TT-assen - Wat zijn de beste plaatsen?

TT Assen - de beste zitplaats?

  • Hoofdtribune

    Stemmen: 5 8,2%
  • Talud / S bocht tribune

    Stemmen: 2 3,3%
  • Haarbostribune

    Stemmen: 4 6,6%
  • Strubbentribune

    Stemmen: 7 11,5%
  • Stekkenwal tribune

    Stemmen: 15 24,6%
  • De Bult Tribune

    Stemmen: 1 1,6%
  • Winterdijktribune

    Stemmen: 12 19,7%
  • Finishtribune

    Stemmen: 15 24,6%

  • Totaal aantal stemmers
    61
Niets van dit alles.....


De beste plaats is op het middenterrein waar geen hekken staan. Met je neus op de baan dus.....
 
Ik heb wel eens VIP kaarten gehad, maar die mensen weten helemaal nada, niente niks van de TT en de races. Misschien kennen ze Rossi nog net, maar als het gaat regenen, zoals een paar jaar geleden, kennen ze de regels niet eens. Maar okee, het zicht is op zich prima, het eten is goed. Als leuke bijkomstigheid heb je dan nog dat je de paddock in kunt, of de tour. Maar ik persoonlijk vind het op de tribune veeeeel gezelliger, veel meer sfeer.
Nou ga ik al heel lang na de TT en ik vind het geweldig. We zitten al een aantal jaren op de Taludtribune, 1 na bovenste rij, super uitzicht, kunt de GT bocht helemaal zien en het lange rechte stuk. Niks mis mee.
Dit jaar willen we ergens anders zitten, nog even kijken waar.
 
Wat dacht je van lekker zuipen bij die camping "Jan Ubels" (ofzoiets), en de sfeer proeven en sóchtends naar huis rijden en fijn op de bank kijken? Die prijzen worden steeds hoger en je ziet bijna geen bal van de race door de toenemende drukte door de afname van plekken om te kijken
 
Heb nu via de website tickets besteld, maar is ondertussen al wel 3 weken geleden en heb nog steeds niets in de bus gekregen van overschrijving of betaling..

Is dit normaal?
2 jaar geleden heb ik ook eens kaarten besteld. paar weken voor TT. Maar 1 dag voor de tt nog niet binnen dus toen maar aan kassa gekocht. En het Volgende jaar kregen we een rekening en de kaarten voor die tt. Was dus gewoon een jaar te laat doorgekomen :X Maarja, daardoor dus wel mooi goede plekken *D Weet alleen niet als dat een uitzondering was of als het wel vaker voorkomt?

Ben ook een keer Vipper geweest bij training op vrijdag, maar er waren maar 3 die buiten stonden te kijken. De rest zat zich binnen vol te vreten... alleen bij motogp kwamen ze ff naar buiten om te kijken wat zo'n lawaai maakte |(

Owja, om ff ontopic te blijven.. denk dat de het eind van de veenslang nu heel mooi gaat worden. Vooral bij regen komen ze er haast stilstaand door. (heb het uitzicht nog niet bekeken, maar vanaf paddock zag het er wel spectaculair uit.) hier iemand al het uitzicht bewonderd??
 
Laatst bewerkt:
Heb nu via de website tickets besteld, maar is ondertussen al wel 3 weken geleden en heb nog steeds niets in de bus gekregen van overschrijving of betaling..

Is dit normaal?

Volgens mij wel!!! Alhoewel ik vind van niet!!

Wij kregen de kaarten ook pas een week of 2 á 3 van te voren binnen!!
Je kan er altijd een belletje aan plegen!!!

nog maar 6 races en dan :}
 
Heeft iemand een idee waar ik de plaatsen van de grote beeldschermen kan vinden, ik wil echt op zo'n scherm de race kunnen volgen! Helaas staat hier nix over aangegeven op de tt-assen site :r

Vorig jaar heb ik de race moeten volgen via de speaker, is toch niet zo n topper, Vooral niet als je 50 euro voor een tribuneplek neerlegt.

Bij voorbaat dank!! :)
 
naar mijn weten zouden er voor het eerst schermen bij de staanplaatsen worden geplaatst. maar bij een tribune moet je zoizo zicht hebben op een scherm..
alleen de bult miste vorig jaar 1 dacht ik (die nieuwe tribune daaro)
Maarja, veel info hierover kan ik niet meer tergvinden.. (vorig jaar had ik een plaatje van circuit met de plekken van de vidiwalls, maar voor dit jaar staat er nog niks op :z

*Edit:".... waarbij de TT-organisatie als nieuwe service twee extra Big Screen Vidiwalls plaatst in de Zuidlus zodat men vanaf de staantaluuds bij De Bult, Mandeveen, Duikersloot, Meeuwenmeer en Ramshoek eveneens de races 200% LIVE kan volgen op twee ruim 40 m2 grote beeldschermen."

Naja als er niet meer info voor die tijd ergens staat ga ik donderdag wel ff opzoek van welke standplaatsen die vidiwals te zien zijn... (als ik niet vastzit met die klote proefwerkweek :X , Welke GEK plant dat nou in de TT-week, en ja de school staat ook nog in assen :( ... Dus ben al volop in protest 8-)
 
Laatst bewerkt:
haha en uiteraard zat ik op de bult :+

maargoed, elke tribune heeft dus zicht op een vidiwall als ik het goed begrepen heb?
 
Heb plaatsen op de stekkenwaltribune rij 8,
stoelnummer ergens in de 20, is dat aan de kant van de Ruskenhoek of aan de Stekkenwal??
 
Heb plaatsen op de stekkenwaltribune rij 8,
stoelnummer ergens in de 20, is dat aan de kant van de Ruskenhoek of aan de Stekkenwal??

Ligt aan het vak... ;)
Volgens mij is A bij de stekkenwal, en P bijna bij de ruskenhoek. (don't hit me if i'm worng :X )

Vind de vernieuwde ruskenhoek trouwens wel een mooie plek, dus denk dat ik dit jaar daar maar eens ga zitten *D
 
Mooi plekkie, vak P op de hoofdtribune aan de kant van de Geert-Timmer.
Zitten we ook al weer een paar jaar, daarvoor op de winterdijk gezeten.
Maar eigenlijk maakt het niet uit, meemaken erbij zijn.
 
Laatst zijn in Assen de Bult en de Ruskenhoek aangepast, verwacht wordt dat de rondentijden van vorig jaar niet meer gehaald worden. Heeft er al iemand foto's van de nieuwe lay-out van deze bochten of weet iemand waar deze zijn te vinden?
 
ik denk dat ik dit jaar eens rustig in de pits/paddock ga wandelen, weet alleen niet of ik ook naar de beide trainingen ga. *D


ja hier ben ik ook benieuwd naar! aangezien ik van donderdag tm zondag aanwezig ben moet dit toch wel ergens kunnen? tijdens de kwalificatie ofzo?
 
Zou iemand me kunnen helpen. Ben nog nooit in assen geweest. Ik zou tickets willen bestellen, blijkbaar is het niet mogelijk om tribune-tickets te bestellen via het net. Dus heb ik winkels afgebeld om te vragen welke tickets nog verkrijgbaar zijn. Ik kan ofwel Talud, of Stekkenwal, of Strubben(g-n) krijgen, maar heb geen idee wat de beste plaatsen zijn, winterdijk heb ik vernomen, maar uitverkocht. Het zal gaan tussen Stekkenwal en Strubben, moet zeer snel beslissen, vandaag moet ik ze ophalen in Westerhoven. (Strubben 15 en 15 hebben ze me verteld wat ik kon krijgen van Strubben). Bedankt alvast.
 
strubben is dan wel mooi. Daar heb ik 1 jaar gezeten omdat de kaarten verkeerd waren besteld. Is wel een leuk stadionnetje met leuke valpartijen en veel burnouts.

Ik zit dit jaar niet meer op de finishtribune, maar voor het eerst op de Geert Timmertribune :) (naamswisseling)

Die bevalt me toch het beste van alle plekken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan