TT assen

Ik heb mijn tickets via internet besteld en 2 weken geleden bevestiging gekregen *D
Ohja , ik zit op de hoofdtribune ( lekker droog , want het regent toch altijd tijdens de TT B| )
 
Kan iemand me niet vertellen hoe je het beste kaarten kan bestellen.
Naar motoport of via i-net ? Heb ze proberen te bestellen via i-net maar nog nix gehoord alleen de nieuwsbrief :}
 
Paddock ;) (Als je die kan regelen, ben je groter dan god ;) )

Hoofdtribune, wintersdijk.... zijn mijn favoriten...

Is al veel uitverkocht

www.tt-assen.nl was ut geloof ik, kijk daar maar en je hebt een plattegrond en al

het is btw www.tt-assen.com ;)

maar goed ik loop 3 dagen pitsstraat.
ik volg de wedstrijd zelf meestal gewoon bij een team vanuit de pitbox, afgelopen jaar bij rossi in de box gestaan
 
Taxi nodig? :9
Ik ben waarschijnlijk aan het werk tijdens de TT-Assen :)
 
Was het maar waar :9
Hoe kom je daar zo op dan?

Zal wel op een A6 rijden, auto waar ik meestal op rijd van de taxi

Er rijden ieder jaar een trosje X5 rond op het binnenterrein vandaar, die zijn dan daar taxi van de VIP naar het parkeerterrein etc. ik dacht dat je daar misschien zat.

maar a6 rijdt ook heerlijk, rij ik zelf ook regelmatig in
 
Slaapplaats nodig? ik woon waarschijnlijk tijdens de TT nogsteeds in Assen ;) Kan wel ff kijken of ik m'n ouders zo gek kan krijgen om een paar lui in de bijkeuken neer te planten (ruimte zat en verwarmd)

TT is elk jaar weer mooi... vooral de TT-nacht *D
 
Jazekerzz

Vraag maar eens staat wel een mooie fleswijn tegenover ;)
Hoor het wel zou mooi zijn hoef ik niet zo n kut tent mee te slepen. *D
 
Onze kaarten zijn al binnen *D
Alleen die prijs van 60 euro was iets minder ;(

60 euri duur???? Ben vorig jaar naar de F1 geweest in Barcelona, 350 euro voor hoofdtribune. Nu heb ik kaarten voor de hoofdtribune bij de TT en die kosten me 70 Euro en ik heb meer waar voor m'n geld. Wat is er nu duur?

O ja, en de beste plaats voor de TT blijft gewoon de A28 op de terugweg.
 
tering jongens het begint alweer enorm te kriebelen. ik ruik het rubber en het bier alweer. nog minder dan een maand en het is weer zover
 
Terug
Bovenaan Onderaan