TT assen

14 mei 2003
55
0
Sittard
He hallo

Ik wil dit jaar graag voor de 1e x naar de TT. Kan iemand me vertellen wat een ruige plaats is langs het circuit (of er op) :9
Ik moet de kaarten nog bestellen, en had gezien dat je ze ook gewoon bij een motoport dealer kon halen. Dat bestellen via de site van de TT is volgens mij ook niet alles.
Hoor het wel; sugesties of tips

:+
 
Paddock ;) (Als je die kan regelen, ben je groter dan god ;) )

Hoofdtribune, wintersdijk.... zijn mijn favoriten...

Is al veel uitverkocht

www.tt-assen.nl was ut geloof ik, kijk daar maar en je hebt een plattegrond en al
 
Tja, ik zit al 8 jaar met de TT bij de Ramshoek. Kan je lekker op het talud zitten/liggen :9 . Enneh toch best dicht bij de gezelligheid/eettentjes/stands achter de hoofdtribune. Het is meer een gewoonte, er zijn vast nog meer mooie plekken.
 
Hoofdtribune!! zie je startopstelling,start/finish,huldiging etc.
En als het zoals altijd regent zit je lekker droog!
 
Paddock ;) (Als je die kan regelen, ben je groter dan god ;) )

Hoofdtribune, wintersdijk.... zijn mijn favoriten...

Is al veel uitverkocht

www.tt-assen.nl was ut geloof ik, kijk daar maar en je hebt een plattegrond en al
Ik ben groter dan god O-)

Meeuwenmeer/Duikersloot is inderdaad heel mooi. Het stuk talud dat ze daar hadden weg gehaald is trouwens weer terug! Extra plekken daar dus! :}
 
kep 2 keer bij de stekkewal gezeten, maar nu het rechtestuk daar niet meer recht is is dat niet zo super meer. laatste 2 keer op stubben gezetten, dit jaar weer.

nog mensen op de camping dit jaar, ik sta zoals gewoonlijk weer vanaf donderdag op de europaweg camping (jep die camping waar het altijd een tering bende is)
 
Tipje:

Ga een dag eerder, naar de trainingen.
- Minder geld
- Meer motoren, die vaker langskomen
- Minder mensen
- Minder loenatiks op de weg naar huis
- Overal plek, staan, zitten maakt nie uit
- Volgende dag de race op TV, kan je het tenminste een beetje volgen en mis je niks

Nadeel:
- Minder sfeer

Maar ja, wie ben ik.....
 
Tip:
Ga het hele weekend en zet je tentje ergens op op een camping bij een boerderij. Ga pas na de EK race weg, zodat het al wat rustiger is, neem een BBQ mee en ga op de parkeerplaats lekker barbequeen. Heerlijk rustig als je dan naar huis gaat ;)
 
Tip:
Ga het hele weekend en zet je tentje ergens op op een camping bij een boerderij. Ga pas na de EK race weg, zodat het al wat rustiger is, neem een BBQ mee en ga op de parkeerplaats lekker barbequeen. Heerlijk rustig als je dan naar huis gaat ;)

Meeuwenmeer......

Of in de rugzak bijn villie ;)
(zie je waarschijnlijk wel het meest :X )
 
Ja besteld via internet en degene die ze besteld heeft via het groepje met wie we gaan heeft ze al binnen ook

:? Zijn ze bij de één sneller dan bij de ander dan???
Ik heb alleen de toezegging en dat ze per april of was het eind maart? het geld
afboeken.
Ik denk dat dat bij diegene ook zo is.

Ik heb kaartjes voor de winterdijk: rij 17 ;) .
 
Als je maar achter de bandenstapels blijft vind ik alles best ;)

..denk dat Villie een hele grote rugzak nodig gaat hebben dit jaar :P

Maar eh, GT-bocht :} ..altijd spektakel! In feite maakt 't (..mij..) niet zoveel uit..heb de laatste jaren 'snachts kaarten gekocht bij de 'rookwaren'winkel nabij de kermis, als 'ie nix interessants heeft kruip ik gewoon een dijk op..en slaap lekker uit van 3 dagen beesten en ga lekker op zondag naar huis ;)
 
He hallo

Ik wil dit jaar graag voor de 1e x naar de TT. Kan iemand me vertellen wat een ruige plaats is langs het circuit (of er op) :9
Ik moet de kaarten nog bestellen, en had gezien dat je ze ook gewoon bij een motoport dealer kon halen. Dat bestellen via de site van de TT is volgens mij ook niet alles.
Hoor het wel; sugesties of tips

:+

Bedenk je wel dat als je eenmaal 1 keer geweest bent je blijft gaan! en je zegt er alles voor af hoor geloof mij maar. ik zou een plekje opzoeken met een videowall, op de site staat wel een plattegrond waar deze te vinden zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan