TT-assen - Wat zijn de beste plaatsen?

TT Assen - de beste zitplaats?

  • Hoofdtribune

    Stemmen: 5 8,2%
  • Talud / S bocht tribune

    Stemmen: 2 3,3%
  • Haarbostribune

    Stemmen: 4 6,6%
  • Strubbentribune

    Stemmen: 7 11,5%
  • Stekkenwal tribune

    Stemmen: 15 24,6%
  • De Bult Tribune

    Stemmen: 1 1,6%
  • Winterdijktribune

    Stemmen: 12 19,7%
  • Finishtribune

    Stemmen: 15 24,6%

  • Totaal aantal stemmers
    61
Hoelaat zijn jullie altijd aanwezig bij de trainingen en race dag?
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hier hoe het zit met reserveren op de Camping aan het circuit (op de site van TT; o km) volgens mij Asser boys? Wij gaan dit jaar namelijk weer met een groep van ong. 8 man, en hadden vorig jaar op Sudosa gereserveerd, maar deze leek ons leuker, en vooral dichterbij.. :) We komen dan halverwege de vrijdag aan.
 
En hoe zou dat dan hebben gemoeten? Ik zie nl. alleen een e-mail adres staan, heb al wel gemaild, maar nog niets ontvangen.
 
Ik heb net mail gekregen...

Mijn persaccreditatie is rond...

Dus ik sta ik denk als enige van het forum bijna OP de baan, en nog gratis ook...
 
www.tt-assen.com

Prijzen, beschikbaarheid en andere rotzooi. Denk dat je daar het meeste dus wel kunt vinden :z

Bestellen via website wil trouwens niet meer, en als ge tribunekaarten wilt kun je denk ik het beste donderdag of vrijdag bij de kassa halen (voor de vermelde prijs) Want de beste plaatsen gaan als eerst weg, dus op de wedstrijddag heb je minder keuze..

Je kunt ook gewoon naar een voorverkoop adres stappen.. (staan ook op tt-website)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren gezien dat de nieuwe tribune in de GT bocht super is. Zeker de laatste vakken geven magnifiek zicht.

Iedereen bedankt voor zijn reacties en veel plezier

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan