TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Mijn ervaring is dat bij volle bak bezoekers de verbinding en dus ook internetsnelheid dusdanig slecht is dat je niets aan je telefoon of tablet hebt om de race ook zo te volgen. Ik neem de tablet wel mee, want met 11500 man zal dat probleem een stuk minder zijn, maar het nadeel van bv de Eurosport player is dat daar ongeveer tot 1 minuut delay in zit met live dus dan werkt dat ook niet lekker als je langs het circuit zit. Beetje verwarrend.
Dat is ook mijn ervaring inderdaad, maar met zoveel minder publiek zou je denken dat het wel los moet lopen. Ach, en anders maar vertrouwen op de kunsten van de circuit commentatoren. "Old school", maar alleen om er bij te kunnen zijn is mij dat al dubbel en dwars waard. Ook al ga ik maar een dag, zullen de faciliteiten heeel wat minder zijn, zal het zwaar gereguleerd zijn hoe je je kunt bewegen en zit het traditionele rondje "buitenring" die we normaal op vrijdag wandelen er niet in... we zijn er bij. We horen, zien, ruiken, en voelen dat geweld van die MotoGP kanonnen aan ons voorbij denderen eind juni, en man... wat heb ik dat gemist!
 
Dat is ook mijn ervaring inderdaad, maar met zoveel minder publiek zou je denken dat het wel los moet lopen. Ach, en anders maar vertrouwen op de kunsten van de circuit commentatoren. "Old school", maar alleen om er bij te kunnen zijn is mij dat al dubbel en dwars waard. Ook al ga ik maar een dag, zullen de faciliteiten heeel wat minder zijn, zal het zwaar gereguleerd zijn hoe je je kunt bewegen en zit het traditionele rondje "buitenring" die we normaal op vrijdag wandelen er niet in... we zijn er bij. We horen, zien, ruiken, en voelen dat geweld van die MotoGP kanonnen aan ons voorbij denderen eind juni, en man... wat heb ik dat gemist!
Mee eens, vrijdag en zaterdag altijd de hele baan rond. Nu bult, winterdijk en haarbocht. Mijn faforiete plaatsen
 
Dat is ook mijn ervaring inderdaad, maar met zoveel minder publiek zou je denken dat het wel los moet lopen. Ach, en anders maar vertrouwen op de kunsten van de circuit commentatoren. "Old school", maar alleen om er bij te kunnen zijn is mij dat al dubbel en dwars waard. Ook al ga ik maar een dag, zullen de faciliteiten heeel wat minder zijn, zal het zwaar gereguleerd zijn hoe je je kunt bewegen en zit het traditionele rondje "buitenring" die we normaal op vrijdag wandelen er niet in... we zijn er bij. We horen, zien, ruiken, en voelen dat geweld van die MotoGP kanonnen aan ons voorbij denderen eind juni, en man... wat heb ik dat gemist!
En dan nog een mooi zonnig weekend , dan kan het helemaal niet meer stuk !!
 
3 tickets kunnen boeken, we zijn er weer bij zoals eerdere jaren. Dit jaar met een iets kleinere vaste groep en op de tribune ipv talud. Was vorig jaar naar de Gamma racing day geweest en dat was netjes geregeld. Op basis van de tribune wordt je naar een parkeerplaats geleid en naar de juiste tribune en plaats gewezen. Sfeer zal iets anders zijn, maar de GP machines brullen er niet minder om!
 
Van het TT circuit
Screenshot_20210522-202638_Chrome.jpg
 
De kaarten staan toch ook op naam? Ik neem aan dat je je moet identificeren, mede vanwege de sneltest zo meteen. Dus of je via Marktplaats bijvoorbeeld aan kaarten kunt komen of de naam op het ticket kunt aanpassen, weet ik echt niet.
 
De zuiplappen halen uit deze versie van de TT geen voldoening vermoed ik.
Iedere tribune moet zijn eigen bubble gaan vormen tot aan het parkeren aan toe. Qua vette hap en bier zal er weinig tot niets te beleven zijn vermoed (hoop) ik.
Yep, dan blijft het tokkievolk wel weg :t

Ik prop 6 broodjes oude kaas, een pak dubbelfris, paar appels en zonnecreme factor 50 in mijn rugzakje.
Kom de dag wel door :)
 
De kaarten staan toch ook op naam? Ik neem aan dat je je moet identificeren, mede vanwege de sneltest zo meteen. Dus of je via Marktplaats bijvoorbeeld aan kaarten kunt komen of de naam op het ticket kunt aanpassen, weet ik echt niet.
Yep, kaarten staan op naam. # 34 heeft ook mijn kaart besteld en op mijn ticket staat mijn naam en E mailadres.
Coronatest is nog even afwachten hoe dat gaat, waarschijnlijk gratis test via testenvoortoegang.
 
Yep, kaarten staan op naam. # 34 heeft ook mijn kaart besteld en op mijn ticket staat mijn naam en E mailadres.
Coronatest is nog even afwachten hoe dat gaat, waarschijnlijk gratis test via testenvoortoegang.
Yep via dit inderdaad.

 
Hier ook kaarten voor de zondag, GT tribune. Kan niet wachten! Vier kaarten, dus samen met mijn vriendin en ouders er naartoe. Leuk om (eindelijk!) weer eens wat te kunnen ondernemen met elkaar.
*O* Gaaf dat jullie er ook weer bij zijn Joris!
 
Uitleg van Evert, over 2 weken schijnt er nog een ronde te komen.
Evert lult weer uit zijn nek en doet weer geen goed onderzoek voor hij wat online zet.
Alleen de klanten waarvan het email adres bekent is krijgen een mail met link waar kaarten gereserveerd kunnen worden.
Dit is dus niet iedereen die kaarten voor 2020 heeft want daarvan zijn er ook een hoop buiten het circuit om gekocht bij de verscheidene ticket verkopers.
Over twee weken komen dan de overgebleven plaatsen beschikbaar voor diegene die geen mail hebben gehad.
 
Wij hebben de laatste jaren een vaste stek in vak G en dat is mijn favoriete plekje geworden.
Goed zicht op exit Ramshoek en GT en ook Veenslang en Ruskenhoek zijn nog te zien.
Nu de Winterdijk tribune helemaal vernieuwd is en stoeltjes met rugleuning heeft is het er ook beter op geworden.
We zitten dan recht voor ingang pit en het vidiwall dat daar staat(dit jaar staat die er jammer genoeg dus niet) waardoor je de hele race goed kan volgen. Net of ik thuis voor een grootbeeld TV zit, en de Ramshoek ligt in de voortuin en de GT in de keuken. _O-
_O- Wat heb je aan vidiwalls als je steeds de afstandsbediening thuis laat liggen.

Hoe weet je dat die vidiwalls er dit jaar niet staan, uit welke bron heb je dat? Je verhaal qua bezuiniging klinkt wel plausibel hoor. Om het te mogen organiseren betaalt het TT Circuit voor zover ik het me herinner in het laatste contract ongeveer E. 8 Mjn. Dat haal je er net niet uit met 10.500 kaarten. En dat brengt me weer tot iets anders: Weet er iemand hoe je de Motogp livetiming (gratis) kan volgen? Dan is het al een stuk beter bij te houden allemaal.
 
Hey maat, ff lezen

 
Hey maat, ff lezen

Lezen, was da'? Het staat er ook gewoon hè?! 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan