Vandaag maar effe het motorrijden verder afgebouwd door met een 999 op stap te gaan
Vanaf het moment dat ik op een 999 stapte, had ik zoiets van; WIJ GAAN GEEN VRIENDJES WORDEN!!
Een harde achterzit (ik ben wel wat gewend, maar dit is echt een plank), een slappe voorvering en een extrem dunne zit, althans in vergelijking tot een Kwak ZXR.
Gas reageert te nerveus en als je hem dan echt openzwiert, dan duurt het effe voordat de kaboutertjes wakker worden. Daarna gaat het wel. Mijn eerste indruk was dan ook; dat iemand ZOVEEL geld neerlegt voor zo'n hok....
Maar TT zou TT niet zijn, als er geen grenzen verkend gaan worden . Ik moet zeggen, ik begin zelfs schik te krijgen op dat hok. Je moet hem dan wel echt helemaal afbeulen (en na 3 jaar omgekeerd schakelen weer effe bij de les blijven ), om erachter te komen dat er best wel gang in zo'n licht hok zit.
Over eeeeeen ding ben ik wel laaiend, en dat is de vertraging van die Brembo klauwen en schijven...wow . Daar kan geen wavedisk-radiaalpomp-stalen leiding shit en raceremblokken tegenop . WAT EEN GIGA vertraging, maar goed, heb je het gevoel 300 te rijde op da ding, dan rijdt je pas 200, want WAT zit je in de wind!!! Niet gek dat vetragen dan anders aanvoelt, mede door die vrij slappe vering voor. Stoppies maken met een Duc is er dus NIET bij!! Je voorwiel zegt eerder PIEP, dan dat ie de achterkant wil liften
Maar goed, ik denk dat TT en de 999 uiteindelijk best vriendjes kunnen worden. tank was al leeg na 120 km, maar ook DAT is niets nieuws.
MIJN GOD!! WAT mis ik die ZXR was de eerste gedachte Dat brute geweld en die dikke zit en dat gewicht in de bochten. Die Duc verander je bij elke snelheid eenvoudig van richting. Weet niet wat ik fijner vindt!!
Maar goed, heb de 999 nog een dag. Ik denk dat we onze tijd wel vruchtbaar kunnen slijten samen. Moet uiteindelijk toch afkicken he
Toch wel raar dat ze voor iets anders gevormd plastic zoveel geld durven vragen . Ik weet zeker dat ik nooit geen echte Ducatist zal worden. Desondanks denk ik wel dat als je deze fiets goed leert kennen, je uiteindelijk best leuk rond kan gaan met zo'n hok, want DAT blijft het. je moet dan echter NIET zachtzinnig met zo'n ding omgaan. En DAAR schort het meestal aan bij Ducs..
Edoch, die remmen, DAAR kan menig merk nog veel van leren, blijf het zeggen
Vanaf het moment dat ik op een 999 stapte, had ik zoiets van; WIJ GAAN GEEN VRIENDJES WORDEN!!
Een harde achterzit (ik ben wel wat gewend, maar dit is echt een plank), een slappe voorvering en een extrem dunne zit, althans in vergelijking tot een Kwak ZXR.
Gas reageert te nerveus en als je hem dan echt openzwiert, dan duurt het effe voordat de kaboutertjes wakker worden. Daarna gaat het wel. Mijn eerste indruk was dan ook; dat iemand ZOVEEL geld neerlegt voor zo'n hok....
Maar TT zou TT niet zijn, als er geen grenzen verkend gaan worden . Ik moet zeggen, ik begin zelfs schik te krijgen op dat hok. Je moet hem dan wel echt helemaal afbeulen (en na 3 jaar omgekeerd schakelen weer effe bij de les blijven ), om erachter te komen dat er best wel gang in zo'n licht hok zit.
Over eeeeeen ding ben ik wel laaiend, en dat is de vertraging van die Brembo klauwen en schijven...wow . Daar kan geen wavedisk-radiaalpomp-stalen leiding shit en raceremblokken tegenop . WAT EEN GIGA vertraging, maar goed, heb je het gevoel 300 te rijde op da ding, dan rijdt je pas 200, want WAT zit je in de wind!!! Niet gek dat vetragen dan anders aanvoelt, mede door die vrij slappe vering voor. Stoppies maken met een Duc is er dus NIET bij!! Je voorwiel zegt eerder PIEP, dan dat ie de achterkant wil liften
Maar goed, ik denk dat TT en de 999 uiteindelijk best vriendjes kunnen worden. tank was al leeg na 120 km, maar ook DAT is niets nieuws.
MIJN GOD!! WAT mis ik die ZXR was de eerste gedachte Dat brute geweld en die dikke zit en dat gewicht in de bochten. Die Duc verander je bij elke snelheid eenvoudig van richting. Weet niet wat ik fijner vindt!!
Maar goed, heb de 999 nog een dag. Ik denk dat we onze tijd wel vruchtbaar kunnen slijten samen. Moet uiteindelijk toch afkicken he
Toch wel raar dat ze voor iets anders gevormd plastic zoveel geld durven vragen . Ik weet zeker dat ik nooit geen echte Ducatist zal worden. Desondanks denk ik wel dat als je deze fiets goed leert kennen, je uiteindelijk best leuk rond kan gaan met zo'n hok, want DAT blijft het. je moet dan echter NIET zachtzinnig met zo'n ding omgaan. En DAAR schort het meestal aan bij Ducs..
Edoch, die remmen, DAAR kan menig merk nog veel van leren, blijf het zeggen
Laatst bewerkt: