TT Assen, zijn er nog mensen die naar de TT gaan ?

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.139
0
www.pricewatch.be
nee
nee

ik heb geen flauw idee wat dat tt-gedoe precies is (ok, veel motoren) dus nee ik kom niet..
'k Mag trouwens niet met m'n motor komen dus wat heb'k er aan?

Owjah, donderdag 2 augustus allemaal duimen.. lukt het dit keer nog niet gaan jullie al je duimen inleveren CAPISH?!

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.712
0
Dorp

Ik ga niet kramperen maar ik ben al rond 07:00 uur op het circuit te vinden! Alle helden weer voorbij zien scheuren :}

Pooh, zodra je een geldig papiertje hebt moet je een keer naar de TT van Assen. Dat is SUPER gaaf.

Ohwja, ik wil best voor je duimen, maar inleveren NEE. Hoe kan ik dan 's avonds nog in slaap vallen als jij mijn duimpje hebt '(

Laffie

MF veteraan
29 mei 2001
1.562
0
Dommelen
Emp,

Ik ga donderdagmiddag naar de TT.
En kamperen doe ik op de camping achter de Stekkenwal.
Ik verheug me er nu al op......al die gekken die hun motor aan het opstoken zijn.....gashandle vol open en de motor maar loeien tegen de toerenbegrenzer aan......totaal maf..!! '( ;( :r

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
0
44
Assen
Ikke spring rond een uur of 1 's middags wel op de fiets en ga dan ff op het circuit kijken. Ben ik mooi op tijd voor de 500cc. ff wat broodjes en biertjes scoren bij de kraam van een maat van me en mijn dag is weer goed. Ligt er trouwens wel aan hoe groot de kater van de TT-nacht is.

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.152
0
50
Natuurlijk, vrijdagavond erheen, s'avonds naar Assen feest vieren.

ik slaap trouwens bij vrienden, die wonen vlakbij. (ong. 10 km)

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.712
0
Dorp
nog stekkenwallers hier op dit forum?
----------------------------------------------------------------------

Normaal zit ik daar altijd, maar dit jaar gaan we met een groep en weet ik niet wat er demodictatuur besloten gaat worden.

BertV

MF veteraan
21 mei 2001
11.489
0
39
Amersfoort
ik met m'n kneedown obsessie maar 'es gekeken hoeveel mensen er rondlopen met gebruikte kneesliders in assen... (in het publiek dan)

ik schat maar 20% raakt de grond...

ik verwachte opmerkingen naar m'n hoofd vanwege m'n maagdelijke sliders...

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.712
0
Dorp

Het aantal sliders verbruikers valt erg mee hoor. Ik heb ze alleen nog maar gebruikt op het circuit. Op de openbare weg nog niet. :)

Tuutebulles

Die hard MF'er
7 mei 2002
539
0
-
Emp,

Ik ga donderdagmiddag naar de TT.

En kamperen doe ik op de camping achter de Stekkenwal.

Ik verheug me er nu al op......al die gekken die hun motor aan het opstoken zijn.....gashandle vol open en de motor maar loeien tegen de toerenbegrenzer aan......totaal maf..!! '( ;(

welke camping is dat? hoe heet die?

wij willen naar een camping waar veeeeeeeeeeel te doen is ... waar moeten we dan zijn ? en is daar vrijdag nog een plekje vrij?

PeterCBRXX

Die hard MF'er
24 feb 2002
430
0
(nbr)
TT tuurlijk,met vrouw&dochter
Kleine van 5 gaat in het kader van een verantwoorde motor opvoeding nu voor de 3e keer mee naar de TT.
Vorig jaar de GT bocht nu maar weer ´s de hoofdtribune.
Superbikes weer op de motor naar assen met m´n vrouwtje.

:9

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.252
0
35
Hoorn (Noord Holland)
TUUUUUUUUUUUURLIJK ga ik ik zit er al maanden op te wachten :9~
Ik ga ook overnachten maar in een hottelletje. OK is voor mietjes maar ik heb toch liever een goed bed als ik tot diep in de nacht in Assen rondhang en daarna vroeg naar het circuit moet

@rno

Die hard MF'er
25 mrt 2002
266
0
23
Deventer
Ik ga zeker maar het ziet er naar uit dat ik weer de motor thuis moet laten staan GVD |(

Vorig jaar versnellingsbak in de poeier
Dit jaar knie in de poeier word misschien morgen maar zeker deze week geopereerd