TT controle !!!!!! A28

Mr. Kneedown

MF'er
20 aug 2005
52
0
Ergens in Drenthe
Een goede middag beste mede MFers,

Op de A28 richting Assen, ter hoogte van de shell pomp bij Beilen is een grote controle. Hier staan twee politie trucks met voldoende personeel om een oorlog te voeren. Weet niet dat iedereen van de weg word geplukt, maar ze staan op het parkeerterrein van deze betreffende benzinepomp. Zag decibelmeters e.d. dus oppassen met die open pijpjes. Ook werd er een motorrijder bekeurd voor een knik in zijn kentekenplaat......... noem maar op....... U bent gewaarschuwd!!!

Allen die naar Assen gaan veel plezier

Groeten The Spieko uit Zuidwolde
 
Daar staan ze elke jaar dus niets nieuws.........

Iig een reminder voor de dombo's die denken dat ze kunnen gassen naar TT en denk ook aan de terugweg........
 
Vandaag dus, morgen en zaterdag ook dan? Ga zaterdag wel op de plof naar Assen namelijk...
 
Ik zie ze er ook nog voor aan je te bekeuren op MF-stickers -O-
Dus die laat ik ook nog maar ff achterwege...
 
Staan ze daar het hele weekend?

[me]SupermoBart doet ff zijn DB-killer erin en buigt zijn kentekenplaat recht O-)
[/me]


*Bedankt voor de info :}
 
Ik wil morgen voor de eerste keer op de motor die kant op, vind dit soort topics echter toch wat minder om te lezen. Ik weet dat een aantal vrienden sowiezo de motor thuislaten voor diefstalangst en keuringen. Maar ik heb ook begrepen dat het juist de moeite is om over de A28 te rijden. Beter dan bijvoorbeeld A6 en dan A7 richting Groningen. Wat kan ik verwachten van de mannen in het blauw?
 
Wat een ophef... 1+1=2 en waarom zou je je er druk om maken? Zoiets kun je toch verwachten?
 
t is echt elk jaar raak die controles. Binnenwegen is ook geen optie..daar staan ze vaak te laseren vooral op de weg richting Hasselt (kan t weten want woon er dichtbij). Mara ja idd het hoort erbij en is te verwachten. Hoop alleen dat ze beetje mild zijn en niet op alle slakjes zout leggen zoals vorig jaar wel het geval was |(
 
oud nieuws.
Dit is elk jaar hetzelfde liedje.
Gaan we straks ook een topic openen om te vermelden dat morgen de zon op gaat komen?

Nou, je krijgt veel positieve reacties als je vraagt wat je kunt verwachten en als je aangeeft er voor de eerste keer naartoe te gaan rijden......het stelt weinig voor of dus juist wel?
 
Das mooi kut ik heb mijn DB-killertje er mooi inzitten. En nu is hij mooi e-keur hahaaha. Maar rijd toch tussendoor dusja boeiend!
 
schei es uit met dat "dan ga ik wel in me koekblik"

als er 1 ding is wat je niet moet doen is in je auto naar de TT. Simply not done als je een motor in je schuur hebt staan.

ga nou niet stressen en gewoon met z'n 120.000 en op de motor. :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] de pakkans is dan heeeeeel klein.
 
Ik wil morgen voor de eerste keer op de motor die kant op, vind dit soort topics echter toch wat minder om te lezen. Ik weet dat een aantal vrienden sowiezo de motor thuislaten voor diefstalangst en keuringen. Maar ik heb ook begrepen dat het juist de moeite is om over de A28 te rijden. Beter dan bijvoorbeeld A6 en dan A7 richting Groningen. Wat kan ik verwachten van de mannen in het blauw?
Hallo wat moet jij op de A28,ga via de A7 A'dam - Heerenveen,bij H'veen de A32 tot Wolvega,ri.Oosterwolde-Hoogersmilde=N381,daar de N371 geen controles geluid,elk jaar maar hooguit 2 flitsers in smilde,in een straal van 20km rond circuit,hier kun je makkelijk achter de hoofdtrib.of anders stekkenwal-bult trib.komen zonder file's ;)
 
Kijk op de binnenwegen ook gerust uit! Daar rijden VROS (Video Registratie Onopvallende Surveillance) auto's rond die moeilijk te herkennen zijn en tijdens de TT op jacht zijn naar motoren. Ik heb al een mailtje ontvangen van iemand die is aangehouden door een golfje met geblindeerde ramen en 17" velgjes.
 
Ga al jaren die kant op op de de fiets maar ben er nog nooit afgeplukt (en de rest van de groep ook niet....als je je gewoon netjes aan de snelheid houdt en niet al teveel aan het gas hangt te jengelen niet te hoog in de toeren rijdt etc. dan is er niets aan het handje....gewoon fun hebben, want een kick is het wel om er te rijden. Tis handig om te weten dat ze er staan.

Voor iedereen die gaat.....Heel veel plezier!!!! :]
 
Volgens mij maakt het ook nog enigszins uit op wat voor motor je rijdt, ik vermoed dat ze een Pan European, BMW of FJR wel laten gaan, maar een onbekende naked bike met 1300 cc? Of een Streetfighter?
 
Ga al jaren die kant op op de de fiets maar ben er nog nooit afgeplukt (en de rest van de groep ook niet....als je je gewoon netjes aan de snelheid houdt en niet al teveel aan het gas hangt te jengelen niet te hoog in de toeren rijdt etc. dan is er niets aan het handje....gewoon fun hebben, want een kick is het wel om er te rijden. Tis handig om te weten dat ze er staan.

Voor iedereen die gaat.....Heel veel plezier!!!! :]
En wij uit oost rijden altijd heel netjes O-)
 
Ben zojuist vanaf Harderwijk via de A28 naar Zwolle gereden. Geen politie gezien. Hopelijk hebben ze mij ook niet gezien :+

Maar zoals al gezegd, doe normaal dan is er weinig aan de hand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan