TT Assen: welke plaats is het beste?

Dus als ik het goed begrijp zijn Stekkenwal, Strubben en de S-bocht de beste stekken (die nu nog te krijgen zijn)?

Mooi... kan ik zo snel mogelijk kaarten bestellen. :)

Volgens mij is de stekkenwal voor het publiek veel mooier geworden nu de ruskenshoek weer een echte bocht is geworden.
 
Ik vind persoonlijk de S-bocht niet echt leuk, zit je net als op de hoofdtibune langs 't rechte stuk (een echte bocht is 't niet) alleen heb je op de hoofdtribune het voordeel dat je de GT, start/finish en de pitsstraat kan zien. Maar als je op de goeie plek in de S-bocht zit kan je wel weer de strubben zien (en vice-versa).
 
Laatst bewerkt:
Op het talud zijn 2 plaatsen bij mij favoriet.

1) Ossenbroeken, groot deel van de noordlus is te overzien.
2) Ramshoek, erg spectaculaire bocht en je kunt ruskenshoek, stekkenwal goed zien.
 
Dan blijven Stekkenwal en Strubben dus over.. welke van de 2? :)
 
Op het talud zijn 2 plaatsen bij mij favoriet.

1) Ossenbroeken, groot deel van de noordlus is te overzien.
2) Ramshoek, erg spectaculaire bocht en je kunt ruskenshoek, stekkenwal goed zien.
Te gek, maar die plaatsen zijn al uitverkocht (zie eerste post) :)
 
Ossebroeken en ramshoek (tot waar de winterdijktribune ophoudt) is allemaal talud, dus gewoon 'staanplaats' (de groene strepen op je kaartje) waar je dus met je gewone toegangskaartje naar toe kan lopen. Hoef je ook niet vooraf te bestellen. De tribunes waar je een speciaal kaartje voor moet hebben zijn blauw-wit, behalve de hoofdtrubune, dat is die rooie.
 
full
 
Zijn staanplaatsen. Bevalt me goed, gewoon een flinks stuk doorzichtig plastic meenemen om onder te schuilen. Helaas geen videowall
Ahh ok.. :)
Op donderdag 13 juni 2002 23:59 schreef TTeun het volgende:
Ossebroeken en ramshoek (tot waar de winterdijktribune ophoudt) is allemaal talud, dus gewoon 'staanplaats' (de groene strepen op je kaartje) waar je dus met je gewone toegangskaartje naar toe kan lopen. Hoef je ook niet vooraf te bestellen. De tribunes waar je een speciaal kaartje voor moet hebben zijn blauw-wit, behalve de hoofdtrubune, dat is die rooie.
Aha. Is daar altijd wel plaats denk je? (Dat je niet als vee op een kluitje staat...)
 
Aha. Is daar altijd wel plaats denk je? (Dat je niet als vee op een kluitje staat...)

Hangt ervan af waar je zit en wat voor weer het is. En als je op een goeie plek op de talud wil zitten moet je er zaterdag wel op tijd bij zijn.
 
Hangt ervan af waar je zit en wat voor weer het is. En als je op een goeie plek op de talud wil zitten moet je er zaterdag wel op tijd bij zijn.
Hmm.. ik ben er waarschijnlijk zondagochtend pas. |(
 
Dan kan je op elke plaats gaan zitten die je maar wil. Heb je trouwens ook geen kaartjes voor nodig. Neem wel iets te lezen mee want anders verveel je je nogal snel.

En pas op voor naar huis kerende auto's met caravan :)
Als ze niet in de fik gestoken worden :)
 
Dus als ik het goed begrijp zijn er altijd nog wel kaarten te krijgen, en is er altijd nog wel een leuk plaatje te vinden? :)
 
Dus als ik het goed begrijp zijn er altijd nog wel kaarten te krijgen, en is er altijd nog wel een leuk plaatje te vinden? :)
Nee niet altijd, als jij pas zaterdag om een uur of 12 op het circuit aankomt dan zijn er waarschijnlijk alleen nog staanplaatsen en de leuke staanplaats plekken zijn dan heel erg druk.
 
Je gaat ons toch niet vertellen dat je zaterdag moet werken |( en zondag ervoor vrij hebt genomen hè?
 
Argh.. shit da's waar ook.. de race is op zaterdag! |( |( :+
En nee, ik hoef zaterdag niet te werken. :)
Ga me toch afvragen hoeveel mensen er nog zondag naar Assen komen en dan verbaasd opkijken dat er niks meer te doen is. :)
Ongeveer net zo dom als naar japan gaan voor motorraces en dan bij circuit suzuka aankomen terwijl ze op motegi aan het racen zijn. :+ Is alleen ietsjes duurder.
 
Ga me toch afvragen hoeveel mensen er nog zondag naar Assen komen en dan verbaasd opkijken dat er niks meer te doen is. :)
Ongeveer net zo dom als naar japan gaan voor motorraces en dan bij circuit suzuka aankomen terwijl ze op motegi aan het racen zijn. :+ Is alleen ietsjes duurder.

Dan kan ik nog wel 2 voorbeelden noemen:

Vorig jaar zaten wij op zaterdagavond op de camping. Komen er nog 2 belgen aanrijden en zetten vrolijk hun tentje op. Euh foutje, dachten dus dat de race op zondag was.

En in Brands Hatch spraken we afgelopen jaar een stel en dat had een weekend te laat geboekt. Hadden gelukkig nog het eea kunnen verzetten maar het had ze redelijk veel geld gekost.
 
Ga me toch afvragen hoeveel mensen er nog zondag naar Assen komen en dan verbaasd opkijken dat er niks meer te doen is. :)
Ongeveer net zo dom als naar japan gaan voor motorraces en dan bij circuit suzuka aankomen terwijl ze op motegi aan het racen zijn. :+ Is alleen ietsjes duurder.
Ey! :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan