TT controle !!!!!! A28

Mensen, mensen, mensen!

Wat een ophef allemaal... :r , het is juist super om met de motor te gaan naar de TT. Nee lekker allemaal als motorrijders in koekblik naar Assen :N . Natuurlijk zijn er controles, hier maakt de politie dankbaar gebruik van. Maar als 1 ieder zich normaal voordoet qua rijden etc. zal het wel meevallen. En als je niet wil gokken, voorzorgsmaatregelen nemen.

Ik ga er van genieten *dit jaar voor het eerst op de racedag zelf naar Assen

[me]Trixz rijd 'open' en heeft db-killerz bij en anders maar een bon[/me]
 
[me]just_a_ girl heeft er zin in :)
[/me]


ik heb zo iets als je een motor hebt staan ga dan daar mee.. want zo hoort et :P
Nee maar ik vind de sfeer als je op de motor gaat veel leuker en gezelliger..

Ik ben blij straks als ik zelf mag rijden
laatste jrtje voor mij achterop...
 
Ben zojuist vanaf Harderwijk via de A28 naar Zwolle gereden. Geen politie gezien. Hopelijk hebben ze mij ook niet gezien :+

Maar zoals al gezegd, doe normaal dan is er weinig aan de hand.


Vorig jaar stonden ze wel op dat stuk. Dichter bij Assen staan ze door de week ook langs de A 28. Veel lastiger zijn de controles op de binnendoor weggetjes vlak bij het circuit. Ik doe het maar rustig aan, zolang ik iets niet kan overzien. En voor de rest geld wie zich normaal gedraagd heeft geen enkel probleem, op de racedag ook niet met open pijpjes enzo, want die vallen toch niet op in de enorme meute :)
Ik heb de spulletjes klaarstaan en ga morgen lekker genieten.
 
vorig jar met open potten gereden met een gangetje of 125,130klm per uur geen centje pijn met overal controles langs de weg!!!

Als je gewoon met de meuk meerijd en geen gekke dingen doet heb je van niemand last !!!!

veul plezier tot morgen!
 
ben voor me werk vandaag
eigenlijk gisteren tot aan meppel geweest maar niets gezien :N
dus kpl heeft de db killer er uit gehaalt :P

en nog iets geen mf gespot -O- -O-
 
Het was niet normaal hoeveel politie erop de been was, vorig jaar was het aantal ongelukken door teveel zon en bier niet zoals jaren daarvoor. Zeer veel blaascontroles vandaag en morgen meer motorchecks. Als je naar het circuit gaat, ga vroeg in verband met enorme drukte.......ik heb er de hele middag rondgereden maar nergens lanst van gehad. Morgenvroeg ga ik weer maar dan zonder db- killers..... :)
 
Mensen, mensen, mensen!

Wat een ophef allemaal... :r , het is juist super om met de motor te gaan naar de TT. Nee lekker allemaal als motorrijders in koekblik naar Assen :N . Natuurlijk zijn er controles, hier maakt de politie dankbaar gebruik van. Maar als 1 ieder zich normaal voordoet qua rijden etc. zal het wel meevallen. En als je niet wil gokken, voorzorgsmaatregelen nemen.

Ik ga er van genieten *dit jaar voor het eerst op de racedag zelf naar Assen

[me]Trixz rijd 'open' en heeft db-killerz bij en anders maar een bon[/me]

Nu inmiddels een TT Assen 2006 rijker en nix gemerkt van de politie, ze waren aanwezig en dat was het :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan