TT gangers pas op!

Even een vraagje: is 't nog nodig om een plankje mee te nemen voor onder je standaard? Of is die parkeerplaats nu verhard?


er zijn verschillede parkeerplaatsen. weet niet welke je bedoeld. maar zag ook al dat er veel in het gras geparkeerd kon worden..dus plankje is wel zo handig.
 
Hmmm, ik neem wel gewoon een plankie mee... Uhm, twee plankies: een voor onder de standaard en een in m'n broek...


niet nodig

achter de hoofdtribune is een gras veld waar op een bepaalde afstand een betonnen rand in het gras licht, daar kna je je standaard op laten rusten.

er is dara nu namelijk voor 12000 motoren plek met zo'n beton rand
 
niet nodig

achter de hoofdtribune is een gras veld waar op een bepaalde afstand een betonnen rand in het gras licht, daar kna je je standaard op laten rusten.

er is dara nu namelijk voor 12000 motoren plek met zo'n beton rand


is wel zwaar zo´n betonnen rand in je broek ;)
 
'k dacht dat dit topic over snelheidscontroles ging?

Ze moeten ff op het circuit zelf gaan controleren, daar rijden ze allemaal te hard
en niet zo'n klein beetje ook |(

en de startnummers zijn zelfs met rond de 300 km/u nog duidelijk te lezen 8-)
Als dan ook nog de gemaakte foto's gaan verkopen langs de baan, vangen ze dubbel.

Trouwens, ik zit dit jaar voor het eerst sinds 18 jaar op de hoofdtribune :} 'k ben benieuwd of het net zo genieten is als op de Finishtribune waar we andere jaren altijd zaten. (al 12 jaar lang elk jaar hoofdtribune ingevuld op de aanvraag, nu voor 't eerst onze aanvraag gehonoreerd)
 
Waarom tips waar ze staan te controleren? Je WEET dat het er stikt van de controles. Zowel snelheid als geluid e.d. Is het dan zo vreselijk moeilijk je eens aan de regels te houden? Stelletje homo's :9

Valt echt niet mee om je aan de snelheid te houden
met die dikke PK-machines :?

Enige oplossing is om in de eerste versnelling over de A28 naar Assen
te rijden 8-) .Weet je zeker dat je niet harder gaat dan 120...
 
Valt echt niet mee om je aan de snelheid te houden
met die dikke PK-machines :?

Enige oplossing is om in de eerste versnelling over de A28 naar Assen
te rijden 8-) .Weet je zeker dat je niet harder gaat dan 120...
en dan pakken ze je omdat je teveel geluid maakt :+
 
Net zo op verheugd allemaal ...

zit ik met griep thuis en zaterdag is er een kinderfeestje....toch maar is vaker met mijn vrouw communiceren ipv met Janice ;)
 
Trouwens, ik zit dit jaar voor het eerst sinds 18 jaar op de hoofdtribune :} 'k ben benieuwd of het net zo genieten is als op de Finishtribune waar we andere jaren altijd zaten. (al 12 jaar lang elk jaar hoofdtribune ingevuld op de aanvraag, nu voor 't eerst onze aanvraag gehonoreerd)

Je zit er in ieder geval droog, kan de pitspoezen goed zien en het geluid van de ducati's klinkt nog een keer zo hard, dus genieten :P
 
vanaf de baan direct de snelweg op richting Groningen staat de KLPD met een fijne auto, klaar om de achtervolging in te zetten!

Het is dit jaar qua aan- en afvoer route perfect geregeld, alles netjes afgezet...zodat er niet van die lolbroeken zijn die hun auto's in de berm gaan zetten en iedereen dus vervolgens weer moet gaan "ritsen". Ook de parkeerplekken achter de hoofdtribune zijn geweldig, een dikke betonrand in het midden zorgt er voor dat je eindelijk niet meer baalt als je geen plankje o.i.d. mee hebt genomen! Grote klasse, wij waren dik tevreden!!!
 
Weet niet of het al ergens gepost is O-) Maar er werd vandaag nogal wat gescholden door de mensen die op de strubbentribune willen zitten.Die moeten dus eigenlijk naast hoofdtribune achter taludtribune parkeren of bij de entree van de haarbosbocht omdat je niet meer kunt rondlopen, dit omdat de brug komend vanaf de hoofdingang verwijderd is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan