TT gangers pas op!

janice

MF veteraan
6 jun 2003
10.086
0
Ergens in Drenthe
ze zijn weer volop aan het controleren op snelheid hier :(
enkele vaste punten hier in Assen zijn:
vanaf van der valk richting smilde en dan de eerste rotonde gezien vanaf van der valk (dus bij kloosterveen) staan ze te laseren. en de woonwijk in vluchten helpt niet want daar staat ook een wagen je op te wachten net als gewoon rechtdoor :X B|

en voor de afwisseling gaan ze ook wel schuin voor van der valk staan onder die A28.
dan staat er een motoragent bij de stoplichten naast van der valk. als je die al ziet staan doe het dan rustig aan.

de A 28 Assen groningen te hoogte van tynaarlo (maar dat zal wel voor de hele a 28 gelden)

en langs de drentse hoofdvaart bij Smilde, vlakbij die Bim daar, staan ze te flitsen.

het is gewoon niet leuk meer :(
 
Laatst bewerkt:
Euhm...jah. Maar langs de andere kant...als je nu nóg geflitst wordt tijdens het TT weekend heb je wel een bord voor je kop.


het is mij wel eens gebeurd, schaam me er nog steeds voor eigenlijk...
 
Homo's :?

Euhm...jah. Maar langs de andere kant...als je nu nóg geflitst wordt tijdens het TT weekend heb je wel een bord voor je kop.

inderdaad als je geflitst wordt tijdens de TT dan ben je geen Homo (volgens mij gebruik je het als scheldwoord |( jij bent zeker zo'n stoere motorrijder :? `( maar gewoon een ontzettende domme oetpeniskokerkastje.......... :Z

sorry vincent is niet voor jou maar voor wolf 75
 
inderdaad als je geflitst wordt tijdens de TT dan ben je geen Homo (volgens mij gebruik je het als scheldwoord |( jij bent zeker zo'n stoere motorrijder :? `( maar gewoon een ontzettende domme oetpeniskokerkastje.......... :Z

gezellig weer hier :z

200693_200.jpg
 
'k Zou ook bij Zwolle niet te hard gaan rijden. Best wel kans dat ze daar bij de wegwerkzaamheden staan te controleren. Levert extra op.....
 
inderdaad als je geflitst wordt tijdens de TT dan ben je geen Homo (volgens mij gebruik je het als scheldwoord |( jij bent zeker zo'n stoere motorrijder :? `( maar gewoon een ontzettende domme oetpeniskokerkastje.......... :Z

sorry vincent is niet voor jou maar voor wolf 75
Homo :P
 
ja gezellig B|
vast niet zo bedoelt. maak er maar truttentrollen van ;)
homo's zijn gewone mensen ;)

misschien zijn er meer mensen uit assen met tips waar ze staan te controleren :?

bedacht me net dat ze op die weg achter de TT baan ook wel staan te laseren. ik heb ze er nog niet gezien deze week en zou het ook erg vreemd vinden als ze dat juist deze week daar gingen doen, maar goed je weet maar nooit.

en flitsen tijdens de TTweek....
het gebeurd mij ook regelmatig. dan rij ik net even te hard of ben in gedachten...soms is het net 5 km wat ik te hard rij. balen...maar ik schaam me er niet voor. ;)
 
Waarom tips waar ze staan te controleren? Je WEET dat het er stikt van de controles. Zowel snelheid als geluid e.d. Is het dan zo vreselijk moeilijk je eens aan de regels te houden? Stelletje homo's :9
 
gezellig naar de TT zo he,maar uhm nog iets zet je motor aub met 6 sloten vast,ik ga niet naar de TT ,omdat je er zo'n verhoogt risico loopt dat je motor word gestolen!!!!!!!!!!!!
 
Even een vraagje: is 't nog nodig om een plankje mee te nemen voor onder je standaard? Of is die parkeerplaats nu verhard?
 
Even een vraagje: is 't nog nodig om een plankje mee te nemen voor onder je standaard? Of is die parkeerplaats nu verhard?
ben jij toevallig die zanger van kane?

maar uhm was een topic over een man die zijn motor naast zijn tent op de camping wilde zetten,schijt dat je hem ook op een platgedrukt cola/sinas blikje kan zetten ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan