TT assen

alex barros

Die hard MF'er
5 jan 2004
591
0
sommelsdijk
mischien een beetje al te vroeg voor zo'n topic
maar ik wou kaartjes bestellen op de site van assen maar je kunt ze blijkbaar niet bestellen heeft meerdere mensen dit probleem :?

full
 
Volgens mij kun je pas later in het seizoen online bestellen. Je kunt nu wel al bestellen via het formulier dat ieder jaar in de programmaboekjes zit. Wij hebben de hoofdtribunekaarten in ieder geval al besteld!
 
heb ze de zondag na de tt weer besteld hoofdtribune en nooit geen probleem via de kaart uit t progamaboekje
 
Doof en clausterfobies van die kleine rot plekjes.
Doe mij maar een staan plekje beentjes lekker lang vooruit :9
 
Doof en clausterfobies van die kleine rot plekjes.
Doe mij maar een staan plekje beentjes lekker lang vooruit :9

Doe mij ook maar staanplaatsen, als je vroeg bent heb je soms een betere plek met zicht op een groter deel van de baan als dat je op 1 van de tribunes zit. Zat dit jaar op de graswal waar je ze recht voor je ziet aanremmen en insturen in de Ramshoek.

Groot zichtveld :Y
 
Laatst bewerkt:
DAT JE ALS JE DOOF WILT WORDEN OP DE HOOFDTRI... Ach laat ook maar je heb te lang op de hoofdtribune gezeten... :P :+

*D :]

In ieder geval, misschien wel kleine plekkies maar zeker wel mooi uitzicht de hele dag en droog (want op Assen regent het nog wel eens...). Ik vind t een leuk plekkie om te zitten! Lang leve vak E *O*
 
Doe mij ook maar staanplaatsen, als je vroeg bent heb je soms een betere plek met zicht op een groter deel van de baan als dat je op 1 van de tribunes zit. Zat dit jaar op de graswal waar je ze recht voor je ziet aanremmen en insturen in de Ramshoek.

Groot zichtveld :Y

Dit is wat je dus kunt zien(blauw gemarkeerde gedeelte) als je op de graswal zit net voor de Ramshoek bocht:
full

Plan is om daar volgend jaar weer te gaan zitten, beviel goed daar dit jaar.
Als je aan de ene kant geen actie zag reden er aan de overkant wel weer motoren, je hebt dus altijd wat te zien, het is niet zo dat het als het veld langsgekomen is ff stil is voor ze weer komen.... Helemaal bij de 125CC was ben je druk aan het kijken om de race te volgen omdat je ze aan 2 kanten voorbij ziet gaan en aangezien het 125CC veld nogal groot is moest je, je echt goed concentreren om alles een beetje te volgen :Y
 
Laatst bewerkt:
*D :]

In ieder geval, misschien wel kleine plekkies maar zeker wel mooi uitzicht de hele dag en droog (want op Assen regent het nog wel eens...). Ik vind t een leuk plekkie om te zitten! Lang leve vak E *O*

Je bent een MotoGP fan of niet, beetje regen houd mij niet tegen om op een graswal te gaan zitten met meer zicht op het circuit :9 ;)

Voordeel van de hoofdtribune is wel dat je de start, de finish en het podium + paddock kunt zien :Y

Toch ga ik nog steeds voor een graswal :Y
 
Wees maar niet bang... Ramshoek valt niet binnen mijn gezichtsveld!! (box van Marco dan weer wel, in ieder geval de laatste 3 jaren :Y )

psst you've got mail
 
Wij gaan * zoals al eerder vermeld* om het jaar naar de TT..

dit jaar niet geweest.. en willen zo snel mogelijk 5 kaarten voor de winterdijk of de GT tribune * zijn we nog niet helemaal over uit* te pakken zien te krijgen..

kan dat zonder bestelformulier uit het programma boekje nu al of wordt het wachtten,wachten en wachten?
 
ik had vorige week een brief gestuurt naar assen zelf had een brief terug gekregen dat er was gereseveerd op de geert timmer tribune maar ik heb nog niet me kaartjes |(
 
Dit staat er op de site:

Op dit moment is het nog niet mogelijk om via onze website kaarten te bestellen voor de 77e TT Assen. U kunt nu uitsluitend kaarten bestellen via de fax 0592-356911 of per post, TT-Circuit Assen, Postbus 150, 9400 AD ASSEN. Wanneer de prijzen bekend zijn, zal er ook via de website kaarten besteld kunnen worden.

Ik heb dus ook via de post al kaarten voor de hoofdtribune besteld, want voor je het weet zijn ze weg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan