TT-Assen

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
binnenkort (nog een paar weekjes/maandjes) en dan is die er weer. Dit jaar voor het eerst dat ik er heen ga op de motor (en zowiezo er heen ga dus).

Iemand tips over waar ik moet staan/zitten, hoe en waar ik kaarten kan kopen e.d.

Ik neem aan dat 90% van de mensen hier er ook heen gaat!

Waar ga je staan?
 
Camping of circuit?

camping: weet nog niet vind het langzaamaan minder worden op de Europacamping.

circuit: nu het nog kan bij de ossebroeken
 
Geen idee. Kan thuis voor de buis zijn, maar kan ook zijn dat ik zaterdag me bedenk en ff op de fiets (ja, die met trappers) spring en alsnog naar het circuit ga. Zal dan, ondanks dat ik al 19 jaar in Assen woon, m'n eerste TT op het circuit zijn. |( TT-nacht en Asser-nacht is ikke zowiezo wel van de partij... :)
 
GT-bocht, altijd leuk in de laatste ronde. Ook leuk laatste knikje voor Stekkenwal. Daar remmen ze elkaar er met 300kmh uit, lekker spectaku
 
komen vrijdag in de loop van de dag aan.
dan even naar de baan en daarna eten (BBQ)
even naar de tent (niet naar assen, daar is de laatste 5 jaar nix meer aan)
zaterdag s'morgen even eten en dan naar de baan. we gaan staan we meestal bij de stekkenwal
lopen daarna wat rond tegen de rijrichting in
we staan altijd bovenop het talud zodat we als er nix te doen is het volk in de gaten kunnen houden.
bij goed weer wat hooters scannen en grappen uithalen.
ook altijd leuk is het zatte volk met friet tegen het talud op te zien lopen
we staan op de camping bij de uitloop naar de stekken wal.
we hebben 1 keer op de tribune gezeten
doen we nooit meer ,er is geen sfeer .

na afloop iedereen uitzwaaien en daarna proberen het rennerskwartier in te komen.

pas rond 20:00 naar huis
22 :o o thuis
 
Nog nooit geweest (wel bij SBK, SBK rules :9 ) maar lijkt me nu extra leuk, TT ivm 4 takts enzo, die klinken tenminste goed. 8-)
 
Wij gaan dit jaar als er nog plaatsen zijn op wintersdijk zitten.
Kun je mooi de GT-bocht zien.
Hoofdtribune is ook mooi maar daar zijn de kaartjes al voor uitverkocht.
 
Ik zit voor derde maal op hoofdtribune ter hoogte van de finish.Mega groot scherm staat aan de overkant dus kan ik de hele wedstrijd live volgen.Parapludames zijn ook leuk om naar te kijken. *D Superrrrrr plek :P
 
komen vrijdag in de loop van de dag aan.
dan even naar de baan en daarna eten (BBQ)
even naar de tent (niet naar assen, daar is de laatste 5 jaar nix meer aan)
zaterdag s'morgen even eten en dan naar de baan. we gaan staan we meestal bij de stekkenwal
lopen daarna wat rond tegen de rijrichting in
we staan altijd bovenop het talud zodat we als er nix te doen is het volk in de gaten kunnen houden.
bij goed weer wat hooters scannen en grappen uithalen.
ook altijd leuk is het zatte volk met friet tegen het talud op te zien lopen
we staan op de camping bij de uitloop naar de stekken wal.
we hebben 1 keer op de tribune gezeten
doen we nooit meer ,er is geen sfeer .

na afloop iedereen uitzwaaien en daarna proberen het rennerskwartier in te komen.

pas rond 20:00 naar huis
22 :o o thuis

Asser-nacht is idd veel leuker, maar ben met TT-nacht ochtend ook nog wel eens om 9 uur in de stad te vinden. }) Heeeeey Biertje???
 
Wij zitten de laatste jaren op de hoofdtribune, dan kun je alle voorbereidingen (incl. plu-dames) volgen. Ook het scherm is een voordeel. Maar daarvan worden er nu veel meer geplaatst, zodat je vanaf nagenoeg het hele circuit de wedstrijd ook op scherm kunt volgen. Ook nog een jaartje ge-VIPT trouwens, maar dat heeft niks met motorsport te maken. Alleen maar dikdoen met een glas sherry en een lauwe bitterbal in je klauwen....nooit weer dus!

Hoofdtribunekaarten kosten je ondertussen voor twee personen al wel meer dan 300 piek (140 euro), dus het zal voor mij dit jaar wel de laatste keer worden. Dan gewoon weer ouderwets (en met veeeeeel meer sfeer) weer op het talud. Wel in de buurt van de GT-bocht trouwens, is tenslotte de meest spectaculaire plek!

:9

Bartje


p.s. Hoofd- en finishtribune zijn inmiddels uitverkocht!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
k heb kaarten voor strubben besteld
weet aleen nog niet of ik ze krijg nog geen bevestigeing gehad.

Schamperd lees mijn topic eens een motorsport algemeen, waarschijnlijk zul je ze nog een keer opnieuw moeten bestellen.

Ikzelf zit op Winterdijktribune, leek me wel een goed plekkie.
 
GT bocht, zoals elk jaar, ook een groot scherm voor me neus en mooie actie.

Idd na afloop de baan op natuurlijk.

Ene over Assen, 2 jaar geleden trad wel BZB op.

(BAND ZONDER BANAAN) :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Zelfde verhaal als Skoezie, ik heb de baan nog nooit gezien tijdens een Grand Prix. Ik ben wel altijd in de stad te vinden met een biertje in de hand :) (En daarna zo lam als een varken in een super attraktie op de kermis)

Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst naar de races te gaan..
 
GT bocht, zoals elk jaar, ook een groot scherm voor me neus en mooie actie.

Idd na afloop de baan op natuurlijk.

Ene over Assen, 2 jaar geleden trad wel BZB op.

(BAND ZONDER BANAAN) :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Was echt te gek. Om 1.00 's nachts speelden ze het complete plein plat :}

Jongens die zaterdagochtend vroeg nog zijn gekomen zagen ze met de kapotte (blauwe) mercedesbus op de vluchtstrook staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan