TT Assen

Ik ben afgelopen jaar voor het eerst geweest en ik ga dit jaar zeker weer! Vooral superbikes vind ik kicken. Trouwens alleen het rijden naar Assen en terug is dan al geweldig. Bikers nemen de hele snelweg in beslag!!! :] Alle koekblikken opzij...
 
Ieder jaar aan de Europaweg. Afslag Assen-Zuid. Doorrijden tot op t-kruising. Einde links, en dan rijdt je langs de camping. Zitten we meestal met een mannetje of 30 (eigen club + clubje uit Erp). Ze zijn alleen veel te duur (fl 25,- per nacht). Maar dat is wel op te lossen:

Vent aan de slagboom (hij): Hoeveel nachten?
Ik: Wat moet het kosten?
Hij: fl 25,- per nacht
Ik (denk): Hij kan kapotvallen, ga geen 75 piek betalen om 3 dagen tot m\'n enkels in de modder te staan.
Ik (zeg): één nacht
Hij: ga je dan morgen (vrijdag) al naar huis?
Ik (zeg): Ja, die TT vind ik toch geen bal aan.
Ik (denk): Mooi, weer 50 piek bespaard.

Komen daar alleen te veel Duitsers. Dus dit jaar willen we naar een andere camping uitzien. Suggesties?

misc.php
De Snippe in Witten
Is redelijk verzorgd 15 piek per nacht en ze houden het rustig :P :P
 
[me]Skoezie heeft een heel groot grasveld rondom de flat.
[/me]


Kost je helemaal niets om je tent + motor daar neer zetten. Als de flikken niet langs komen natuurlijk! :+ Koffie + broodjes kun je bij mij halen en het is op loopafstand naar de stad. Baan is helaas wat verder weg, 5 tot 10 minuutjes op de motor.
 
Wij staan altijd op de camping naast de hoofd ingang. Net voor dat miniatuur vliegveldje wat daar is, lekker dich bij sttat perfect.

Dit jaar kaarten voor hoofdtribune ca 72 euro Beetje duur maar ja me vader had besteld en de man wordt wat ouder en wil knap zitten.
 
Ik ben ook nog nooit naar de TT geweest en dit jaar kan ik waarschijnlijk weer niet. ;(
Ben al wel paar keer naar de superbikes geweest. Vorig jaar had ik pitskaarten :) (Via mijn werk *D )
 
Ben vorig jaar voor het eerst geweest. Ik vrees dat ik dit jaar weer ga.
Ik zat \"voorbij stekkenwal\" (zoals dat heet op het kaartje op de TT site) wat mij tegenviel was het aantal dronken mensen die niet meer grappig waren maar ronduit vervelend.
Als ik dit jaar ga wil ik op de stekkenwaltribune gaan zitten. Ik denk dat ik daar minder last heb van dronken mensen een een videoscherm voor me neus lijkt me ook wel prettig (verloop van de wedstrijd volgen)
 
Op de tribunes heb je idd. minder last van dronken mensen dan op de taluds. :)
Is wel duurder maar dan heb je wel een stoeltje.
Helaas heb je dan geen ruimte :(
 
Maar ook minder lol om dronken mensen :+

Mwoa... bierflesjes die van bovenaf het talud bij iemand anders op het hoofd terecht komen vind ik niet grappig... (die vent mocht wel mee in de pace car)

\"Daar moet een piemel in\" gaat na drie uur ook vervelen.

en verder wil ik met rust gelaten worden... Mensen mogen best dronken zijn maar laat ze lekker hun handen thuis houden als ik rustig (omringd door mijn toch wel kostbare motor uitrusting) een wedstrijd wil bekijken

[edit]
Dat laatste was voorbij nadat ik ben verhuist naar een ander stekkie.. Geen wonder dat daar nog plek was. Toch te gek voor woorden dat ik moest verhuizen....
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen jaar op de stekkenwal, Duikersloot en GT bocht gezeten. Duikersloot gingen er veel onderuit. Stuk of vijf onderuit zien gaan. De meeste in de 125cc. Wat me opviel was dat die coureurs echt \"mennekes\" zijn. (het lijken net kinderen joh)Ik geloof dat het Pedrosa was die onderuit ging. Het menneke was 16 jaar ofzo! Was wel leuk daar. Daarna nog op de Stekkenwal gezeten. Was lachuh!!
Tijdens de EK races heb ik op bij de GT bocht gezeten. Daar was er 1 zo gek (en zat!!!!) om tijdens de supersport 600 de baan over te steken omdat ie aan de ander kant een paar lekker mokkels zag staan. Beetje dom zou maxima zeggen. Heeft iemand dat ook gezien? Toen hij aan de overkant was en die vrouwen gekust had wilde hij ook weer terug. Een marchal probeerde hem tegen te houden. (kreeg hij ruzie mee). Uiteindelijk kreeg die gek het toch voor elkaar om weer de baan over te steken. Scheelde niet veel. De koplopers kwamen alweer door de bocht. Hij dus weer over het hek geklommen en scheurde zijn broek. Toen hij weer op zijn plaats wilde gaan zitten werd hij tegen de vlakte aangeslagen. Die gast heb ik niet meer op zien staan.
Ook in de GT bocht: Gast die een zee van bierblikjes op zich af kreeg. Had gezopen en ging zo staan van:\"kom maar hier met die blikjes\". Nouw, toen kwamen ze ook. Hij had waarschijnlijk niet verwacht dat er ook gasten tussen heb publiek zaten die de bierblikjes nog vol hadden. Gevolg: flinke snee in z\'n kop. Maar ja als je er voor gaat staan dan vraag je er ook zelf om denk ik zo. Hij vond het niet meer leuk en toen ging ie maar ruzie maken. Het was maar een raar ventje!.

Heeft iemand hier gezien dat die gast de baan overstak?


Dit jaar ga ik weer. Vorig jaar heb ik de nacht van de TT in Assen meegemaakt. Was lachuh. Wil ik zeker dit jaar weer meemaken. Als het mee zit op het werk wil ik al eerder gaan. Kheb nog nooit op de camping gelegen. Lijkt me wel leuk!.

groeten

CU A T TT
 
Afgelopen jaar zat ik in de Ossebroeken. Nog voor afloop van van de EK 250 race (als ik me niet vergis) stonden daar ook een paar van die eikels naast de baan. En dat terwijl het veld nog op racesnelheid voorbij kwam.

Ik blijf Assen ieder jaar een hoogtepunt vinden. Maar het moet eigenlijk afgelopen zijn met die mongolen die niet alleen verschrikkelijk irritant aanwezig zijn (omdat iedereen naar de TT gaat en daar lekker zat wordt :? ), maar soms zelfs een gevaar voor de racers zijn. Natuurlijk vindt ik het mooi als iemand strontbezopen van het talud aflazert of tussen de pis in de sloot gaat zwemmen. Val alleen anderen er niet mee lastig.

Laat alle eikels maar thuisblijven, dan komen er nog altijd 80.000 mensen ipv 100.000. Maar wordt het wel een stuk gezelliger. Kijk naar het WK Superbike is Assen, daar komen vooral race-liefhebbers (waaronder heel veel Engelsen :} )

Ook erg vervelend is het aansteken van alle plastic rond de baan, inclusief peperdure airfences als ze de kans krijgen, terwijl er nog geraced wordt. Er zijn ook mensen die de race nog willen zien.
 
Laatst bewerkt:
De superbikeraces lijken me ook leuk. Daar wil ik dit jaar ook heen.

Ik vind dat een pilske op de tt erbij hoort zolang men maar niet vervelend wordt. Das gewoon jammer.
Daarom wil ik dit jaar ook mijn tentje meenemen. Kan ik een pilske vatten.

Maar die zatte gasten die tijdens de race dronken over de baan gaan lopen, dat zijn idd eikels. Die jongen van de GT bocht kreeg wel zijn lesje toen hij terug kwam!!! Die doet dat komend jaar in ieder geval niet meer!!
 
Die heb ik 2 jaar geleden gehad. Dat was zeeeeeeeeer leuk!! Werd bijna van de sokken gereden door Harada!!(die wheely aan het maken was met een scouter)
En er waren veel leuke pitspoezen. :9 (Het is maar goed dat het in het midden van het circuit ligt anders) Ze hadden het wel koud }) .

Was mooi om al die geconcentreerde gezichten van de rijders te zien!!Ook mooi om zo\'n racebandje na de race te bekijken. Als je dat vergelijk met voor de race! Mja dan hebben ze het bandje meestal wel maximaal gebruikt.
Na de race kwamen kregen twee rijders ruzie. Die ene had waarschijnlijk stront in zijn ogen gekregen. })

Hopelijk kan ik nog eens zo\'n TT meemaken. :}
 
Die heb ik 2 jaar geleden gehad. Dat was zeeeeeeeeer leuk!! Werd bijna van de sokken gereden door Harada!!(die wheely aan het maken was met een scouter)
En er waren veel leuke pitspoezen. :9 (Het is maar goed dat het in het midden van het circuit ligt anders) Ze hadden het wel koud }) .

Heb vorig jaar een uur lang in de paddock en pitsstraat van Brands Hatch rondgezwalkt. Ze hadden een hek open laten staan |( |( . Alles gezien (zaterdagmiddag na de trainingen), totdat we van het erepodium werden geplukt. De suppoost vroeg naar onze kaartjes. Haha, welk kaartje. Mochten we door het tunneltje onder het rechte stuk door en daarna stonden we weer achter de hoofdtribune. Wel van alles gezien en een fotorolletje volgeschoten (oa die foto van Chambon in dat SM topic).
 
Lachuh joh!! Hoe lang heb je rond kunnen lopen? Heb je nog meer foto\'s digitaal?

Dit jaar proberen of het weer lukt dan.

Een vriend van mij heeft toen foto\'s gemaakt. Hij had eigenlijk meer interesse in de vrouwen die daar rond liepen dan de motoren en heeft daar veel foto\'s van gemaakt. Ik zal hem eens vragen of hij die foto\'s eens een keer in kan scannen.
 
Lachuh joh!! Heb je nog meer foto\'s digitaal?

Dit jaar proberen of het weer lukt dan.

Een vriend van mij heeft toen foto\'s gemaakt. Hij had eigenlijk meer interesse in de vrouwen die daar rond liepen dan de motoren en heeft daar veel foto\'s van gemaakt. Ik zal hem eens vragen of hij die foto\'s eens een keer in kan scannen.
 
Heeft iemand hier gezien dat die gast de baan overstak?
CU A T TT
Ja, ik heb \'t ook gezien.
Wat een eikel zeg! , steekt met z\'n dronken hasses de baan over terwijl er een race aan de gang is |(
De Marshalls probeerden hem nog wel tegen te houden maar zonder succes.
Hij vond zich zelf een hele bink,
maar toen die weer terug op de tribune was werdt die terrecht in elkaar gemept :} })

Ik kreeg vandaag trouwens telefoon van de gene die voor ons altijd de kaartjes besteld.
Hij moest de kaarten voor 2002 betalen, en moest dus geld van mij hebben: € 50,- !!!! voor \'n tribune kaartje. :(
Voor dat geld wil ik minimaal Jurgen zien winnen. })
Maarja dan heb je ook de beste plaatsen, alleen het wordt wel tijd dat ze de tribunes aanpassen zodat je meer ruimte hebt.
 
Ik had dus kaartjes besteld via de site, zijn die sjakies op een andere server overgestapt zijn ze alle bestellingen van november en december kwijt. Toen had ik precies besteld. Gelukkig kon ik nog opnieuw bestellen.
 
Ja, die gast die de baan overstak was inderdaad te stom voor woorden. Wel goed dat ie op de terugweg bleef hangen zodat er meer blikjes naar z'n zatte kop gegooid konden worden }) . En dan nog ruzie gaan zoeken. Hoef je niet lang te zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan