TT Circuit wil jullie mening graag horen

Mag ik opmerken dat wij graag een echt MF banner op de site zien en niet gewoon <<Motor-Forum>>

:) het logo met die bike is n.l. erg mooi. :)
 
kan ik ook mijn mening geven over de wantoestanden op de Taluds en de debielen die voor het einde van de MOTOGP al zonodig de baan op moesten????
 
Oké gestemd!!!

En erg grappig, om niet te zeggen toppie...de banner van F3 powerboatracing.
Aandacht voor twee van je liefhebberijen op 1 pagina...mooier kan je het niet hebben ;)

(banner heet dat toch :? )
 
Domme poll, tuurlijk moeten er meer videowalls.. kan je niet genoeg hebben die dingen :)
 
Er waren amders vorig jaar ook stemmen die vonden dat ze het gezichtsveld onderbraken de kosten zijn hoog en wees blij dat he TT circuit een gespreksplek met haar klanten zoekt en alles kan waarschijnlijk altijd beter maar daar is een forum als deze dan toch voor of op www.racesport.nl
 
Toevallig ken ik door mijn werk voor racesport veel mensen op het circuit en overal zitten meerdere kanten aan het open zetten van de hekken kan bijvoorbeeld ook gedaan zijn om onder de voet lopen van toeschouwers te voorkomen. maar ik blijf erbij ik heb vandaag nog mensen op geinformeerd over dit forum dus wie sugesties heeft spui ze ik weet dan men er in Assen zeker naar zal kijken
 
Redacteur, zou je leestekens willen gebruiken misschien?
Het leest heel vervelend zonder namelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan