TT Assen

Stomme vraag. TT gaat niet door als ik er niet ben ;) Dit jaar m\'n 14de TT (ben pas 24).

Wel kamperen natuurlijk!

ff poll erbij
 
Ik hoop dit jaar voor de 14e keer te gaan, (ben 25).
Als het meezit met het werk ook weer op de camping.
Welke camping zit jij Joris?, wij zitten altijd met een clubje bij Jan & Berta.
(wij zijn het groepje dat iederjaar weer de mooiste Jurgen van den Goorbergh spandoek meeneemt :} )
 
Ik hoop dit jaar voor de 14e keer te gaan, (ben 25).
Als het meezit met het werk ook weer op de camping.
Welke camping zit jij Joris?, wij zitten altijd met een clubje bij Jan & Berta.
(wij zijn het groepje dat iederjaar weer de mooiste Jurgen van den Goorbergh spandoek meeneemt :} )

Ieder jaar aan de Europaweg. Afslag Assen-Zuid. Doorrijden tot op t-kruising. Einde links, en dan rijdt je langs de camping. Zitten we meestal met een mannetje of 30 (eigen club + clubje uit Erp). Ze zijn alleen veel te duur (fl 25,- per nacht). Maar dat is wel op te lossen:

Vent aan de slagboom (hij): Hoeveel nachten?
Ik: Wat moet het kosten?
Hij: fl 25,- per nacht
Ik (denk): Hij kan kapotvallen, ga geen 75 piek betalen om 3 dagen tot m\'n enkels in de modder te staan.
Ik (zeg): één nacht
Hij: ga je dan morgen (vrijdag) al naar huis?
Ik (zeg): Ja, die TT vind ik toch geen bal aan.
Ik (denk): Mooi, weer 50 piek bespaard.

Komen daar alleen te veel Duitsers. Dus dit jaar willen we naar een andere camping uitzien. Suggesties?

misc.php
 
Wat is nou de mooiste bocht om te \'zitten\'???

De GT natuurlijk. Maar met de TT zitten we meestal bij de Ossenbroeken (totdat het circuit helemaal verbouwd is) is een beetje traditie. Je ziet ze dan aanremmen voor de haarbocht en kunt ze tot aan die knik naar rechts voor de strubben volgen.

Met Superbikes de laatste paar keer bij de Ramshoek gezeten. Ziet ze de veenslang afkomen. En mooie acties in de Ramshoek zelf natuurlijk: Echte bikkels komen daar buitenom.
 
Tuurlijk! Ik zou niet durven niet te komen.

Op woensdag 02 januari 2002 15:02 schreef Joris het volgende:Ieder jaar aan de Europaweg. Afslag Assen-Zuid.
....
Ze zijn alleen veel te duur (fl 25,- per nacht).
...
Komen daar alleen te veel Duitsers. Dus dit jaar willen we naar een andere camping uitzien. Suggesties?


Jan & Berta zijn volgens mij 50,- voor 3 nachten? (Of was dat al weer wat jaar geleden) en geen douches en bril op de wc. De wc\'s worden ook niet schoon gemaakt. Maar dat kan me allemaal niks schelen, want het is er beregezellig en schoon wordt ik thuis wel weer.

En ik denk dat het moeilijk wordt een camping te vinden met weinig Duitsers... Daarbij kunnen ze best erg gezellig zijn.

Groetjes
Elske
 
Jan & Berta zijn volgens mij 50,- voor 3 nachten? (Of was dat al weer wat jaar geleden) en geen douches en bril op de wc. De wc\'s worden ook niet schoon gemaakt. Maar dat kan me allemaal niks schelen, want het is er beregezellig en schoon wordt ik thuis wel weer.

Vind het niet erg als het een puinhoop is. Paar dagen niet douchen is ook geen probleem (Deodorant doet wonderen). 75 piek betalen om in de rotzooi te staan vind ik wel veel.

Op woensdag 02 januari 2002 17:47 schreef Recumbent het volgende:
Sorry, Belgisch mopke.
Al heel wat fun beleefd in Assen.
:]

Die twee belgen vorig jaar hadden minder fun. We zaten zaterdagavond onder het genot van een pilske nog wat na te buurten bij een kampvuur. Kwamen er nog twee belgen aan zetten en ze zetten hun tentje nog op ook. Hadden zich een dagje vergist en dachten dat de TT op zondag gereden werd. Ze vonden het wel vreemd dat ze zoveel motoren tegen waren gekomen :? .

Sorry, Nederlandse realiteit ;)
 
Die twee belgen vorig jaar hadden minder fun. We zaten zaterdagavond onder het genot van een pilske nog wat na te buurten bij een kampvuur. Kwamen er nog twee belgen aan zetten en ze zetten hun tentje nog op ook. Hadden zich een dagje vergist en dachten dat de TT op zondag gereden werd. Ze vonden het wel vreemd dat ze zoveel motoren tegen waren gekomen :? .

Sorry, Nederlandse realiteit ;)

Die Belgen waren gewoon net op tijd voor\'t feestje :P
 
Ons JvdG spandoek van 97
misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/645/d23f7cbc78674ad1371160d17f20720e (spandoek '97.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Skoezie, ga je schamen!

Teunis, heb jij nog foto\'s van de spandoeken van 98 en 2000? ook niet zeker. Ik heb nog wel die van \'99. Was wel de lelijkste geloof ik.
misc.php


vorig jaar voor de negende keer op rij geweest geloof ik. Dat \'t er maar 75 of zo mogen worden...
(waar is nou die gebochelde smiley in een opgevoerde tweetakt-rolstoel als je hem nodig hebt)
 
Laatst bewerkt:
Skoezie, ga je schamen!

Teunis, heb jij nog foto\'s van de spandoeken van 98 en 2000? ook niet zeker
Nope, maar euh, die spandoeken heb je nog wel zeker?
Moet je dan maar een keer een fotootje maken en scanen, kun je hier lekker patsen met erug mooie spandoeken.
Dit jaar moeten \"we\" zeker een spandoek maken Jurgen eindelijk op V4 Honda :}
misc.php
Jurgen signeert spanoek (pits donington 97)


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/652/6b9d9ee28b57dc914b49999259dbb9fc (Jurgen + spandoek.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Ben ook nog nooit geweest \ '(

Maar ik ga straks nog wel een keer!
Als ik een beetje motor en een beetje geld heb.
 
Ja, ik ga, en zit in de GT, en slaap bij vrienden ongeveer 10 km van circuit, hihihi
 
Terug
Bovenaan Onderaan