TT Assen!

Wie gaat de TT winnen

  • Rossi

    Stemmen: 42 53,2%
  • Hayden

    Stemmen: 16 20,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 7,6%
  • Stoner

    Stemmen: 3 3,8%
  • Edwards

    Stemmen: 6 7,6%
  • ander.

    Stemmen: 6 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Had de crash ook nog niet gezien, maar hij ging er echt wel hard vanaf zeg!

idd ging er zeker hard vanaf had de crash ook niet gezien maar nu ik het zo bekijk ........ echt wel respect voor hem dat die toch heeft gereden _O- _O- de race

maar de volgende race is volgende week al ben benieuwd hoe hij ze eigen dan voelt :?
 
Ik vond het eerbetoon aan Andre van Duins creatie Willempie werkelijk hart verwarmend!

235288.jpg


willempie.jpg
 
JONGENS ik heb hele erge mooie foto's mijn zoon is in het padock geweest die had een kaart tot zijn beschikking.
En als jullie dan onder hopper en onder tt assen 2006 kijken daar staan erge mooie foto's op

kijk op www.suzukimotorfan.tk

laat een leuk bericht chter in het gasten boek zou hij erg leuk vinden.
 
Hahaha, ja daar ergerde ik me ook aan. Die saaie commentator die wel een erg grote fan was van rossi. Die eurosport commentatoren zitten daar ook in Assen, laat hun het lekker presenteren.


Die gene die de superbikes op Eurosport van commentaar voorziet, die vind ik wel goed. Moet ik af en toe zelfs om lachen hoe die begint te praten als Toseland de bocht in slide.
 
Jajaja het was weer helemaal geweldig!!! Die eerste keer dat ze langs kwamen bij de hoofdtribune was echt weer kippenvel...

Allereerst een heeeele diepe :} voor Marco en Loris... Zo geblesseerd en toch nog 'goed' rijden!

Edwards... Ik had t m zoooo gegund, maja foutje zit in een klein hoekje...

Op de terugweg lekker een stukkie afgesneden, dat schoot tenminste op langs t kanaal! Nog wel een stukkie file gehad, maar dan gewoon :9~ als al die prachtige motoren langs komen... (ja ik ga met de auto)

Kortom: vandaag weer faxen voor de kaartjes!! *O*
 
Ik zag Capirossi na de race naar zn camper gaan op de paddock.
Je wil ECHT niet weten hoe hij eruit zag, helemaal kapot! Hij kreeg zn scooter niet eens meer op de bok. Mn kameraad en ik hebben hem maar geholpen. Hij kwam de trap van zn camper amper op. Voor Capirossi is een race sowieso al zwaar met zijn lengte, maar met deze blessure's. HULDE!! :} :} :} :} :} :}
 
Ik zag Capirossi na de race naar zn camper gaan op de paddock.
Je wil ECHT niet weten hoe hij eruit zag, helemaal kapot! Hij kreeg zn scooter niet eens meer op de bok. Mn kameraad en ik hebben hem maar geholpen. Hij kwam de trap van zn camper amper op. Voor Capirossi is een race sowieso al zwaar met zijn lengte, maar met deze blessure's. HULDE!! :} :} :} :} :} :}

Ik las ergens dat Capirossi z'n buik helemaal zwart zag van de bloeduitstortingen :X

In dat geval vraag ik me af hoe ver de coureurs tegenwoordig wel niet moeten gaan. -O-
Zijn het de sponsoren die dat door drukken dat ze per se moeten rijden?
Melandri zag er na de race ook super slecht uit. :N
 
Ik las ergens dat Capirossi z'n buik helemaal zwart zag van de bloeduitstortingen :X

In dat geval vraag ik me af hoe ver de coureurs tegenwoordig wel niet moeten gaan. -O-
Zijn het de sponsoren die dat door drukken dat ze per se moeten rijden?
Melandri zag er na de race ook super slecht uit. :N
Ik denk wel dat de jongens zelf graag willen rijden hoor. Ze willen allemaal wereldkampioen worden. En dan moet je toch zoveel mogelijk races rijden. Alleen je vraagt je idd wel af war ligt de grens van wel en niet rijden! :X
 
In dat geval vraag ik me af hoe ver de coureurs tegenwoordig wel niet moeten gaan. -O-

Ze moeten niets, ze willen zelf. En ze zullen pas stoppen op het moment dat iemand anders zegt dat ze niet meer op de motor mogen.

Om maar even weer te geven wat racers voor een titel overhebben.
Colin Mcrea wilde destijds zijn gebroken pink laten amputeren omdat het gips hem in de weg zat tijdens het rijden.
 
Ik snap niet waarom zoveel mensen een hekel aan Hayden hebben, alleen omdat hij een Dukeboy-accent heeft. Hij komt in interviews altijd heel sympathiek over en hij rijdt ook nog eens erg goed. Wie zei er ook weer dat hij zo slecht had gereden? Hij heeft nota bene het ronderecord gebroken :}
 
Nix mis met Nicky... Vind m wel cool! (eerlijk is eerlijk: die overwinning heeft ie niet verdiend, die was voor Colin).
Maar goed, smaken verschillen gelukkig, anders hield iedereen van Frans Bauer (of niet natuurlijk).
 
Nix mis met Nicky... Vind m wel cool! (eerlijk is eerlijk: die overwinning heeft ie niet verdiend, die was voor Colin).

Hij heeft de overwinning wel verdiend want hij kwam als eerdte over de streep. It's as simple as that.

Edwards maakte zelf een fout, dat hoort allemaal bij het racen.
 
Nix mis met Nicky... Vind m wel cool! (eerlijk is eerlijk: die overwinning heeft ie niet verdiend, die was voor Colin).

eeeeeh sorry? Nicky heeft continu de druk erop gehouden, de goede lijn gepakt en Colin naast de baan gezet, en later heeft Colin gewoon te hard de Chicane ingezet en verloren.. Colin had safe moeten rijden, 2e pakken en 1e als het mogelijk was.. hij reed als een debiel die laatste ronde, en dat kostte hem de titel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan