TT Assen

Lientie

MF'er
23 apr 2003
222
0
Zwolle
He mensen!

Dit jaar voor het eerst naar TT Assen en kan nu al niet wachten!
Moet helaas nog achterop bij mijn vriend maar dat mag de pret niet drukken!!!
Volgend jaar ben ik zelf van de partij met (hopelijk) een mooie Fazer onder de kont!

Nog meer TT Fans?? Vast!
Ik wil iedereen die gaat alvast ontzettend veel plezier wensen!!!
Wie weet tot dan!!

Groetjes Evelien
 
Ze zijn wel onbeschofd he :( om je geen plezierige dag te wensen.

Nou bij deze !! O-)

Gr Ad.
 
Ik ben er zeker dit jaar ook weer! Veel plezier *D Hier even wat pic's van vorig jaar

parkeer.jpg


race.jpg


filileedbeter.jpg
 
Vierde keer dit jaar, vierde (en laatste ;( ) keer Haarbocht.
Kaarten zijn bijna binnen, joepie!
 
Super zeg die foto's!
Ga ook zeker foto's maken!

Beetje irritant dat de boetes zo worden verhoogd op deze dag!
Dan wordt het al snel een duur dagje!
Scheelt met z'n twee kun je niet snel een weelie of stoppie maken...
Lijkt me ook niet echt wat achterop zitten en een weelie meemaken... dan wordt het achterop de achterband zitten!!! haha

hoi!
 
pas ook op voor uitlaten die teveel geluid produceren, de politie let er dan extra op.
 
hoi, voor mij de eerste keer op mijn zelf verdiende honda600 lijkt me heerlijk alleen wegkomen daar (drappig gras / grond ) vind ik wel eng hoor !! :]
 
ben namelijk al een keer gevallen in drappige grond, is niet leuk gelukkig geen schade maar wel een kind wat niet meer bij haar moeder achterop wil ;(
 
Leuk zeg die foto's :)
Krijg er helemaal zin in

Ga samen met Natalie21 erheen op zaterdag voor ons allebei de eerste keer en natuurlijk gaan we op de motor :]
 
Leuk zeg die foto's :)
Krijg er helemaal zin in

Ga samen met Natalie21 erheen op zaterdag voor ons allebei de eerste keer en natuurlijk gaan we op de motor :]

wij gaan iig op vrijdag, staan op de het minatuur vliegveld met onze vouw wagen (die me vader weer mee terug mag nemen(Jammer Pa das met de AUTO)).

gaan voor de 4e keer....
 
Ook veel plezier. Ik ge nu voor het zevende jaar naar de TT, het is elk jaar weer feest. Alleen ga ik dit jaar voor het eerst met mijn eigen motor (als hij weer in elkaar gezet is). Ik ben al wel met de motor naar de superbike geweest, dat was al :} Tussen de file door, mensen langs de weg, een geweldige ervaring.
 
Ga dit jaar ook voor het eerst met stel vrienden. *D *D
Bij voorkeur met Zon en 20c (alst maar droog is)

Iedereen veel Plezier

En Rijden als een koning, Dus Van Zwolle tot Assen ZWAAIEN. en met rechts gas geven :)

Scheelt weer wat tropics over wel niet zwaaien |(

S U
 
ik ben er drie dagen lang.

en ik moet nog ff bedenken wat voor vage hoed of pet ik dit jaar ga opzetten.
dan ben ik tenminste herkenbaar voor de mensen die op de hoofdtribune zitten ;)

any way daarna ik hoog tempo richting hooghalen om daar op de brug plaats te nemen en te gaan genieten van de grote colonne motoren die huiswaarts keert
 
Ok mensen even een paar vraagjes dan, ik ga namelijk voor de eerste keer, samen met mn pa op de zaterdaf (28 juni)
Waarschijnlijk gaan we met de auto, maar wat kunne we dan het best doen?
- zaterdagmorgenvroeg vanuit Ridderkerk vertrekken met de auto (R'kerk ligt naast R'dam)
- vrijdagavond al vetrekken met de auto, en daar overnachten op 1 v/d campings (en zoja, welke enz?)
- zaterdagochtendvroeg met de auto vertrekken, en erges vóór Assen de tram/trein/bus nemen

Iemand goede tips wat we het beste kunnen doen??/


Ojah, we zitten op de strubben, maar wat zijn nou dingen die je daar echt "moet doen" of "moet meenemen van huis" of "absoluut niet mag missen" ????
(Ik hoorde net al iets van "op de brug gaan staan als alle motoren vertrekken na het evenement?)

Alvast Bedankt,
cya
smitjr
 
hoi smitjr....ik zou als ik jou /jullie was NIET s'morgensvroeg met de auto er rechtstreeks naar toe gaan.. je staat gauw al in de file de optie om met de bus te gaan is wel een goeie mijn dochter heeft dat ook gedaan of je kunt natuurlijk gezellig je tentje meenemen maar reken er niet op dat je veel slaapt dan :) groetjes
 
ah..ok, dus dat wordt dan één dag van tevoren gaan. (hotel of tentje, zien we wel, ik wil denk wel een motorcamping, ben je vast in de sfeer }) }) )
MAar voorderest nog dingen die ik absoluut niet mag missen, of moet doen, of mee moet nemen, of rekening mee moet houden??? *D

wederom alvast bedankt,
cya
smitjr
 
alweer hoi.... zelf eten en drinken meenemen.. is daar niet te betalen :( en een goed regenpak... plastic zakken om op te zitten want er rust een vloek op ASSEN HET IS ALTIJD ROT WEER!!!
 
alweer hoi.... zelf eten en drinken meenemen.. is daar niet te betalen :( en een goed regenpak... plastic zakken om op te zitten want er rust een vloek op ASSEN HET IS ALTIJD ROT WEER!!!

Lekker boeien, als het met de Asser & TT-nacht maar droog is O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan