TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Beetje regen tijdens de MotoGP en dan een bikeswap mag van mij. Dan een baan die sneller opdroogt dan verwacht waar een deel terug gaat naar slicks en het andere deel met aan gort gereden wetts probeert te finishen :Y
 
Wij vertrekken zondag ochtend vanaf omgeving Meppel richting het circuit met de auto… Google maps geeft nu +- 30 min reistijd aan, weet niet zo goed waar ik rekening mee moet houden. Wat adviseren jullie? Zou graag de warm up van de motogp meemaken.
 
Wij vertrekken zondag ochtend vanaf omgeving Meppel richting het circuit met de auto… Google maps geeft nu +- 30 min reistijd aan, weet niet zo goed waar ik rekening mee moet houden. Wat adviseren jullie? Zou graag de warm up van de motogp meemaken.
Met de WSBK is het ongeveer net zo druk en zijn er geen files. Ik denk dat het nu ook niet het geval zal zijn aangezien iedereen zo dicht mogelijk richting zijn eigen tribune wordt gedirigeerd.
Gewoon op tijd vertrekken en de warming up nog even meepakken.
 
Iemand enig idee hoe de indeling van de trubunes loopt?
Als ik een kaartje wil kopen dan krijg ik op de hoofdtribune vak F row 2 seat 13.
Neem aan dat row 2 vanaf onderen geteldt wordt? Maar is F aan de kant vd GT of die nieuwe tribune bij de haarbocht?
 
Iemand enig idee hoe de indeling van de trubunes loopt?
Als ik een kaartje wil kopen dan krijg ik op de hoofdtribune vak F row 2 seat 13.
Neem aan dat row 2 vanaf onderen geteldt wordt? Maar is F aan de kant vd GT of die nieuwe tribune bij de haarbocht?
Rij 2 is onderaan en vak A is helemaal rechts vanaf het circuit gezien, dus bij de Haarbochttribune.
 
Iemand enig idee hoe de indeling van de trubunes loopt?
Als ik een kaartje wil kopen dan krijg ik op de hoofdtribune vak F row 2 seat 13.
Neem aan dat row 2 vanaf onderen geteldt wordt? Maar is F aan de kant vd GT of die nieuwe tribune bij de haarbocht?
2e rij van onderen, dicht bij de haarbocht.
Wat MB84 zegt dus.
 
Iemand enig idee hoe de indeling van de trubunes loopt?
Als ik een kaartje wil kopen dan krijg ik op de hoofdtribune vak F row 2 seat 13.
Neem aan dat row 2 vanaf onderen geteldt wordt? Maar is F aan de kant vd GT of die nieuwe tribune bij de haarbocht?
Plattegrond tribunes TT Assen

Ook bereikbaar via de site van TT circuit. Handig om de verschillende tribuneplaatsen (gezien vanaf de wat hogere rijnummers) met elkaar te vergelijken.
 
O-)

1624515392453.png

1624515368542.png
 
Huh? Dus ik moet ook nog een printer zien te regelen? B|

Ik had het idee dat je het gewoon in die app kon importeren o.i.d.
 
Terug
Bovenaan Onderaan