TT gaat niet door dit jaar

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
4.235
656
Breda
Definitief geen TT dit jaar.

https://www.ttcircuit.com/
90e TT Assen wordt verplaatst naar juni 2021
Update 29-04-2020: Helaas houden de recente ontwikkelingen en gevolgen van de wereldwijde Coronacrisis in dat de 90e TT Assen moet worden verplaatst naar juni 2021. Natuurlijk is de teleurstelling binnen de organisatie van TT Circuit Assen groot, maar het is een keuze die logisch is in deze tijden van onzekerheid. De gezondheid van de fans en alle andere betrokken partijen heeft onze hoogste prioriteit. Wij kijken hoopvol vooruit en maken van de TT in 2021 een motorfeest als nooit tevoren. Reeds aangeschafte tickets behouden gewoon hun geldigheid.

De verplaatsing van de 90e TT betekent dat de TT voor het eerst in 75 jaar niet op de geplande datum wordt verreden. Sinds 1925 heeft de TT, met uitzondering van de oorlogsjaren 1940 – 1945, altijd op de kalender gestaan. Geen TT in 2020 is een trieste breuk met ons mooie en roemruchte verleden. Geen TT is wat velen een aantal maanden geleden ondenkbaar zouden hebben genoemd. De TT, die als enige Grand Prix ter wereld altijd op de WK-kalender heeft gestaan. 165.000 motorfans die drie dagen feest vieren. Met 105.000 bezoekers op de wedstrijddag wereldwijd de grootste Grand Prix van het afgelopen jaar. Die TT staat dit jaar niet meer op de kalender.

De afgelopen dagen ontvingen wij veel hartverwarmende reacties van fans, uit binnen- en buitenland. Dit werkt voor ons enorm motiverend. Het is ongelooflijk om te zien en horen hoe diep de TT bij motorfans in het hart zit. Fans uit alle delen van de wereld, van jong tot oud, van Hoofdtribune tot de taluds, van Groningen tot Maastricht, van feestvierders tot de echte kenners van de sport, van Rossi tot Márquez.

Eén ding is zeker: op Assen wordt altijd geschiedenis geschreven. ‘Feel Free at the TT’ prijkte op onze posters en klonk in onze video’s. Deze vrijheid is ons dit jaar door de Coronacrisis ontnomen. Maar wij komen terug! De foto van het TT monument laat dit prachtig zien: het is nog nooit zo donker geweest, of het wordt altijd wel weer licht. In 2021 gaan wij weer geschiedenis schrijven. En dat doen wij samen met jou! See you in Assen!
 
Nu hebben we iig duidelijkheid. Een een TT zonder publiek kon me sowieso al niks schelen, dan kan het net zo goed ergens anders.
 
Jammer dat de TT hiermee dus ook geen rol gaat spelen in een eventuele reeks van races aan het einde van het jaar.
 
Voor het eerst in 75 jaar geen TT. Dat is nogal wat he. Het zou mijn 38e keer worden.
 
Laatst bewerkt:
'( Jammer, maar wel begrijpelijk. Denk dat ik zelf de historische TT maar eens ga rijden op de caferacer als een soort van compensatie. Gewoon toeren wel te verstaan :)
 
Er zijn vast mensen in Baggelhuizen die nu de polonaise lopen. Alhoewel die klagers zijn meestal van die zure groen linkse mensen, dat zijn nooit echt van die fuifnummers.
 
Er zijn vast mensen in Baggelhuizen die nu de polonaise lopen. Alhoewel die klagers zijn meestal van die zure groen linkse mensen, dat zijn nooit echt van die fuifnummers.
Wat dacht je van een x aantal Zandvoortbewoners.
Ben niet echt een F1 fan maar toch wel jammer dat dit evenement niet door gaat.
Over de TT wil ik het niet hebben......dammmmmmmm.
 
Ja, echt balen. Kaartjes blijven geldig voor 2021.........hopelijk tegen die tijd is er een vaccin en zijn we van die 1,5 meter samenleving af.
 
Baggel, Peelo, maar ook in Kloosterveen zijn meerdere mensen die klagen over de race geluiden van het circuit. De geluiden van de feestweek zijn in elke wijk te horen, afhankelijk van hoe de wind staat. Klagen over de kermis hoor je bijna niet. Ook Assenaren kijken uit naar de feestweek.
 
Laatst bewerkt:
Baggel, Peelo, maar ook in Kloosterveen zijn meerdere mensen die klagen over de race geluiden van het circuit. De geluiden van de feestweek zijn in elke wijk te horen, afhankelijk van hoe de wind staat. Klagen over de kermis hoor je bijna niet. Ook Assenaren kijken uit naar de feestweek.

Kijk, daar ligt een circuit.
Kom, we gaan er in de buurt wonen.
Krijg nu wat, we hebben over last! Kom, we gaan klagen.
*Sarcasme modus uit*

Voor het eerst in 75 jaar geen TT. Dat is nogal wat he. Het zou mijn 38e keer worden.

Was mijn jubilieum geweest dit jaar, had het voor 5e keer geweest op rij.
OP een tribune!!!
ipv jaren ervoor aan de zwerf kaart en talud plekjes,,
 
Vroeger was niet alles beter.... maar kijk eens wat een veld! En ook niet allemaal even spannend, maar Holland sprak een woordje mee! Van Kessel, Timmer, Schouten, van Dulmen, Middelburg, Streuer, Zoet.... en het geluid...:):):):)

 
Laatst bewerkt:
Uitzendschema a.s. zondag op Eurosport:

12:00 TT Assen Race 2017
13:00 TT Assen Special
15:00 TT Assen Race 2018
16:15 TT Assen Race 2019

Ik weet niet meer waar ik dit vandaan heb (*) maar op de site van Eurosport staat iets heel anders.

09.30 TT Assen 2019
10.15 Petronas docu
10.45 Undaunted (over Dovi)
12.00 TT Assen 2017
13.00 TT Special
15.00 TT Assen 2018

(*) Ik weet het alweer, de FB pagina van ES. Lekker duidelijk zo. :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan