TT evenement de laatste jaren

GSXR1000

Die hard MF'er
8 feb 2002
262
0
Heerhugowaard
Ik vind de laatste jaren het TT evenement een wat magere vertoning worden. Nou bestaat de GP maar uit 3 races, maar daartussen mogen ze wel wat meer doen om het publiek te amuseren. Parachute springen zitten we niet echt op te wachten...Boet van Dulmen op een BMW ook niet...

Laat bv een F1 auto een paar rondjes rijden.
Laat en bekende GP ster op een straat R1,GSXR,Blade, RSV, 996 eens zien hoe snel het echt kan.
Laat eens een rally wagen rondrijden.
Laat eens een F1 wagen en een GP ster samen een rondje rijden.
Of mischien hebben ander nog leuke ideeén

Kortom iets wat het publiek echt leuk vind.
Ik vind het aanbod, zeker in verhouding tot de tegenwoordige prijs onder de maat.
 
Leuke voorstellen, maar op deze plek zullen ze waarschijnlijk weinig effect sorteren
Plaats deze opmerkingen eens in een E-mail naar de organisatie, te vinden op de website van het TT circuit.

Je weet maar nooit !

Misschien nog een stuntrijder toevoegen ?
 
Meer races zou wel leuk zijn. Door b.v. te combineren met EK of ONK races? Of zoals een paar jaar terug nog classic races. Volgens mij hebben ze ook nog eens de GSXR600-cup op DE zaterdag gereden. Is voor die gasten toch ook geweldig, 100.000 man publiek? En als 't ff kan weer de hele week training en races. Het heette vroeger toch niet voor niets de TT-SpeedWEEK.
 
Ik stem ook voor!

Misschien kun je een brief maken waar we allemaal onze 'handtekening' oid onderzetten, dan heeft het vast meer effect dan 1 mailtje.
 
Yep, helemaal mee eens!
Een stuntrijder, of meerdere verdeelt over het circuit. (zodat niet alleen de hoofdtribune er wat aan heeft)
Of een extra race ertussendoor (BMW boxer-cup ofzo iets, liever geen classic's)
Die parachute-springers waren overgens wel een erurgh trieste vertoning, alleen het comentaar van die muts al! |(
Die comentator(s) mogen overgens ook wel eens op stage bij Toby Moody van Eurosport, want het comentaar is ook erg :z
 
Die parachute-springers waren overgens wel een erurgh trieste vertoning, alleen het comentaar van die muts al! |(

Heb me anders kostelijk vermaakt met het commentaar van die muts. Was dat btw niet tijdens de superbikes? Volgens mij had ze, na jaren zonder, ineens meerdere orgasmes achter elkaar. Minstens de helft van het publiek zat mee te kreunen.

In Brands Hatch lieten ze de Red Arrows springen. Dat zijn pas echte parachute springers.

Nee, neem een voorbeeld aan de Engelsen. In de pauzes air displays met bv een Harrier jumpjet of met een stuntvliegtuig. De piloot zat vanuit z'n cockpit commentaar te geven. "Oops, I see the world up side down. Aren't you guys down there scared to fall off te world?" of "Ooohh, my stomach aches. I think I need a bag" En dat terwijl hij steil omhoog ging en daarna z'n vliegtuig weer naar beneden liet vallen.

Wat meer races na de gp wedstrijden heeft weinig zin. Alle mongolen zijn bezig al het plastic op te stoken, waardoor je niet meer normaal de wedstrijd kunt bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad het wordt allemaal steeds minder voor een steeds hogere prijs.
Tijd voor wat leuks (en dan geen klaarkomende muts met paragliders) :r

Richard
 
Een F1 auto wordt denk ik zowiezo niet wat...

Zo'n circuit moet, ook als ze alleen al een demo geven ofzo, aan allerlei eisen voldoen.
Maar F3000 auto's geven ook wel wat geluid....
 
Een F1 auto wordt denk ik zowiezo niet wat...

Zo'n circuit moet, ook als ze alleen al een demo geven ofzo, aan allerlei eisen voldoen.
Maar F3000 auto's geven ook wel wat geluid....

F1 auto's vernielen het asfalt, daar heeft niemand behoefte aan. Zeker niet als er al tig miljoen euro's de afgelopen 3 jaar in het circuit en omgeving zijn gepompt.
 
F1 auto's vernielen het asfalt, daar heeft niemand behoefte aan. Zeker niet als er al tig miljoen euro's de afgelopen 3 jaar in het circuit en omgeving zijn gepompt.

Wat dus eigenlijk weg gegooid geld is, want het schijnt dat men de nieuwe gedeelten van de baan echt zwaar vind zuigen... Typisch weer een geval van maar wat aan klooien en niet degenen die er wel kaas van hebben gegeten om hun mening vragen.
 
Wat dus eigenlijk weg gegooid geld is, want het schijnt dat men de nieuwe gedeelten van de baan echt zwaar vind zuigen... Typisch weer een geval van maar wat aan klooien en niet degenen die er wel kaas van hebben gegeten om hun mening vragen.

Ja dat is wel jammer dat het meerendeel van de rijders er niet zo tevreden over is. Denk dat het dit jaar ook nog een beetje wennen is voor hun, omdat ze nu in een heel ander ritme rondjes gaan rijden.
Wat ik heb begrepen is dat ze wel minder camber hebben gemaakt in die bochten. Dat begrijp ik dan weer niet. Bochten als Madijk met veel camber laten meerdere lijnen toe. Zonder die camber in het nieuwe gedeelte verklein je dus meteen de kansen op inhaalacties.
 
nou, op vrijdag hebben wij ons opperbest vermaakt in de pauze met die stuntman, die op verschillende BMW's liet zien dat je daar ook behoorlijke wheelies en stoppies mee kan maken. Zelfs zo'n log ding met cd-verwarming en koffers, kenteken a/d grond :}
 
nou, op vrijdag hebben wij ons opperbest vermaakt in de pauze met die stuntman, die op verschillende BMW's liet zien dat je daar ook behoorlijke wheelies en stoppies mee kan maken. Zelfs zo'n log ding met cd-verwarming en koffers, kenteken a/d grond :}

hehe en niet te vergeten die ene rode scooter met zo'n dakkie ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan