TT Cirquit Assen neemt maatregelen

dat iedereen die baan oprent vind ik niet erg...dat maakt het juist zo leuk...(na de race)...

dat men glas meeneemt op het circuit...of de boel stukmaakt....in de pits (stelen enzo) dat is wel heel jammer...

maar als je hetzelfde als voetbal gaat doen...flinke geul er tussen maken....dan kan je net zo goed een circuit in de arena bouwen.....kennen we daar lekker naar toe...

nix mag...bergen M.E'rs ...men moet niet allemaal zo nerveus doen...niemand heeft rossi kwaad gedaan toen er 20 man om hem heen stonden toen ie donut stond te draaien...hij kreeg schouderklopjes...niemand die m kwaad deed...

dat kan toch? is toch helemaal niet erg...rossi is ook maar een mens... :)
 
dat iedereen die baan oprent vind ik niet erg...dat maakt het juist zo leuk...(na de race)...

dat men glas meeneemt op het circuit...of de boel stukmaakt....in de pits (stelen enzo) dat is wel heel jammer...

maar als je hetzelfde als voetbal gaat doen...flinke geul er tussen maken....dan kan je net zo goed een circuit in de arena bouwen.....kennen we daar lekker naar toe...

nix mag...bergen M.E'rs ...men moet niet allemaal zo nerveus doen...niemand heeft rossi kwaad gedaan toen er 20 man om hem heen stonden toen ie donut stond te draaien...hij kreeg schouderklopjes...niemand die m kwaad deed...

dat kan toch? is toch helemaal niet erg...rossi is ook maar een mens... :)
|(

Als iedereen gewoon blijft zitten zoals het hoort dan kan iedereen van de uitloopronde genieten met alles wat daar bijhoort, en zijn er ook geen hoge hekken en ME nodig.
 
Laatst bewerkt:
Idd. Ben je niet op de TT geweest én heb je alles hierover niet gelezen of zo :? Mensen liepen tijdens de race de baan op toen Rossi gefinished was en enkele rijders de race niet eens uit konden rijden. En aan die onschuldige schouderklopjes hield Jurgen blauwe plekken over. Tot slot nog een keer de foto die de onbeschoftheid van een aantal van onze fijne landgenoten en mede-'racefans' pijnlijk duidelijk maakt:

tt2002_markdevink2.jpg


|( |( |(
 
dat iedereen die baan oprent vind ik niet erg...dat maakt het juist zo leuk...(na de race)...

Wat jij beschijft is juist de bron van ergernis voor heel veel raceliefhebbers. Dat maakt het juist NIET leuk. Rijders voelen zich als opgejaagd wilt. Moeten gevaarlijke fratsen uithalen om het publiek te ontwijken. Nee, geef mij maar (rolling) burnouts, stoppies en wheelies. Gewoon niemand op de baan.

dat men glas meeneemt op het circuit...of de boel stukmaakt....in de pits (stelen enzo) dat is wel heel jammer...

:^

maar als je hetzelfde als voetbal gaat doen...flinke geul er tussen maken....dan kan je net zo goed een circuit in de arena bouwen.....kennen we daar lekker naar toe...

Die geul ertussen is geen verkeerd idee. Zolang het maar geen gevaar oplevert voor coureurs. Je hebt maar een betonnen muurtje van 1 mtr hoog ervoor te zetten, kun je beter mee in aanraking komen dan met een hekwerk. Leg dan ook meteen een serviceweg rond de hele baan aan.

nix mag...bergen M.E'rs ...men moet niet allemaal zo nerveus doen...niemand heeft rossi kwaad gedaan toen er 20 man om hem heen stonden toen ie donut stond te draaien...hij kreeg schouderklopjes...niemand die m kwaad deed...

dat kan toch? is toch helemaal niet erg...rossi is ook maar een mens... :)

Zie eerste antwoord.

Sorry Nappie, maar wat jij als normaal beschouwd is juist waar de echte racefans zich enorm kwaad over maken. Ik zie je wel tijdens de WSB in Assen, daar zul je (hopelijk) zien dat het ook anders kan. En misschien je mening wel aanpassen.

C Ya
 
Terug
Bovenaan Onderaan