf krijgen ze er amper wat van mee. Ga dan gewoon lekker in je eigen achtertuin zitten. En dan heb ik het uiteraard niet over mensen die gewoon een paar biertjes pakken en weten wanneer ze moeten stoppen.
Dit is ook de reden waarom ik op de tribune ben gaan zitten.
 
Zo zijn mijn vrouw en ik een paar jaar geleden tot het einde van de dag gebleven op zondag. Als je dan een groep zatte lui vol tegen een ME bus ziet trappen en de ME er niks aan doet, voel je jezelf alles behalve veilig op zo'n moment.

Ik zou er ook totaal geen problemen mee hebben als alcohol volledig wordt afgeschaft bij de TT.

Ik ook niet , maar makkelijk lullen want kan met paddock kaart toch wel biertje halen ,........maar daar kijken ze wel voor uit want scheelt heel veel toeschouwers ,.....maar dat het er een keer aan zit te komen twijfel ik niet aan , maar het gros wat de boel verziekt komen allemaal van de campings af .....nachtje doordraaien met snuifje en pilletjes heel jammer ,weet nog wel dat we de nachten doorbrachten op taluud en met duitsers ,italianen en noem ze maar op ...top gezellig biertjes , kazen en worsten werden gewoon gedeeld ,....soms ook de vrouwen :+ , ff plassen onder de dijk met een italiaanse ...........er werden er toen meer gemaakt dan vermoord :}_O-_O-_O-
 
Ik ook niet , maar makkelijk lullen want kan met paddock kaart toch wel biertje halen ,........maar daar kijken ze wel voor uit want scheelt heel veel toeschouwers ,.....maar dat het er een keer aan zit te komen twijfel ik niet aan , maar het gros wat de boel verziekt komen allemaal van de campings af .....nachtje doordraaien met snuifje en pilletjes heel jammer ,weet nog wel dat we de nachten doorbrachten op taluud en met duitsers ,italianen en noem ze maar op ...top gezellig biertjes , kazen en worsten werden gewoon gedeeld ,....soms ook de vrouwen :+ , ff plassen onder de dijk met een italiaanse ...........er werden er toen meer gemaakt dan vermoord :}_O-_O-_O-
Dat deden wij vroeger ook
Was super gezellig.
Jammer dat zulke dingen niet meer kunnen.
 
Dit is ook de reden waarom ik op de tribune ben gaan zitten.
Op de tribune word ook gezopen door dat aso kut tokkie laag ontwikkelde volk.
Zaterdag GT / Winterdijk schreeuwende groep, man of 10/12 of meer.
En maar langs wringen tijdens vrije traning Motogp om bier te halen ,we werden er schijtziek van.
Met Q1/2 wat verderop gaan zitten waar het aanzienlijk rustiger was.
Voor de zon schuilen onder de tribune's was het ook raak veel aangeschoten tegen dronken aan nietsnutten.

Ik ga volgend jaar maar naar Motegi ,wedden dat het daar rustig is op de tribune's ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan