TT-assen komt eraan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zelfde moet je ook eens proberen op de hoofdtribune....

De galm alleen al...... })

Ik geloof het meteen. Moet erg gaaf zijn om daar te zitten, aangezien je alles mee krijgt. Maar je moet het bedrag er maar voor over hebben ;)
 
mijn pa is vandaag naar de trainingen toe.
morgen zelf mee, en zit op of ergens rond de bult heen.
Heb er zin in!
droog weer zou mooi zijn :)
 
Ik geloof het meteen. Moet erg gaaf zijn om daar te zitten, aangezien je alles mee krijgt. Maar je moet het bedrag er maar voor over hebben ;)

dit jaar voor het eerst op de hoofdtribune :) ik ben benieuwd, ik heb sowieso me motor oordoppen mee :9
 
Dan moet je eens op haar gezicht letten, als ze de eerste keer de MotoGP motoren voorbij ziet, maar vooral hoort komen. Dat is altijd al een sensatie op zich. En ook mooi om te zien hoe anderen er op reageren als ze dat de eerste keer mee maken :Y


Vorig jaar met mijn oordopjes in gezeten!

Het geluid van de motoren is fantastisch.
Jammer dat er op twee meter afstand een luidspreker je doof staat te tetteren!
 
Laatst bewerkt:
Hallo, een bericht voor iedereen.
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik de ENFIELD BULLET 500 van mijn overlden man wil verkopen. Hij staat in Assen, vlak bij de TT baan. Zegt het voort, wie kan ik aan deze zeer goed onderhouden, prachtige een-cylinder helpen. Echt iets voor liefhebbers!
mail me graag op info@dutchfields.nl. Dank voor jullie moeite, Sandra
 
En zoals gebruikelijk gaat Assen wederom aan mij voorbij.....mocht ik het morgen niet vergeten dan zet ik de breedbeeld ff aan..... :+
 
Voor wie in een tentje blijft slapen het volgende:

4626406_460s.jpg



Veel plezier op de TT.
 
hey wij gaan ook en is onze eerste keer dus ff een vraag, maar moeten we motorpak en helm ed mee slepen of hebben ze kluisjes of iets?
 
Laatst bewerkt:
Hallo, een bericht voor iedereen.
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik de ENFIELD BULLET 500 van mijn overlden man wil verkopen. Hij staat in Assen, vlak bij de TT baan. Zegt het voort, wie kan ik aan deze zeer goed onderhouden, prachtige een-cylinder helpen. Echt iets voor liefhebbers!
mail me graag op info@dutchfields.nl. Dank voor jullie moeite, Sandra

denk dat je meer kans hebt om de motor te verkopen(foto's :Y ) via motorshopper alhier ;)
Te koop: Motoren
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan