TT-circuit schrapt races

Mr. McDuc

MF veteraan
25 jul 2006
12.075
504
's-Hertogenbosch
TT-circuit schrapt races

Gepubliceerd op 26 maart 2008, 16:49
Laatst bijgewerkt op 26 maart 2008, 16:57

Assen - Het TT-bestuur schrapt ongeveer 20 motorraces van de kalender. Dat gebeurt om - tandenknarsend - te kunnen voldoen aan de provinciale geluidseisen. Op die manier ontkomt het circuit aan nog meer boetes, die de provincie oplegt. De eerste boete van 10.000 euro heeft het bestuur inmiddels betaald.

Het gaat om races in relatief geluidsarme klassen, zoals wedstrijden voor standaardmotorfietsen. Die categorieen worden gezien als kweekvijver voor jong talent. Derhalve reageert de motorrijdersvereniging KNMV teleurgesteld op de maatregel. Het schrappen van de races scheelt het circuit jaarlijks zo'n 200.000 euro aan inkomsten.


Dankjewel Boomknuffelaars! :(

http://www.dvhn.nl/article3320435.ece (bron)
 
Laatst bewerkt:
:( :(

te koop,

met alle liefde en aandacht klaargemaakte honda racer waar niet meer mee gereden mag worden in Nederland.

eventueel ruilen tegen een postzegelverzameling tenzij dat binnekort wordt verboden :(
 
Als de lente komt, dan gooien wij.....


Bommen op Baggelhuizen! :(


Eens te meer een bewijs dat de regeltjesdrift doorschiet in dit land |( |( |(
 
Een circuit is om te racen en te zorgen dat mensen niet elders voor die overlast zorgen zodat het beperkt blijft en vervolgens verbieden we het racen ... Kan aan mij liggen maar volgens mij zit er niet denderend veel logica in die redenering :? B| :X
 
TT-circuit schrapt races

Dankjewel Boomknuffelaars! :(

http://www.dvhn.nl/article3320435.ece (bron)
Ik zag het ook ja. Allemaal omdat men de nieuwe noordlus nog niet in de vergunning heeft verwerkt, pure prutserij dus. :(

Zo verdwijnt op den duur het hele circuit, mag de provincie/RvS trots op zijn hoor :r
 
Dit is toch niet normaal meer. Echt om te janken dit. Is dit nog steeds alleen om Baggelhuizen? Hoeveel mensen zaten ook alweer in die stichting Baggelhuizen?

Als elke motorrijder jaarlijks een 10tje inlegt en dat gaat naar stichting Baggelhuizen, kijken of ze dan hun smoel willen houden.
 
Ik zeg TT circuit opdoeken..... (ook Zandvoort opdoeken)

Assen is gelijk gedecimeerd tot een ontwikkelingsdorp ergens in het noorden......

Kunnen al die beleidsmakers eindelijk een keer op hun bek gaan.... :(


En dan afwachten wie het eerst begint te piepen; geen inkomsten meer vanwege de toerisme/races enz enz......
 
Laatst bewerkt:
Kut mensen die altijd maar klagen....

Zelfde in omgeving schiphol. Onzin in mijn ogen.
Schiphol ligt al 90 jaar op dezelfde plek!!! Dus zo goed als iedereen die nu in de omgeving van schiphol woont, weet dat er een luchthaven ligt en dus meer herrie is dan op het platteland in bv groningen.

Hoe lang ligt het circuit in assen er al ?
Waarschijnlijk langer dan menig omwonende. Ik vind dat die mensen geen recht van klagen hebben. Dan moet je maar niet in de buurt van een circuit gaan wonen.

Je gaat ook niet naast een boer wonen en later klagen dat het er stinkt naar koeienpoep.
 
ben je van plan je hobby te verplaatsen naar een veilige plaats, het circuit, is dat ook niet meer mogelijk. blijkbaar zien ze je liever vol gas over de openbare weg racen! :N '(
 
Wat een heerlijk land hebben we toch,

nu kunnen de heren en dames van wegmisbruikers hun lol op, extra filmpjes omdat het niet meer op de juiste plekken mag/kan.....

Nog ff, dan gaan we betalen per ademhaling.....


Suc6...... perfecte regering/beleidsmakers....... goed bezig om alle hobby's te killen en dan

het maar raar vinden dat de mensen heel erg frustie worden....
 
Is dit nog steeds alleen om Baggelhuizen?
In dit geval komt het volgens mij niet direct door geklaag uit Baggelhuizen (indirect wel natuurlijk).

Men heeft simpelweg nog steeds de vergunning niet aangepast aan de nieuwe lay-out van het circuit. Er wordt nu meer geluid gemeten terwijl er niet meer geluid is. Dan overschrijd je de normen ja :z

Op zich is het afgelasten van de cupraces wel een goede manier om een oplossing af te dwingen, denk ik. Ze trekken zo publiciteit en zetten de provincie voor het blok (hoop ik).
 
Als de lente komt, dan gooien wij.....


Bommen op Baggelhuizen! :(


Eens te meer een bewijs dat de regeltjesdrift doorschiet in dit land |( |( |(


Het wordt tijd dat we een nachtmeeting organiseren en om 3:00 snachts door Baggelhuizen gaan knallen met open pijpen! (serieus!)

Waarom wordt alles in dit land KAPOT gemaakt :r :(

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
Laatst bewerkt:
Als de lente komt, dan gooien wij.....


Bommen op Baggelhuizen! :(


Eens te meer een bewijs dat de regeltjesdrift doorschiet in dit land |( |( |(

Het treurige is dat het ook maar een paar mensen in die wijk zijn die lopen te klagen. Als de buurt nu massaal overlast had, dan hadden ze wat mij betreft wel een punt. Nu gaat het om een handvol @#$@*lijers die elke nacht rustig in slaap vallen, wetende dat ze het plezier van duizenden (of honderden? Naja, duizenden klinkt wat sterker) vergallen... Op een vlotje de Noordzee op met die zeikerds zeg ik!
 
Wat wonen we toch in een vreemd land af en toe.
Als er voetbalwedstrijden worden gehouden dan zetten ze de halve binnenstad af omdat ze bang zijn voor rellen en overlast van "supporters". Hele politiemachten lopen rond op straat waar iedereen aan betaald heeft, ook de niet voetbal liefhebbers.

Ligt er al jaren een prachtig circuit wat een hoop inkomsten genereert en dat gaan ze dan voor de helft verbieden omdat er enkele mensen zijn die er last van hebben.
 
Het treurige is dat het ook maar een paar mensen in die wijk zijn die lopen te klagen. Als de buurt nu massaal overlast had, dan hadden ze wat mij betreft wel een punt. Nu gaat het om een handvol @#$@*lijers die elke nacht rustig in slaap vallen, wetende dat ze het plezier van duizenden (of honderden? Naja, duizenden klinkt wat sterker) vergallen... Op een vlotje de Noordzee op met die zeikerds zeg ik!


Het gaat om een stel kloothufters die er zijn komen wonen terwijl ze wisten dat er een TT-circuit nabij was. De geluidshinder kun je dan incalculeren en beslissen of je er in de buurt wil wonen of niet. Dit is zo ontzettend heikneuterig en achterbaks zielig van deze mensen.

Ik snap wat dat betreft de gemeente en de provincie ook niet dat ze in het gezeik van deze bewoners zijn getrapt. Bij mijn weten lag het TT-circuit ver buiten Assen zodat niemand er last van zou hebben. De gemeente/provincie weet dan ook dat je daar in de buurt geen wijken moet gaan bouwen? - nog even en de A28 en de N33 moeten ook ondergronds worden aangelegd, de Asser kerktorens krijgen geluidsdempers, Van der Valk Assen krijgt een smakverbod voor etende gasten en worden treinen station Assen ingeduwd om geluidsoverlast te voorkomen.

Het moet niet gekker worden ..... :( :( :( :( :( :( :( :( |( :r :r :r :r :r
 
Aan dit clubje hebben we dit dus te danken.

http://www.assenwest.nl/contactpersonen.htm
Ow jongens, wat háát ik die gasten! :( :( :( :( :(
Links, NCPN-stemmend, tuig! |( |( Zien twee bomen, en willen er gelijk mee praten.
Merken dat de communicatie in het geding komt door een circuit dat er eerder lag dan het geboortejaar van een groot deel van die mensen bij elkaar opgeteld, en het is foute boel! :( :(

Walgelijk, walgelijk, walgelijk! :(
 
Vraag me af wanneer al die motorrijders weer eens van zich laten horen ,net als in de jaren 80 , gewoon weer eens Den Haag innemen met alle motorrijders van nederland .



Maar dit keer maar eens naar Assen :] met Al die motorrijders , de hele stad lam leggen :(
 
Ik stem voor een rustige en goedwillende demonstratie c.q. manifestatie te Assen! Dit kan makkelijk geregeld worden! Waarom doen we het niet is gewoon, ipv. dat we ons afreageren op een forum?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan