TT man

brrrren

MF'er
10 dec 2004
147
0
Doetinchem
even een paar vragen, ik ga met een vriend begin juni met de motor :] naar de tt op man.

wie weet of je bij het betreden van England je koplamp verlichting moet aanpassen door bv stickers :?
wie weet een goeie camping op het eiland. :? ?
En wat kost dat ongeveer :?
waar kun je het meeste spektakel en vertier beleven :? ?
 
Je weet dat de veerpond naar het eiland zelf nogal duur is, en een enkeltje met die schuit 100 pond kost :?
Hoeft je koplamp niet aan te passen bij mijn weten, je bent toerist toch? :P
Ennuh, hoop voor je dat je uberhaupt nog een plekje op het eiland weet te bemachtigen, wat ik gehoord heb moet je zo goed als een jaar van tevoren boeken :X
 
Je weet dat de veerpond naar het eiland zelf nogal duur is, en een enkeltje met die schuit 100 pond kost :?
Hoeft je koplamp niet aan te passen bij mijn weten, je bent toerist toch? :P
Ennuh, hoop voor je dat je uberhaupt nog een plekje op het eiland weet te bemachtigen, wat ik gehoord heb moet je zo goed als een jaar van tevoren boeken :X


Ze plakken nog wel een randje aan de bovenkant van je koplamp.
 
Laatst bewerkt:
Een jaar van te voren reserveren?! :o Ik wil er ook ooit is heel graag heen, dus wel handig om te onthouden dan.

Veel plezier gewenst! :)
 
Ja de boot is inderdaad heeeeel duur ;( ;( ;( en inderdaad al een jaar van tevoren reserveren, maar dit moet je één keer in je leven hebben gedaan :P *D ;) .

maar UH :? :? :? wie van de lezers is er nou echt geweest en kan uit ervaring spreken?
 
Een jaar van tevoren reserveren ? Ik vraag me af wie die fabel verzonnen heeft :( Ik heb begin januari geboekt en begin maart zelfs de boeking nog wat aangepast. Je moet er inderdaad vroeg bij zijn maar een jaar is overdreven.
Een enkeltje kost 91 pond.

@TS: er loop al een topic over de TT of Man.
wie gaat er naar Isle of Man 2008?


Groeten, Hertog Jan

ps. misschien dat Mod de topics kan samenvoegen ? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan