TT Assen: welke plaats is het beste?

Yuri

MF veteraan
25 sep 2001
1.803
1
Mijn neef en ik gaan dit jaar voor het eerst naar de TT en kunnen wel wat advies gebruiken over wat nou de beste plaats is. Ik zag op de site dat kaarten voor de volgende tribunes nog beschikbaar zijn (met daarachter het percentage vrije kaarten):

- Strubben vakken G t/m N (25%)
- Taludtribune (50%)
- S-bochttribune (25%)
- Haarbochttribune (50%)
- Stekkenwal (25%)
- Diverse staanplaatsen (75%)

Alle andere plaatsen zijn uitverkocht. :(

Tips graag! :)
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben afgelopen jaar in de timmerbocht gezeten, zat je best goed redelijk overzicht.
Dit jaar zit ik hoofdtribune, enige nadeel is dat die kaarten 72 pleuro kosten. :(
 
Zit zelf altijd op de winterdijk, recht voor de GT bocht :}

Strubben is ook mooi, maar eigenlijk wel vak A
 
Wij hebben afgelopen jaar in de timmerbocht gezeten, zat je best goed redelijk overzicht.
Dit jaar zit ik hoofdtribune, enige nadeel is dat die kaarten 72 pleuro kosten. :(


... en je zit bij een lang recht stuk.
Vind ik wat saai!

Loop gewoon lekker rond! Dan zie je vanzelf jouw beste plek
 
Op maandag 03 juni 2002 22:37 schreef Bertje-ZZR600 het volgende:... en je zit bij een lang recht stuk.
Vind ik wat saai!

Maar als je bij de hoofdtribune zit kan je wel mooi de startopstelling zien.
Bovendien moet je zorgen dat je dan een verrekijker bij je hebt.
Kan je de motoren lekker van dichtbij zien,... en de pitspoezen natuurlijk })
 
Op maandag 03 juni 2002 21:45 schreef Yuri het volgende:
Mijn neef en ik gaan dit jaar voor het eerst naar de TT en kunnen wel wat advies gebruiken over wat nou de beste plaats is.


Duh! |( De 1ste plek op het podium natuurlijk!! |(


;) :P
 
Wij hebben afgelopen jaar in de timmerbocht gezeten, zat je best goed redelijk overzicht.
Dit jaar zit ik hoofdtribune, enige nadeel is dat die kaarten 72 pleuro kosten. :(
Beide plaatsen zijn helaas uitverkocht. :(
Op maandag 03 juni 2002 21:50 schreef Gizzmo13 het volgende:
Zit zelf altijd op de winterdijk, recht voor de GT bocht :}

Strubben is ook mooi, maar eigenlijk wel vak A
Eveneens uitverkocht :(
 
Ik zou voor de stekkenwal gaan, en anders de strubben. Je hebt er zeker al een kaartje van het circuit bijgehad? Zo, niet, ff doen.
 
Je hebt er zeker al een kaartje van het circuit bijgehad?
Yup:

PLATTEGR2002.jpg
 
Ik zit op de hoofd/stubben/gt/sbocht/winterdijk..en nog een paar leuke plekkies dit jaar *D .....met de trainingen ..zie je veeeelllllll meer ;)
 
Ik zit op de hoofd/stubben/gt/sbocht/winterdijk..en nog een paar leuke plekkies dit jaar *D .....met de trainingen ..zie je veeeelllllll meer ;)

Vorig jaar vrijdags ook naar de trainingen gaan kijken. Leuk om te zien. Worden er dit jaar ook weer EK-races verreden? Ben er iig vrijdags.
 
Er worden idd weer Ek-races gereden dit jaar. Mét als Nederlandse kanshebbers iig Barry Veneman (SS) en Henk van de Lagemaat (250) :) . Horen we wellicht het Wilhelmus nog eens.
 
Dus als ik het goed begrijp zijn Stekkenwal, Strubben en de S-bocht de beste stekken (die nu nog te krijgen zijn)?

Mooi... kan ik zo snel mogelijk kaarten bestellen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan