TT nacht Assen

Nou ik zoek de gezeligheid wel op hoor! Dat gaat goed komen...
Ik kan op de motor geen tent meenemen dus dat ging ook niet lukken, ik wil natuurlijk wel met de motor naar Assen!
Heb trouwens al in oktober geboekt, toen zaten alle hotelletjes al vol dus dat gaat niet meer lukken voor de mensen die tentvrees hebben *D

Groetjes Sonja
 
Ik zit gewoon lekker vanaf woensdag op de camping. Biertje erbij beetje BBQ-en en overdag op het circuit. Vrijdag nacht gewoon op de camping beetje ouwehoeren enzo, Assen centrum had ik na twee keer wel gezien
 
De laatste jaren wordt met name de donderdag steeds gezelliger. Iets minder dronken Duitsers, evenveel sfeer, bier en hamburgers.

En op donderdag dit jaar een te gekke feestband op het Koopmansplein: RUDY'S SKANDAL
Aanvang 21.00 uur

Voor meer informatie: http://go.to/skafeest
 
Wij zijn d'r natuurlijk van af vrijdag ochtend al! Wil d'r niks van missen dus ook de trainingen niet! Hebben een hotel in Spier geboekt, is vlakbij Assen. Wordt zeer gaaf!

Groetjes Sonja })
Maar als je niks wilt missen dan moet je er al 2 dagen eerder zijn. ;) Woensdag zijn er namelijk al trainingen van EK klassen. En donderdag zijn de eerste training voor de gp mannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan