TT Assen, zijn er nog mensen die naar de TT gaan ?

TT Assen, zijn er nog mensen die naar de TT gaan ?

JA

kamperen

NEE

Ik heb nog meer zin in de TT dan vorige keren! *D
 
nee
nee

ik heb geen flauw idee wat dat tt-gedoe precies is (ok, veel motoren) dus nee ik kom niet..
'k Mag trouwens niet met m'n motor komen dus wat heb'k er aan?

Owjah, donderdag 2 augustus allemaal duimen.. lukt het dit keer nog niet gaan jullie al je duimen inleveren CAPISH?!
 

Ik ga niet kramperen maar ik ben al rond 07:00 uur op het circuit te vinden! Alle helden weer voorbij zien scheuren :}

Pooh, zodra je een geldig papiertje hebt moet je een keer naar de TT van Assen. Dat is SUPER gaaf.

Ohwja, ik wil best voor je duimen, maar inleveren NEE. Hoe kan ik dan 's avonds nog in slaap vallen als jij mijn duimpje hebt '(

 
Emp,

Ik ga donderdagmiddag naar de TT.
En kamperen doe ik op de camping achter de Stekkenwal.
Ik verheug me er nu al op......al die gekken die hun motor aan het opstoken zijn.....gashandle vol open en de motor maar loeien tegen de toerenbegrenzer aan......totaal maf..!! '( ;( :r
 
Ikke spring rond een uur of 1 's middags wel op de fiets en ga dan ff op het circuit kijken. Ben ik mooi op tijd voor de 500cc. ff wat broodjes en biertjes scoren bij de kraam van een maat van me en mijn dag is weer goed. Ligt er trouwens wel aan hoe groot de kater van de TT-nacht is.
 
Iemand moet zo nodig gaan trouwen op die dag!!!

TT gaat voor, ik ga al sinds m'n zevende ieder jaar, ik kom NIET op zo'n bruiloft, ook al is ie van m'n zus...

(m'n zus zal hem ook niet op die dag plannen) :)
 
Natuurlijk, vrijdagavond erheen, s'avonds naar Assen feest vieren.

ik slaap trouwens bij vrienden, die wonen vlakbij. (ong. 10 km)
 
ik ga..
vrijdag vip-kaart van de baas (ja ik weet.. mijn baas roelt) en zaterdag met vrienden (ja die heb ik ook) :P
 
nog stekkenwallers hier op dit forum?
----------------------------------------------------------------------

Normaal zit ik daar altijd, maar dit jaar gaan we met een groep en weet ik niet wat er demodictatuur besloten gaat worden.


 
ik met m'n kneedown obsessie maar 'es gekeken hoeveel mensen er rondlopen met gebruikte kneesliders in assen... (in het publiek dan)

ik schat maar 20% raakt de grond...

ik verwachte opmerkingen naar m'n hoofd vanwege m'n maagdelijke sliders...
 

Het aantal sliders verbruikers valt erg mee hoor. Ik heb ze alleen nog maar gebruikt op het circuit. Op de openbare weg nog niet. :)
 
Emp,



Ik ga donderdagmiddag naar de TT.

En kamperen doe ik op de camping achter de Stekkenwal.

Ik verheug me er nu al op......al die gekken die hun motor aan het opstoken zijn.....gashandle vol open en de motor maar loeien tegen de toerenbegrenzer aan......totaal maf..!! '( ;(


welke camping is dat? hoe heet die?

wij willen naar een camping waar veeeeeeeeeeel te doen is ... waar moeten we dan zijn ? en is daar vrijdag nog een plekje vrij?
 
TT tuurlijk,met vrouw&dochter
Kleine van 5 gaat in het kader van een verantwoorde motor opvoeding nu voor de 3e keer mee naar de TT.
Vorig jaar de GT bocht nu maar weer ´s de hoofdtribune.
Superbikes weer op de motor naar assen met m´n vrouwtje.

:9
 
TUUUUUUUUUUUURLIJK ga ik ik zit er al maanden op te wachten :9~
Ik ga ook overnachten maar in een hottelletje. OK is voor mietjes maar ik heb toch liever een goed bed als ik tot diep in de nacht in Assen rondhang en daarna vroeg naar het circuit moet
 
Ik ga zeker maar het ziet er naar uit dat ik weer de motor thuis moet laten staan GVD |(

Vorig jaar versnellingsbak in de poeier
Dit jaar knie in de poeier word misschien morgen maar zeker deze week geopereerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan