TT stopt ermee

stoppen is niet het goede woord; je gaat je gewoon tijdelijk bezig houden met een nieuw project: HET GROTE MARK TT ZXR750R MUSEUM daar is er nog geen 1 van en dus is het een gat in de markt waar je bakken met geld mee gaat verdienen, omdat uit alle hoeken van de wereld de nieuwsgierigen toestromen. Yanagawa als gids, Scott Russel als directeur en Glen Richards als de laatste der mohikanen
 
Beste Mark,

Ik ken je niet persoonlijk, dus kan ik mijn gedachte nergens op baseren.
Maar ik denk dat je gewoon de boel aan het opnaaien bent. :X

:] :)
Haha, dus jij denkt dat hij gewoon een bbetje aandcht wil :} Lig in een deuk.
Zou trouwens goed kunnen; als je kawafiel bent, ben je toch anders dan anderen..
 
Ik las je topictitel en dacht; "De TT in Assen stopt ermee!!!!!!"
Het is alleen maar Mark TT die ermee stopt.

Pjoew, das een opluchting

})
 
Mark TT stopt er pas mee wanneer Appie daar goedkeuring voor geeft :(
Bij deze is je verzoek om geen geil gemotoriseerd voertuig met twee tieten te rijden deels afgekeurd. 8-)
PLus een boete van 300 euro vanwege afwijkende gedachtes en het mogelijk beinvloeding van motorrijdende collega's met dit soort gedrag. :(
Doch omdat dit gedrag de rechter(Appie) zorgen baart mag Mark TT tenminste 1 winter niet op de motort stappen en zal er in de zomer van 2005 een revaluatie plaats vinden van de hierboven genoemde 'verrader' Mark TT.

Mvg,

Appie_smoke
 
full
.....???


Ik geloof nog dat je t serieus meent ook '( ....??

Maar je moet je gevoel volgen, respect daarvoor, beter als omwille van een gewoonte of image doorgaan, tegen beter weten in :} :}
 
nou ik hoop toch echt dat je weer zin in rijden krijgt

enne tot over een paar maandjes op de weg :P
 
he was jij niet die mafketel die over ijs probeerde te rijden met een ZXR? :} |( :} |( :} |( :} |(
een groot verlies voor de motor wereld, maar ik denk niet dat je het vol gaat houden. als je ze volgend jaar weer over de provinciale weg hoord janken zal het wel weer erg gaan kriebelen.

ik had zo'n beetje hetzelfde: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/71090?highlight=depressie
maar inmiddels heb ik al weer aardig wat gereden. toegegeven dat je wel veel op 1 wiel moet rijden om het in NL leuk te maken. (mooie bochten en passen zijn hie niet zoveel)

dus verkoop hem nog niet!
 
Hee Mark,

Krijgen we nou? Maar ik begrijp het maar al te goed. Heb ook wel eens op het punt gestaan om te kappen. Net niet gelukt...

Jou Kwak verdient echter ondanks zijn zeer, zeer, zeer, zeer respectabele staat van dienst wel meer dan het oudemannenhuis! Kan me nog goed herinneren dat hij eens vol overgave op de grond ging liggen om op snelheid een groene streep op mijn achterband te kussen (dat was nog met de vorige bestuurder, toen even niet meer bestuurder :X ). En ik weet dat hij nog veel meer heeft meegemaakt....

Dussss, als je na de winterslaap nog definitiever besluit om te stoppen, geef hem dan aan een jonge hond, die nog wel zijn grenzen kan verleggen! De Kwak moet in het harnas sterven (die jonge hond uiteraard niet).

En wij spreken elkaar op de LA&M-show! 20??
 
Ach, dan heb je nu eindelijk de tijd om die turbo erop te maken als voorbereiding als je dadelijk weer gaat vlammen :+
En geloof je 't zélf :? eenmaal besmet blijft besmet!! , óók bij jou!! ;)

Paul.
 
Eerst koopt ie een startmotor voor zijn zxr en vertelt mij de plannen over de racemotor en dan kapt hij ermee ??

Ik heb alleen het probleem met het weer .
Ik overweeg serieus naar ander land te verhuizen zodat ik meer kan motorrijden .

Maar ja sleutelen is ook leuk :+
 
17 april nog een rijvaardigheidstraining van je gehad :) ; en wie zat er zoooooooo enthousiast te vertellen over al z'n motor ervaringen..........juist ja.

Stop je daar dan ook mee?
 
17 april nog een rijvaardigheidstraining van je gehad :) ; en wie zat er zoooooooo enthousiast te vertellen over al z'n motor ervaringen..........juist ja.

Stop je daar dan ook mee?

Herinneringen BLIJVEN !!! *D

Enthousiasme kan je ook alleen uitdragen als je zelf enthousiast bent. En dat ben ik nu even niet. Mooi is mooi geweest denk ik. Zo verging het mij ook met bv vliegen, karten en racen. Leuk om gedaan te hebben, maar aan alles komt een keer een einde. Zeker als het ook nog eens een sloot geld kost. En motorrijden is n iet voor niks dames!! :P

MIJN motto is; iets met veel inzet doen zolang het LEUK is. Is het niet LEUK meer, dan stoppen !! Anders kost het alleen maar geld en heb je er verder geen drol aan.

Maar voor adviezen blijf ik altijd bereikbaar ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan