TT - Rizzla racing day (waar laat je de kleding?)

Bobcbr1000f

MF'er
5 jul 2002
41
0
Ik heb sinds een paar weken mijn eerste motor gekocht en nu wilde ik zondag naar de Rizla racing day in assen. Hoe werkt dat daar bij het TT circuit, kun je je motor daar een beetje vertrouwd parkeren, waar laat je je helm en eventueel kleding. :?

Bijlage: CBR1000f 91.gif
 
je jas in je rechterhand, je helm in je linkerhand en je broek gewoon aan je kont *D

je kunt je motor gewoon kwijt bij de ingang van het circuit (zullen er toch wel een paar meer staan)
 
Ik heb sinds een paar weken mijn eerste motor gekocht en nu wilde ik zondag naar de Rizla racing day in assen. Hoe werkt dat daar bij het TT circuit, kun je je motor daar een beetje vertrouwd parkeren, waar laat je je helm en eventueel kleding. :?

Kleding hou ik meestal aan, of in elk geval bij me. Helm kun je bij de helmengarderobe van 'Riders for Health' deponeren, is net achter de hoofdtribune.

Etienne
 
Als het inderdaad een beetje normaal weer is, houd ik de kleding ook aan, maar als het zulk weer is als de afgelopen dagen (meer dan 30 graden) lijkt me dat niet echt fijn. Ik heb nog een simpel axa kabelslot liggen, is het verstandig om daar de helmen mee vast te maken aan de motor? (Het idee om ze achter de hooftribune in te leveren spreekt me geloof ik het meeste aan.)
 
je jas in je rechterhand, je helm in je linkerhand en je broek gewoon aan je kont *D

je kunt je motor gewoon kwijt bij de ingang van het circuit (zullen er toch wel een paar meer staan)
:^

Hier is een piccie van Bob zijn CBR 1000 :
full
 
Broek aan, jas uit en over arm/schouder hangen, helm ook vast.
Heel gesjouw ghehe.

Ik heb onder me buddy wel een dingetje waar ik me helm aan vast kan maken. Buddy weer erop en die zit op slot. De pest is alleen dat ik hem met kinbandje moet vastmaken daar.
En is er er niet zo'n onverlaat die in je helm piest, dan heb je misschien zo'n matenaaier die bandje losknipt ofzo. Ik heb dat dus ook nog nooit gebruikt.



Wie zijn er trouwens van plan om te gaan morgen?
Ik twijfel...heb niet zo'n zin in zeikersnat daar rond te hangen, maar kan blik pakken of gokken op goed weer of...of...

Kortom: IK ben er nog niet uit :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan