TT-assen komt eraan

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag even heen en weer naar Assen gereden. Leuk hoor, eerste campings beginnen zich te vullen, je kunt overal nog komen en ook in de binnenstad was het gezellig met nog echte glazen op het terras.
 
Als het gaat regenen zetten mijn vader en ik ons geheime wapen in.... De camper

waar ga je staan met je geheime wapen misschien kom ik hem dan wel ontmantelen ;)

ikzelf als vanouds met de caravan aan de veenslang:)

oh ja dit is het uitzicht vanaf mijn caravan })

full
 
oh wacht dat is uitzicht op een deel van mijn werkplek :+ maar wel gezien vanaf mijn caravan.

ik ben te spotten in pitsstraat/paddock/startgrid

c ya
 
oh wacht dat is uitzicht op een deel van mijn werkplek :+ maar wel gezien vanaf mijn caravan.

ik ben te spotten in pitsstraat/paddock/startgrid

c ya

je kunt zeker niet op zaterdag mijn vader en mezelf via de tunnelweg naar de andere kant van het circuit smokkelen.... dan neem ik mijn onzichtbaarheids mantel wel mee.

zoals het er nu naar uitziet komen we gewoon met motor en tent, of het moet donderdag echt slecht zijn. we staan als vanouds bij de Asser Boys natuurlijk!
 
je kunt zeker niet op zaterdag mijn vader en mezelf via de tunnelweg naar de andere kant van het circuit smokkelen.... dan neem ik mijn onzichtbaarheids mantel wel mee.

zoals het er nu naar uitziet komen we gewoon met motor en tent, of het moet donderdag echt slecht zijn. we staan als vanouds bij de Asser Boys natuurlijk!

donderdag wordt mooi weer dus lekker op de plof komen


@ lotte beetje regen doet toch niet zeer ;)
 
Ja maar wij rijden pas na het werk ( 5 uur op zijn vroegst) weg, en hier in het zuiden is onweer gemeld, nja we zien het vanzelf. Hoe dan ook, ik kom wel daar hoor.
 
Ik ben paraat bij de Ossebroeken, heb een kaartje voor een staplaats bij Ossebroeken. Ga samen met mijn zwager, als die a**hole tenminste komt opdagen want hij gaat vrijdagavond bieren met een paar kameraden. B|
 
Voor de liefhebber: elke dag zendt tv drenthe een paar keer een tt journaal uit. Als het goed is kan iedereen met kabel dat tegenwoordig krijgen.
 
Ben er zaterdag ook met mijn meisje. 1e rij TT-World tribune :)

Wordt dr eerste keer TT op haar eigen motor :)
 
@gerhard, overal behalve bij ziggo limburg dan, maar dan is er altijd nog uitzending gemist op rtvdrenthe.nl natuurlijk, heb ze allemaal gekeken, zitten leuke items bij.
 
@gerhard, overal behalve bij ziggo limburg dan, maar dan is er altijd nog uitzending gemist op rtvdrenthe.nl natuurlijk, heb ze allemaal gekeken, zitten leuke items bij.

idd weer niet hier bij ons in Limburg, maar heb ze idd ook allemaal via rtvdrenthe.nl teruggekeken
 
het is definitief! Ik ben er bij! Op uitnodiging van Pioneer ben ik gratis VIP dus daar zeg ik geen nee tegen haha!
 
Lekker last minute maar probeer het toch maar. Ik hoef ineens niet meer te werken zaterdag dus heeft er iemand toevallig nog twee kaartjes over voor een niet al te belachelijke prijs? PM me anders maar even wil er graag bij zijn dit jaar.
 
Ben er zaterdag ook met mijn meisje. 1e rij TT-World tribune :)

Wordt dr eerste keer TT op haar eigen motor :)

Dan moet je eens op haar gezicht letten, als ze de eerste keer de MotoGP motoren voorbij ziet, maar vooral hoort komen. Dat is altijd al een sensatie op zich. En ook mooi om te zien hoe anderen er op reageren als ze dat de eerste keer mee maken :Y
 
Lekker last minute maar probeer het toch maar. Ik hoef ineens niet meer te werken zaterdag dus heeft er iemand toevallig nog twee kaartjes over voor een niet al te belachelijke prijs? PM me anders maar even wil er graag bij zijn dit jaar.
Volgens mij kun je ter plaatse nog wel een kaartje voor de talud bemachtigen
 
Volgens mij kun je ter plaatse nog wel een kaartje voor de talud bemachtigen

2 weken geleden zag ik op de site van het circuit zelfs nog beschikbare kaarten voor de Winterdijktribune. En die was normaal gesproken toch ook altijd snel uitverkocht.

Talud kaarten kun je sowieso op het circuit kopen. Ooit ontving men 200.000 mensen. Plek zat tegenwoordig dus :)
 
Dan moet je eens op haar gezicht letten, als ze de eerste keer de MotoGP motoren voorbij ziet, maar vooral hoort komen. Dat is altijd al een sensatie op zich. En ook mooi om te zien hoe anderen er op reageren als ze dat de eerste keer mee maken :Y

Dat zelfde moet je ook eens proberen op de hoofdtribune....

De galm alleen al...... })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan