TT Isle of Man 2013

MOEHAHAHAHAHA Morgen ga ik naar de Isle of Man!!!!

Ik zal voor jullie filmen dont worry:)
 
Hoe voelt dat zo, de hele wereld aan je kloten?

533956_481202671905262_1058991587_n.jpg
 
Ik ga op zaterdag gewoon ff ''isle of man live stream'' googelen en wie weet of ik iets kan vinden. Zo heb ik ook alle motogp races gezien tot nu toe :Y
 
Ik ga op zaterdag gewoon ff ''isle of man live stream'' googelen en wie weet of ik iets kan vinden. Zo heb ik ook alle motogp races gezien tot nu toe :Y

Bereid je maar voor op teleurstelling. De TT wordt nooit live uitgezonden.
Het enige dat je live kan volgen, is de webcam in de pits.
 
Bereid je maar voor op teleurstelling. De TT wordt nooit live uitgezonden.
Het enige dat je live kan volgen, is de webcam in de pits.

:^

Samenvattingen elke avond om 22.00 nederlandse tijd,meer niet :/
In ieder geval beter dan helemaal niks en samen met de manx radio en de isle of man tt App op de telefoon kan je best wel aardig mee genieten :Y
 
Is er al nieuws? Kan de race niet kijken :(
 
Laatst bewerkt:
www.iomtt.com

Hier is live timing en de radio stream. Michael Dunlop leidt nu. Trok vooral in de eerste ronde een enorm gat.
dat was training, er was een extra traininbg omdat ze in het begin van de week veel regen hebben gehad

vanmiddag 14:15 plaatselijke tijd gaan de sbk's voor het eerst aan de race beginnen
sidecars was gisteren :)
 
dat was training, er was een extra traininbg omdat ze in het begin van de week veel regen hebben gehad

vanmiddag 14:15 plaatselijke tijd gaan de sbk's voor het eerst aan de race beginnen
sidecars was gisteren :)

Ik las het ook nadat ik het postte. Ik had alleen nog maar even naar de live timing gekeken :+
 
Alleen doet de itv4 link die ik had het niet meer. -O- |( :(

Iemand nog een andere link om itv4 te kunnen bekijken, die wel werkt? -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan