TT op zaterdag?

goldfinger

MF'er
9 mrt 2002
162
0
Enschede
Kan iemand mij vertellen waarom de tt altijd op zaterdag is ipv zondag?
Ik kan zelf alleen bedenken dat het iets van vroeger is dat men vanwege godsdienst niet op zondag wilde racen.
 
Jaren lange traditie die in ere gehouden wordt :? om de reden die je zelf gaf
 
Op zondag 30 juni 2002 13:07 schreef goldfinger het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de tt altijd op zaterdag is ipv zondag?
Ik kan zelf alleen bedenken dat het iets van vroeger is dat men vanwege godsdienst niet op zondag wilde racen.

Graag gedaan :)
 
Dit is dus ook de reden dat ik de race niet heb gezien |( |( |( |(
Zag vrijdag wel de qualificaties en vroeg me al af wat er dan zaterdag zou gebeuren. Heb alle HH ook al gemist. :(
 
Dit is dus ook de reden dat ik de race niet heb gezien |( |( |( |(
Zag vrijdag wel de qualificaties en vroeg me al af wat er dan zaterdag zou gebeuren. Heb alle HH ook al gemist. :(

Vandaag was er herhaling op Eurosport en hunnie kennende komt er vast nog wel een herhaling
 
heb tt alleen maar gezien in de herhaling op eurosport *D *D , was zelf m'n brikkie aan het klaarmaken, en aan ut rijden *D
 
Ik denk dat als de TT op zondag zou zijn je dan zonder kater van de TT-nacht (vrijdag) naar het circuit zou moeten.....vervolgens schrik je je dan de pestpokke van de enorme entreegelden...
Daarom dus, denk ik!

:+
 
Als je de TT wilt leven, dan ga je op Woensdag naar Jan en Bertha, je zet je tent op, gaat zuipen tot zaterdag morgen, gaat vervolgens naar het circuit, na afloop van de races naar huis en zondag de hele dag bijslapen van deze inerverende dagen, met slechts 4 uur slaap ofzo.

vandaar het het sinds heugenis op zaterdag wordt gehouden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan