TT-Assen - waar goede zitplaatsen?

Welke tribune TT-Assen?

  • Strubben

    Stemmen: 6 24,0%
  • Winterdijk

    Stemmen: 6 24,0%
  • Stekkenwal

    Stemmen: 7 28,0%
  • De Bult

    Stemmen: 6 24,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25

_chickie84

Rookie
4 apr 2008
3
0
Hallo,

Ik wil graag naar de TT in Assen. Het is eigenlijk voor mijn vriend die ik wil verrassen. Zelf heb ik er niet zo veel verstand van.

elaas zijn de meeste plekken al uitverkocht, daarom heb ik een beperkte keuze..

De volgende tribunes zijn nog over:

- Strubben
- Winterdijk
- Stekkenwal
(- De Bult)

~[NORML]http://www.tt-assen.nl/cm...092e9f975236c6337021.html~[/NORML]

Welke adviseren jullie mij? En welke plekken ongeveer? Moet ik juist bovenaan zitten? Of beneden?

Bedankt alvast voor de reacties! :}
 
Strubben, zeker op de vernieuwde tribune goed zicht, en meer plek dan de voorgaande jaren op de houten planken -O-

Mijn kaarten liggen al thuis, zelfde stoel als vorig jaar *O*
 
Heb je overal op de strubben tribune goed uitzicht?
Ik kan kaarten krijg voor de linkerkant .. (als je op de tribune zit, dan zeg maa zover mogelijk naar links)
Is dit wat?
Of zijn de de staanplaatsen ook prima te doen?
 
Ik heb overal wel gezeten op het circuit en elke bocht of stuk van het circuit heeft zo z,n charme vind ik.
Ga je met de tt Op de hoofdtribune heb je een fantastisch geluid van die motogp fietsen!
maar ook in de Gt zit je mooi, met lekker veel geweld en uitrem acties :}
 
De hoofdtribune zou ik zeker níet willen zitten!
Met de 125 en 250 wordt je al redelijk gek; met de motoGP krijg je écht gehoorbeschadiging! En om nou het duurste kaartje te betalen om met oordoppen te gaan zitten de hele dag...

Een plekkie waar je een beetje zicht hebt op een vidiwall is wel aan te raden, dan zie je niet alleen motoren, maar kun je ook nog de rest van het circuit zien en wat rondetijden meekrijgen enzo (tenzijn je dan weer zicht hebt op de GT, daar is altijd wel wat te beleven :) )
 
Hoofdtribune, vakken "HJK" (bovenin gaan zitten en pal voor de vidiwal).
Dan zie je ze de ramshoek uitkomen ,door de GT, voor start/finisch en dan verdwijnen in de Haarbocht. :P

Heb ook al eens op de nieuwe strubbentribune gezeten, maar daar zie je zo weinig door de verkanting (vooral als je laag zit, maar bovenin ook nog steeds)

De GT en winterdijk is ook altijd goed, beide staan garant voor mooie uitremacties! :]
 
Laatst bewerkt:
Heb ook al eens op de nieuwe strubbentribune gezeten, maar daar zie je zo weinig door de verkanting (vooral als je laag zit, maar bovenin ook nog steeds)
Vind ik niet, de strubben zelf zie je goed, oke beneden misschien wat minder.
Maar je overziet een heel stuk, je ziet ze starten (wel op afstand) en ziet wat bochten en een stuk waar ze lekker uitaccelereren.
Maar de GT is ook gaaf idd :)
 
Tering circuit, mij zien ze daar niet meer zolang dit bestuur er nog is. Boycotten die hap!!!
 
Wij gaan om het jaar naar de races zelf, maar wel elk jaar naar Assen. :)
Vorig jaar naar de TT geweest, en zaten op de Winterdijktribune. Vakken weet ik zo gauw niet meer, maar zou gokken dat het W geweest is. Annyway, wij zaten op rij 2 (nagenoeg helemaal onderaan) en hadden - ondanks het hek - een práchtig uitzicht.

Die hekken hebben eigenlijk geen last op je zicht, en het is eigenlijk wel supervet om zo dicht langs de baan te zitten. :) Als we niet naar de races gaan, kijken we de TT in Assen bij m'n oom en tante in Assen, en dat zijn ook zeer goede plekken. :+

Dit jaar naar de superbikes, zwevende tribune! Zat er tijdens de Ducati Clubraces verleden jaar, ook een ongelooflijk goede plek! *O*
 
Hoofdtribune blijft te gek, hele dag door, vanaf 7u 's ochtends zie je mensen bezig in de pitboxen... En die gehoorbeschadiging valt best mee (wat zeg je??), ik gebruik gewoon m'n doppies tijdens de race!
Maar daar vroeg je niet om... Ik zou voor de Strubben gaan, niet te laag ivm hek, maar volgens ervaringen hierboven valt dat wel mee. Veel plezier!
 
Weet iemand of alle dagen het paddock toegangkelijk is voor publiek?
Ben namelijk van plan om samen met mn vader op de vrijdag
zo'n paddock walk te gaan doen...beetje lullig als dat niet mogelijk blijkt te zijn.
 
Weet iemand of alle dagen het paddock toegangkelijk is voor publiek?
Ben namelijk van plan om samen met mn vader op de vrijdag
zo'n paddock walk te gaan doen...beetje lullig als dat niet mogelijk blijkt te zijn.

Volgens mij is er alleen vanaf zaterdag pitwalk....... Paddock kan je altijd in gedurende het raceweekend.

Op zondag heb ik wel eens een pitwalk gedaan, camera voor mijn waffel want ik liep voorraan....... Maar das niets waar, ik vond dat je word opgedreven en het was toen zelfs zo dat we met 10 minuten eruit waren.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens :Y
Vorig jaar voor het eerst op de hoofdtribune gezeten, en was de oordopjes vergeten in de tent |(
Foto's maken als ze langskomen wordt lastig, want dan kan je niet je vingers in je oren doen _O-
Was wel leuk voor één keertje, maar liever niet meer ;)


De hoofdtribune zou ik zeker níet willen zitten!
Met de 125 en 250 wordt je al redelijk gek; met de motoGP krijg je écht gehoorbeschadiging! En om nou het duurste kaartje te betalen om met oordoppen te gaan zitten de hele dag...
 
Volgens mij is er alleen vanaf zaterdag pitwalk....... Paddock kan je altijd in gedurende het raceweekend.

Op zondag heb ik wel eens een pitwalk gedaan, camera voor mijn waffel want ik liep voorraan....... Maar das niets waar, ik vond dat je word opgedreven en het was toen zelfs zo dat we met 10 minuten eruit waren.

Okee, bedankt!

Nu waren wij ook niet van plan om een pitwalk te doen, maar alleen een rondje
te lopen in het paddock.

Daar zie je op de vrijdag toch ook wel diverse coureurs lopen/zitten/hangen?
Zijn de pitboxen ook open, zodat je daar kan kijken?
 
Okee, bedankt!

Nu waren wij ook niet van plan om een pitwalk te doen, maar alleen een rondje
te lopen in het paddock.

Daar zie je op de vrijdag toch ook wel diverse coureurs lopen/zitten/hangen?
Zijn de pitboxen ook open, zodat je daar kan kijken?

Hangen niet wel lopen en zitten en praten :+ Nee serieus, natuurlijk zie je wel coureurs lopen. En de sfeer is heel relaxed vind ik, zelfs op zondag nog tijdens de wedstrijden. Ook wel met andere bn-ers die de sport een warm hart toedragen o.a. Gerard van Velde, gekletst, harstikke leuk.
 
Hangen niet wel lopen en zitten en praten :+ Nee serieus, natuurlijk zie je wel coureurs lopen. En de sfeer is heel relaxed vind ik, zelfs op zondag nog tijdens de wedstrijden. Ook wel met andere bn-ers die de sport een warm hart toedragen o.a. Gerard van Velde, gekletst, harstikke leuk.

:} Je hebt me overtuigd, vrijdag ben ik van de partij *O*

PS, wat kost dat nou? een paddock wandeling (is dit aan tijd gebonden?) en
een kaartje voor de hoofdtribune?
 
Terug
Bovenaan Onderaan