TT- kaarten

BartoZ

Die hard MF'er
16 okt 2003
706
0
Arnhem
Heeft iedereen zijn bestelde TT-kaarten al binnen?? Ik heb ze vorig jaar oktober al bestelt via internet (vvor de GT-bocht) maar ben bang dat het fout is gegaan. Er is ook nog niks afgeschreven van mijn rekening dus ik denk dat ik pech heb ;( Wat denken jullie? zou het nog kunnen deze week?
 
toen ik ze bestelt had was die tribune nog niet uitverkocht. Voor volgend jaar maar niet weer via internet bestellen
 
Ik heb de kaarten voor de TT al geruime tijd binnen (langer dan een maand). Vrees dus dat er iets niet goed gegaan is bij jouw boeking.
Heb je geen bevestiging gekregen per post nadat je ze besteld had? Wij hadden eigenlijk de hoofdtribune geboekt, maar hebben nu kaarten voor de Winterdijktribune gekregen. Geen idee of dit goede plaatsen zijn, ik ga dit jaar voor het eerst heen. :} :]
 
Zijn er überhaupt nog tribunekaarten te krijgen. Mn buum heb nl al kaarten maar die heeft ze weer via motoport den haag geregeld en nou ben ik bang dat ik naast de pot pies. Ze waren iets van 50 euri en op ebay zag i kaarten voor 60 euri aangeboden worden. Hoe zit dat nou. Normaliter zit ik altijd gewoon op een dijkie voor 17.50 maar ja, we willen nou eens echt genieten zal ik maar zeggen
 
nou ja, dan maar gewoon daar een kaart kopen. Of heeft er nog iemand 2 kaarten voor de finishtribune te koop?
 
Zijn er überhaupt nog tribunekaarten te krijgen. <knip>
Bel eens met de VVV Assen (0900-2022393). Voor mij houden ze twee tribunekaarten vast tot vrijdagochtend 12 uur, daarna gaan ze in de vrije verkoop. Zijn kaarten voor de Strubben overigens.
Ben benieuwd, heb 4 jaar voor de Haarbocht gezeten, maar die houten planken ben ik nu wel zat.
 
ik heb kaarten te koop voor:

hoofdtribune : 60 euries p/s

stuur ff n mailtje als je interesse hebt! :}
 
je gaat toch zeker zelf wel?

Net op e site van TT-assen.com gekeken. Er zijn nog behoorlijk wat kaarten, alleen hoofd en finishtribune zijn uitverkocht. Wel dapper duur by the weg zo'n zitplaats. k ga denk ik toch maar weer voor een taludplaats. scheelt me een tank benzine aan geld en zitten ken ik daar ook. alleen jammer dat je d'r geen bigscreens hebt
 
Moet je die kaarten voor op het veld van tevoren bestellen, of raken die niet uitverkocht?? Als het echt met bakken uit de lucht komt vallen, dan kijk ik het liever thuis op de tv. (hardcore fan he?) Hoorde iemand iets zeggen van kaarten van €17,50. Lijkt me sterk volgens de site van de TT zijn de goedkoopste €35,-
 
Gewone "Veld" kaarten, dus voor op het talud kan je niet van tevoren bestellen dacht ik. En ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ze op waren, dus dat komt wel goed.

Een staanplaats op zaterdag kost inderdaad 35 euro, de jeugd 13 t/m 15 jaar betaald 15 euro.
 
kijk ik net op www.tt-assen.nl zie ik dat er best nog wat tribune kaarten te koop zijn, ik denk dat ik maar voor de winterdijktribune ga, kan je de GT bocht ook nog zien :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan