TT-Assen - waar goede zitplaatsen?

Welke tribune TT-Assen?

  • Strubben

    Stemmen: 6 24,0%
  • Winterdijk

    Stemmen: 6 24,0%
  • Stekkenwal

    Stemmen: 7 28,0%
  • De Bult

    Stemmen: 6 24,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
:} Je hebt me overtuigd, vrijdag ben ik van de partij *O*

PS, wat kost dat nou? een paddock wandeling (is dit aan tijd gebonden?) en
een kaartje voor de hoofdtribune?

Toeslag voor paddock is 15 euro. Kijk even op de website van TT Assen, heb je ook het tijdschema, prijzen etc. En nee, je mag de hele dag rondlopen naar mijn weten.

Ik ben er vrijdag ook als het goed is. Veel plezier!
 
Laatst bewerkt:
Gewoon aan het eind van de dag vragen aan mensen of je hun kaartje mag hebben, het is leuk om een keer gezien te hebben maar het stelt niet super veel voor voorral bij de motogp.
Als de coureurs er lopen is het meteen de vrachtwagen in. En het is er druk! Maar superbikes daarin tegen is wel leuk, alles is veel opener. Veel meer dingen te bekijken.
 
De haarbocht tribune heeft ook nog enkele plaatsen beschikbaar volgens internet.
Ik heb daar zelf een plek. Geen idee of dat goed is, want het is voor mij ook de eerste keer.
 
Net als vorig jaar heb ik weer tribune kaarten maar ik zit daar alleen met slecht weer.
Heb vorig jaar ook meeste tijd op de Haarbocht tribune doorgebracht aan het eind waar ze de bocht induiken.
Je ziet er vaak mooie akties oa. uitremmen,verremmen, glijpartijen, motoren zoekend naar tractie en de daarbijbehorende drifts en meer leuk spul.
Plus je kunt ze de hele strubben volgen waar ook nog weleens interessante inhaalacties gedaan worden en tot aan ruskenhoek kun je redelijk goed zien.
Persoonlijk hou ik het nooit bij een locatie vind er meerdere mooi elk locatie heeft wel wat.
Maar dan praat ik over de trainingen dit jaar gaan we met een zooitje liefhebbers 3 volle dagen :)
 
Ander vraagje, mag je eigenlijk een foto camera meenemen en is dat sowieso handig om mee te nemen? Dacht ook nog een een verrekijker?
 
Ander vraagje, mag je eigenlijk een foto camera meenemen en is dat sowieso handig om mee te nemen? Dacht ook nog een een verrekijker?
Uiteraard mag je een fotocamera meenemen, op de voorwaarde dat je gemaakte foto's hier op het forum post! :P Verrekijker hangt denk ik af van de plek waar je zit. Op de hoofdtribune is een verrekijker leuk om de boxen in te turen, maar verder heb je niet echt een verrekijker nodig.
 
Gewoon aan het eind van de dag vragen aan mensen of je hun kaartje mag hebben, het is leuk om een keer gezien te hebben maar het stelt niet super veel voor voorral bij de motogp.
Als de coureurs er lopen is het meteen de vrachtwagen in. En het is er druk! Maar superbikes daarin tegen is wel leuk, alles is veel opener. Veel meer dingen te bekijken.

Oeps :o

Ik bedoelde dus ook een paddock walk tijdens de training van de Superbikes!
MotoGP pit/paddock walk lijkt mij ook bijzonder weinig aan, de SBK staat
er ook om bekend veel opener te zijn :Y
 
Ander vraagje, mag je eigenlijk een foto camera meenemen en is dat sowieso handig om mee te nemen? Dacht ook nog een een verrekijker?

Ik neem al jaren me camera + telelens mee naar de TT.
Een verkijker is zeker leuk als je op de hoofdtribune zit kunnen je mooi spieken in de pitboxen wat daar allemaal gebeurt :Y
 
Mag geen videocamera in de paddock! deed ik vorig jaar waren ze niet van gedient. Gewoon een handcamera, je moet daar een perspas voor hebben :S beetje kinderachtig
 
Maatje van me heeft sinds kort baan bij Ten Kate racing team; kijken of hij me nog enkele privileges kan bezorgen!! Een pitbox bezoek laat ik me natuurlijk niet schieten!!
*O*

edit: bij SBK, 27 april.. B|
 
Laatst bewerkt:
Tribune Kaarten

Stekkenwal Tribune 30%
Haarbocht tribune 1 %
Ossebroeken tribune 30%

Schiet aardig op denk ik zo
 
Als je het echte TT gevoel wil meemaken zeg ik gewoon met je kont op de wal gaan zitten..
Hoge Heide of ramshoek zijn mijn favorieten.
 
heb even een vraagje
als je de vrijdagmorgen naar de training gaat gaan zien,moet je dan eens appart betalen als je in de namiddag naar de qp gaat zien of is dat één ticket voor de ganse dag.
alvast bedankt
 
Het is voor 1 dag in jou geval koop je een kaartje op de Vrijdag en kun je de hele dag genieten van s'morgen tot eind van de middag

Waneer komt het grote TT topic?? iemand een idee? ;)
 
Laatst bewerkt:
Strubben en TT world tribune zijn beide niks aan.
Te ver van de baan en je ziet bijna niks het ultieme gevoel is op de taluds.
Tussen de dronken medebezoekers en de stukken plastic tegen de regen.
 
Het is voor 1 dag in jou geval koop je een kaartje op de Vrijdag en kun je de hele dag genieten van s'morgen tot eind van de middag

Waneer komt het grote TT topic?? iemand een idee? ;)


hoe bedoel je Juist in jou geval?
is het in u geval anders mss?

dit is echt redelijk van prijs hé moto gp ivm f1

een ticketje kost z'on 23 eur zeker de vrijdag?
 
Strubben en TT world tribune zijn beide niks aan.
Te ver van de baan en je ziet bijna niks het ultieme gevoel is op de taluds.
Tussen de dronken medebezoekers en de stukken plastic tegen de regen.

Na 10 jaar naar de race te zijn gegaan ga ik sinds vorig jaar alleen nog naar de training.
Juist die dronkenlappen hebben het voor mij aardig verziekt. Leuk van die lallende gasten de hele dag naast je die vervolgens tegen elke vrouw blerren dat ze haar tieten moet laten zien......leuk als jij met vrouw en kind naar de race komt. Twee jaar terug kreeg ik woorden met een paar van die keutels en die vonden dat als je voor de sport/race komt, moet je maar thuisblijven '( Leuk als je dik 2 uur in de auto hebt gezeten om erbij te zijn :(
 
Strubben en TT world tribune zijn beide niks aan.
Neenee, jij vínd die tribunes niets aan. Dat betekent nog niet dat ze niets aan zíjn. ;)
Persoonlijk vind ik alle taluds/tribunes haar eigen TT-sfeer hebben :), en heb in de loop der jaren dan ook her en der gezeten langs het circuit. Mijn persoonlijk favoriet is de Winterdijk. *O*
 
Na 10 jaar naar de race te zijn gegaan ga ik sinds vorig jaar alleen nog naar de training.
Juist die dronkenlappen hebben het voor mij aardig verziekt. Leuk van die lallende gasten de hele dag naast je die vervolgens tegen elke vrouw blerren dat ze haar tieten moet laten zien......leuk als jij met vrouw en kind naar de race komt. Twee jaar terug kreeg ik woorden met een paar van die keutels en die vonden dat als je voor de sport/race komt, moet je maar thuisblijven '( Leuk als je dik 2 uur in de auto hebt gezeten om erbij te zijn :(
Enjoy, don't destroy is voor sommigen helaas lastig te begrijpen... -O-
 
Neenee, jij vínd die tribunes niets aan. Dat betekent nog niet dat ze niets aan zíjn. ;)
Persoonlijk vind ik alle taluds/tribunes haar eigen TT-sfeer hebben :), en heb in de loop der jaren dan ook her en der gezeten langs het circuit. Mijn persoonlijk favoriet is de Winterdijk. *O*

De Noordlus is verneukt en zo ook de speciale plek.
Toen ik 10 jaar geleden op Ossebroeken zat was het nog mooi verkanting, speciale sfeer en rijders die je zowat in de ogen kon kijken.
In de Noordlus is dat totaal verdwenen door de bouw van het nieuwe deel.
Nu is mijn favo stuk circuit de zuidlus met de bult, hoge heide en de ramshoek als uitschieter.
 
De haarbocht tribune heeft ook nog enkele plaatsen beschikbaar volgens internet.
Ik heb daar zelf een plek. Geen idee of dat goed is, want het is voor mij ook de eerste keer.
Prima uitzicht vanaf de Haarbocht hoor. Ik zat er vorig jaar middenin.
Train alleen wel je bovenbenen voordat je gaat, want elke keer als de coureurs het rechte stuk op komen rijden gaat iedereen in het vak staan en joelen enzo. Irritant in het begin, maar op een gegeven moment wen je eraan hehe ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan