TT circuit ASSEN beschadigd

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Net op de radio, door de verschrikkelijke hitte zijn stukken asfalt los gekomen in het nieuw aangelegde gedeelte. Volgens het asfalteer bedrijf moeten de stukken volledig vernieuwd worden.

Het is te warm voor Nederland....

:)
 
Dat kwam toch niet door de hitte, maar door dat truckstar festival? Misschien de combinatie hitte, zware vrachtwagens, burnouts etc en nieuw asfalt.

Ik blijf er bij vrachtwagens horen niet op een dijk, niet op de linker baan en ZEKER niet op het circuit. :)

Ik hoop dat ze het snel en goed reparen, ik heb 8 augustus een CRT op Assen. Ik heb geen zin om om de gaten heen te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Zo stond het gisteren op de kabelkrant, hopelijk dat het voor volgende week donderdag gerepareerd is, mijn eerste crt. :]

Schade TT-circuit door trucks
ASSEN - Het TT-circuit in Assen is toch beschadigd door het Truckstarfestival.

De directie greep zaterdag al in, omdat gevreesd werd dat de zware vrachtwagens het asfalt zouden vernielen. Door de hitte was het wegdek helemaal zacht geworden, waardoor het nog kwetsbaarder werd voor de zware trucks.

De baan zal de komende week worden hersteld, waardoor de wedstrijden volgend weekend gewoon door kunnen gaan.
 
Raar volk die kruiwagenstuurders, we reden zondag nog door de file. Proberen ze je allemaal te laten schrikken met hun toetertjes... pffffff :r
Maar ja, is gelukkig maar 1 x per jaar.
 
Rizla Racingday? Yep, zijn we ook weer met een groepie aanwezig. Ben benieuwd. De koekblikken kunnen me gestolen worden, maar het ochtendprogramma is wel interessant. en een paar van die kartjes met 200+ voorbij zien komen is ook leuk. En het is gratis he, typisch Nederlander... ;)
 
Net op de radio, door de verschrikkelijke hitte zijn stukken asfalt los gekomen in het nieuw aangelegde gedeelte. Volgens het asfalteer bedrijf moeten de stukken volledig vernieuwd worden.

Het is te warm voor Nederland....

:)

En nou net als ik zaterdag op Assen ga racen.
Kan ik natuurlijk het ronderecord niet breken.
Heb ik weer.

CU

DooV
 
Terug
Bovenaan Onderaan