TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Dik 50.000 zitplekken dus dat mag het probleem niet zijn ;)
Wat mij betreft gaat het gewoon op de normale manier door maar ik heb het helaas niet voor het zeggen.
 
Man wat kijk er naar uit na het afgelopen k jaar zeg. En dan heb ik het niet eens over Corona.
 
Dat laatste was dus ook mijn idee: Hoe gaaf is het om op de TT te zitten met meer ruimte om je heen, zoals bij de BSB bijvoorbeeld? Aan de andere kant snap ik dat mensen hun bedenkingen hebben. Ik zal waarschijnlijk nog niet ingeend zijn en dan is zo'n evenement best tricky. Maar ik kan straks wel zeggen dat ik bij die speciale TT geweest ben, want....

Ik heb 2 kaartjes weten te bemachtigen! *O* *O* *O*
En eentje daarvan is voor mij *O**O**O*
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Nee, zitten 3 stoeltjes tussen, maar die blijven nu leeg vanwege die 1,5m. Lekker veel plek voor de tassen, helmen en andere bagage dus. ;)
Je weet hoe smal die stoeltjes zijn, dus met 3 er tussen zit je nog dicht zat bij elkaar.
en zo streng zal die controle ook weer niet zijn
 
Daar zitten wij ook. Vak C net voor de GT. Lijkt me niet verkeerd als ik de tribune viewer bekijk.
Wij hebben de laatste jaren een vaste stek in vak G en dat is mijn favoriete plekje geworden.
Goed zicht op exit Ramshoek en GT en ook Veenslang en Ruskenhoek zijn nog te zien.
Nu de Winterdijk tribune helemaal vernieuwd is en stoeltjes met rugleuning heeft is het er ook beter op geworden.
We zitten dan recht voor ingang pit en het vidiwall dat daar staat(dit jaar staat die er jammer genoeg dus niet) waardoor je de hele race goed kan volgen. Net of ik thuis voor een grootbeeld TV zit, en de Ramshoek ligt in de voortuin en de GT in de keuken. _O-
 
Das jammer van de vidi wall........maar ben allang blij dat we erheen kunnen :)
Het zal een vreemde dag worden......... soort van VIP behandeling :+
 
Das jammer van de vidi wall........maar ben allang blij dat we erheen kunnen :)
Het zal een vreemde dag worden......... soort van VIP behandeling :+

Hier niet minder. Ben vorig jaar maar twee keer op het circuit geweest en dat is veel te weinig.

De keuze voor geen vidiwalls zal ongetwijfeld een geld kwestie zijn. Ze hebben de laatste jaren heel veel geïnvesteerd met vernieuwen van de tribunes en de zonnepanelen op de motoparking en dan ook nog nieuw asfalt eind 2019.
In 2020 en begin 2021 heel weinig inkomsten, en met die 11500 man per dag bij de komende TT draaien ze ook dik verlies vermoed ik.
 
Hopelijk blijft er nog wat over voor de mensen die niet in "het systeem"staan. over 2 weken. Maar ik vrees het ergste...
 
De zuiplappen halen uit deze versie van de TT geen voldoening vermoed ik.
Iedere tribune moet zijn eigen bubble gaan vormen tot aan het parkeren aan toe. Qua vette hap en bier zal er weinig tot niets te beleven zijn vermoed (hoop) ik.
 
Hier ook kaarten voor de zondag, GT tribune. Kan niet wachten! Vier kaarten, dus samen met mijn vriendin en ouders er naartoe. Leuk om (eindelijk!) weer eens wat te kunnen ondernemen met elkaar.
 
Hier niet minder. Ben vorig jaar maar twee keer op het circuit geweest en dat is veel te weinig.

De keuze voor geen vidiwalls zal ongetwijfeld een geld kwestie zijn. Ze hebben de laatste jaren heel veel geïnvesteerd met vernieuwen van de tribunes en de zonnepanelen op de motoparking en dan ook nog nieuw asfalt eind 2019.
In 2020 en begin 2021 heel weinig inkomsten, en met die 11500 man per dag bij de komende TT draaien ze ook dik verlies vermoed ik.
Lijkt mij ook niet rendabel met die vidiwalls, dus dan zelf maar een tablet of laptop meenemen en die voor ons aan de reling hangen o.i.d. Wij zitten op rij twee en ik kan mij niet voorstellen dat er volk voor ons komt te zitten. Dus kunnen we de laptop mooi kwijt en dan een hotspot vanaf de telefoon o.i.d., mits het droog blijft. :P

Qua investeringen, vergeet dan naast het asfalt ook die LED panels niet. Dat mag ook wat kosten allemaal. :)
 
Lijkt mij ook niet rendabel met die vidiwalls, dus dan zelf maar een tablet of laptop meenemen en die voor ons aan de reling hangen o.i.d. Wij zitten op rij twee en ik kan mij niet voorstellen dat er volk voor ons komt te zitten. Dus kunnen we de laptop mooi kwijt en dan een hotspot vanaf de telefoon o.i.d., mits het droog blijft. :P

Qua investeringen, vergeet dan naast het asfalt ook die LED panels niet. Dat mag ook wat kosten allemaal. :)
Mijn ervaring is dat bij volle bak bezoekers de verbinding en dus ook internetsnelheid dusdanig slecht is dat je niets aan je telefoon of tablet hebt om de race ook zo te volgen. Ik neem de tablet wel mee, want met 11500 man zal dat probleem een stuk minder zijn, maar het nadeel van bv de Eurosport player is dat daar ongeveer tot 1 minuut delay in zit met live dus dan werkt dat ook niet lekker als je langs het circuit zit. Beetje verwarrend.
 
van dag opgelicht met aankoop kaartje
120 euro kwijt .
plus twee jaar van mijn droom leven en grote deuk in mijn ego .
aankoop va advertentie MP link naar TicketSwap .
 
Terug
Bovenaan Onderaan