TT-circuit schrapt races

Reaktie van Stichting Geluidhinder Baggelhuizen in de persoon van de secretaris dhr. Franssen:

http://212.178.73.48/media/radio/ACA7C33625E8EE45C1257419003BF681_WFiles_1.mp3

Bron: RTV Drenthe

'Races schrappen is niet nodig' 27-03-2008
ASSEN - Het TT-Circuit hoeft geen twintig motorraces te schrappen als het zich gewoon aan de regels houdt. Dat stelt secretaris Harrie Franssen van de Stichting Geluidhinder Baggelhuizen. Franssen vreest dat Jos Vaessen bezig is met stemmingmakerij tegen de buurt, die regelmatig heeft geklaagd over geluidsoverlast. De Stichting Geluidhinder Baggelhuizen wil niet dat er races worden geschrapt, maar dat het circuit zich gewoon houdt aan de regels, die volgens Franssen niet voor niets zijn gemaakt.
 
’Circuit hoeft geen races te schrappen’

ASSEN "Het TT-circuit moet zich domweg aan de voorwaarden in devergunning houden. Dan is het helemaal niet nodig om races te schrappen." Zo reageert Harrie Franssen van de stichting Geluidhinder Baggelhuizen op het besluit van het TT-bestuur 20 evenementen van de kalender te halen.

"Wij zijn er niet op uit evenementen te verbieden", zegt Franssen. "We willen dat het circuit zich aan de geluidseisen in de vergunning houdt." Wel zegt hij het een voordeel te vinden dat het door de beslissing stiller wordt in de omgeving.

Volgens de stichting Geluidhinder moet het TT-bestuur strenge eisen stellen aan deelnemende motoren om binnen de grenzen van de vergunning te blijven.
"Laat mijnheer Vaessen maar eens op het circuit van Zolder gaan kijken. Daar gebeurt dat wel. En zijn verhaal over die standaardmotoren, die wel op de weg mogen maar niet op het circuit, snijdt geen hout. Er wordt op het circuit heel anders mee gereden dan op de weg, waardoor ze veel meer lawaai maken."


bron: (DvhN) 28 maart 2008

Tuurlijk meneer Franssen, de circuitnormen moeten strenger dan straatlegaal |(
Op straat krijg je van oom agent te horen dat racen voor het circuit is, maar op het circuit mag je niet racen want je straatlegale motor maakt teveel lawaai |(

En als meneer Vaessen op Zolder gaat kijken dan ziet ie ook straatlegale motoren waarschuwingen krijgen of verwijderd worden vanwege de geluidsproductie |(
 
Interesseren mij die TT en SBK ik wil op Assen rijden gdvr....
Maar ja als die 2 evenementen er niet zijn heeft het circuit ook geen geld dat is ook weer waar..

assen word te comercieel

als het bikkels waren geweest ,hadden ze dat popconcert ,of champcars of ander commercieel pretparkgeneuzel laten vervallen

nu hebben ze de amateur wegrace geoffert als pionen in hun schaakspelletje
,die het minste geluids- en overige overlast veroorzaakt
,omdat daar puur en alleen geen drol aan te verdienen valt

en natuurlijk een heel wit voetje te halen bij de provincie
met een wijzend vingertje naar baggelhuizen

de kathedraal der motorsport heeft zelf de stekker eruit getrokken

was het dan zo moeilijk om niet voor de hoofdtribune te starten (op de veenslang of rollende start ivm piekbelasting)
iedereen € 100,-- borg (met 100man de boete snel betaalt)op te leggen ,die je indien je teveel herrie maakt met de hele groep kwijt bent,met einde licentie voor de veroorzaker
zijn er geen testbanken waar je je motor voor die tijd op geluid kunt testen?????????

had makkelijk opgelost kunnen worden
maar ach aan die amateurrossi's valt toch geen drol te verdienen

ASSEN kathedraal der motorsport commercie :r
 
Laatst bewerkt:
assen word te comercieel

als het bikkels waren geweest ,hadden ze dat popconcert ,of champcars of ander commercieel pretparkgeneuzel laten vervallen

nu hebben ze de amateur wegrace geoffert als pionen in hun schaakspelletje
,die het minste geluids- en overige overlast veroorzaakt
,omdat daar puur en alleen geen drol aan te verdienen valt

en natuurlijk een heel wit voetje te halen bij de provincie
met een wijzend vingertje naar baggelhuizen

de kathedraal der motorsport heeft zelf de stekker eruit getrokken

was het dan zo moeilijk om niet voor de hoofdtribune te starten (op de veenslang of rollende start ivm piekbelasting)
iedereen € 100,-- borg (met 100man de boete snel betaalt)op te leggen ,die je indien je teveel herrie maakt met de hele groep kwijt bent,met einde licentie voor de veroorzaker
zijn er geen testbanken waar je je motor voor die tijd op geluid kunt testen?????????

had makkelijk opgelost kunnen worden
maar ach aan die amateurrossi's valt toch geen drol te verdienen

ASSEN kathedraal der motorsport commercie :r

:^ :} De zwakken worden weer opgeofferd voor de sterken . En als de geluidslimieten toch nog overschreden worden , dan worden daarna alle ONK races ook maar geschrapt ?
En van die reactie van die hypokriete baggerhuizen idioot wordt ik helemaal pisnijdig . Natuurlijk zijn ze dolblij dat er races geschrapt worden , dat was hun streven . En nu ze denken dat ZIJ een overwinning behaald hebben gaan ze met nog meer enthousiasme lobbyen om nog meer races geschrapt te krijgen .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan