TT nacht Assen

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Ik ga dit jaar voor het eerst naar de TT nacht in Assen :9 en ik vroeg me af hoeveel motorrijders er nou alleen zaterdag komen en hoeveel er nou vrijdag al komen.
En de mensen die overblijven hoe doen die dat dan? Slepen die een tent mee op hun nek of gaan die in een hotelletje? Ik zal wel weer te laat zijn als ik nu nog moet reserveren...
 
Laat ik het zo zeggen: Je kan met TT-Nacht in Assen over de koppen lopen. Het stikt er van de dronken duiters/engelsen en weet ik voor ander volk. Denk dat je het best gewoon een tent mee kunt nemen en zien dat je ergens een plek op een TT-camping probeert te versieren. Is over het algemeen erg gezellig, slapen met oordoppen in is vaak wel te adviseren ;)

[me]Skoezie is blij dat ie in 5 minuten met de fiets in de binnenstad is en eventueel op z'n wenkbrauwen naar huis kan kruipen...
[/me]


Assen leeft (2 nachten per jaar!)
 
ik wil op zich best een keer de tt assen mee maken had zelfs twee toegangskaarten gewonnen :)

krijg er alleen helaas geen vrij voor dus die kaarten zijn alweer verkocht !
 
Het schijnt dat het er in 1 of ander dorp vlakbij Assen ook wild aan toe gaat 's nachts.... weet iemand daar iets meer van?
 
Wij gaan altijd op woensdag :) , nacht van assen ben ik nog nooit geweest. Al die Oranjeboom in Assen :r . Daarbij is er op de campings ook genoeg te beleven, en wil ik er zaterdag's op tijd uit en 's avonds op de motor weer naar huis, dus moet ik voor 't goeie fatsoen van vrijdag op zaterdag weer een paar uurtjes slaap vatten. Oordopjes helpen trouwens niet echt volgens mij, teveel herrie voor :P .
 
Het schijnt dat het er in 1 of ander dorp vlakbij Assen ook wild aan toe gaat 's nachts.... weet iemand daar iets meer van?

Witten bedoel je denk ik. Daar rondom zijn de meeste campings, dus daar wel het er nog wel eens heet aan toe gaan.

Oranjeboom is idd niet te zuipen, maar ff een week van te voren stapel blikken inslaan en die met je meeslepen. Stuk goedkoper, echt bier en niet van dat partygedoe. Alleen aan het eind van de nacht niet meer zo koud, maar dat boeit niet. :)
 
Geen probleem skoes,

Wij zijn meestal met een aardig grote groep (ongeveer 40 man/vrouw). D'r rijdt er altijd eentje mee met een bestelwagentje. Afgeladen met bier, koelkast en aggregaat. We lappen gewoon 10 pleuro's en komen daarna niet meer om van de dorst.
 
Geen probleem skoes,

Wij zijn meestal met een aardig grote groep (ongeveer 40 man/vrouw). D'r rijdt er altijd eentje mee met een bestelwagentje. Afgeladen met bier, koelkast en aggregaat. We lappen gewoon 10 pleuro's en komen daarna niet meer om van de dorst.

Good thinking... :}
 
Op dinsdag 11 juni 2002 13:12 schreef Joris het volgende:
Geen probleem skoes,

Wij zijn meestal met een aardig grote groep (ongeveer 40 man/vrouw). D'r rijdt er altijd eentje mee met een bestelwagentje. Afgeladen met bier, koelkast en aggregaat. We lappen gewoon 10 pleuro's en komen daarna niet meer om van de dorst.


Is dat dan de BOB? ;)
 
Ik rijd Kawa zxr 750, niet echt de beste motor om bagage mee te nemen bovendien rijd ik duo. Ik kan het me dus niet veroorloven om een paar tonnetjes bier mee te nemen. ;) Ik krijg niet eens een tent mee maar alle campings in en rond Assen zijn waarschijnlijk toch al vol. Ik zal een pension ofzo moeten vinden in de buurt.
 
Als je er vrijdagochten of middag bent dan is er nog genoeg plek op de camping. Ben twee jaar geleden rond 12 uur aangekomen en nog een 'goede' plaats uit kunnen zoeken.
Was een erg leuke plek maar niet om te slapen, hele nacht vr6 blokken gehoord en ook motorblokken die een geluidstest deden, was echt een nacht om niet meer te vergeten.
Vorig jaar ook rond 11 of 12 aangekomen en nog plek kunnen vinden. Was alleen met andere en die wilde op een rustige camping gaan staan :j
Moet je dus niet op gaan staan. Ben toen ook naar nacht van assen geweest maar vind de campings leuker. Daar staan de echte freaks.
Weet alleen nog niet of ik dit jaar ga aangezien ik geen zin heb om met de auto te komen en mijn rijbewijs nog steeds in beslag is genomen. Motor mag ik donderdag ophalen, mag er zelf alleen niet op rijden.
 
*D rene en ikes staan achter de hooft tribunne
op de camping zitten op de hooft tribunne *D *D
en we zuipen :9~ ook op de camping en slaapen in
op of onder de carravan z,n pa en blijven
zaterdag ook nog om nog wat verder door te
zakken en gaan zondag weer naar huis
opa aad :} :} dat we weer bij je mogen slaapen
 
Ben al weer een paar jaar op rij in het centrum gaan kijken. Meestal wachten we tot het goed licht is om terug te gaan naar de Europaweg. Dan verdwalen we niet zo snel :P

En weer van donderdag tot en met zondag op de camping. Is een stuk relaxter met het naar huis rijden.
 
Wij zijn d'r natuurlijk van af vrijdag ochtend al! Wil d'r niks van missen dus ook de trainingen niet! Hebben een hotel in Spier geboekt, is vlakbij Assen. Wordt zeer gaaf!

Groetjes Sonja })
 
Wij zijn d'r natuurlijk van af vrijdag ochtend al! Wil d'r niks van missen dus ook de trainingen niet! Hebben een hotel in Spier geboekt, is vlakbij Assen. Wordt zeer gaaf!

Groetjes Sonja })

met TT Assen in een Hotel, dan mis je volgens mij juist de gezelligheid van de campings })
 
Terug
Bovenaan Onderaan